Fórum - Téma


stálé podsvícení displeje


Fórum Omega B stálé podsvícení displeje

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1996 Omega B 3.0 V6

48 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui), 6-válec, Vidlicový.



2015-10-28 13:12:29

Zdravím, nevíte někdo jak vyřešit aby byla intenzita podsvícení displeje PC stejná i při rozsvícených světlech? Současný stav je takový, že když rozsvítím světla, intenzita podsvícení PC výrazně poklesne, což při denním svícení znamená velmi špatnou čitelnost.( regulace podsvícení je na maximu) Díky.

2015-10-28 19:21:17

designif: Vectry B měly možnost připojení relé denního svícení, které zapnulo potkávací a zadní světla po každém nastartování, přičemž vše ostatní, tedy i displej, zůstal ve fázi "shasnutých světel" tedy svítil plnou intenzitou. Když to měla Vectra, tak Omega nebude vyjímka... Tak třeba takhle

2015-10-28 20:19:57

ondra01: Možnost to je. Nejdřív zjistit, zda je pod tapecírunkem před spolujezdcem předpřipraven bazmek pro nasazení příslušného pochystátoru (bývala to výbava pro skandinávské země), sehnat jej (modul pro denní svícení Opel Omega), nasadit pojistku (10A tuším na pozici č. 8) a je hotovo. Spíš mi není jasné, co je potřeba za jízdy neustále sledovat na displeji BC, že snížená intenzita podsvícení tolik vadí. Mám na něm nastavenu vnější teplotu a šmytec...

2015-10-28 20:35:26

colommbo: tak jako...může ti to tam třeba napsat, že máš málo vody v ostřikovačích, to aby ses připravil na to, že za chvíli uvidíš ven kulový Já teda na displej moc nekoukám taky, ale když už tam je, taky mě to u vectry b třeba vadilo, že koukáš defakto na černé okno...ale pak jsem z pohodlnosti koupil ten modul, abych se nemusel starat o světla a ač nechtíc, i tento problém byl vyřešen.

2015-10-29 02:13:24

colommbo: No, já poměrně dost sleduju momentální spotřebu a celkový průměr za danou jízdu je taky užitečný. Je to 3 litr a když se to trochu sleduje, dá se dost ušetřit. S "motýlí" nohou se dá jet po dálnici i pod pět litrů na 100 km ! ( Pokud to teda nekecá ale podle tankování to zhruba sedí ) Jinak díky za radu.

 vlastta  
vlastimil
2015-10-29 02:17:16

designif: s 3litrem pod 5 litru - leda s kopca

2015-10-29 07:25:57

designif: Nezlob se, ale to je taková blbost, jezdit 3.0 MV6 za pět litrů, že pochybuji o tvém rozumu

2015-10-29 12:42:51

designif: Při sledování aktuální spotřeby dostaneš tak akorát kopřivku a budeš jezdit jak s hnojem. S benzínovými šestihrnky lze skutečně jezdit za (až neuvěřitelně) málo, ale rozhodně to není o jízdě podle údajů aktuální spotřeby na displeji BC, spíš o celkové plynulosti jízdy, předvídání a využívání potenciálu vozu (tedy vozu jako celku, ne motoru samotného.) Posledních patnáct let nejezdím s ničím jiným, tož vím, o čem píšu. Proto mám taky na BC permanentně nastaven údaj vnější teploty.

2015-10-29 12:46:20

colommbo:

2015-10-29 14:14:41

rendys: Nezlobím se a ty nepochybuj!

2015-10-29 14:46:06

colommbo: Obecně máš samozřejmě pravdu. Jasně že nejezdím s přilepeným pohledem na tento ukazatel. Omega je moje v pořadí dvanácté auto a jezdím od roku 1973 často po celé republice i Evropě. Nikdy jsem ale neměl auto s takovým objemem motoru. Omegu jsem v podstatě dostal a chtěl jsem ji obratem prodat ale to auto mě naprosto dostalo i přes svoje stáří prakticky všemi vlastnostmi, snad kromě podvozku. Na ten výkon je to strašně měkký ale zas je to fakt pohodlný. Za těch 5 litrů jedu opravdu jako s hnojem ale jen mě zajímalo, jak se dá jet nejúsporněji.( Otáčky do 2000 - rychlost cca 90km/h ) Taky to ale umí úplně lehce 250km/h (tachometrových). Auto je z roku 1996 a není vůbec rezatý, což mě speciálně u Opla hodně překvapilo. Auto měl celou dobu jeden majitel a v zimě vůbec nejezdil a podle celkového stavu mělo auto pravidelný servis. V současnosti má najeto pravděpodobně poctivých 200 tis. Omega 3MV6 má prostě charakter!

2015-10-29 15:01:07

designif: Souhlasím, benzínové vé-šestky Omeze vyloženě sluší a MV6 je top, jedinou výjimkou je 110kW nafta CR, to je taky šepot květin. Nejsou to žádní trhači asfaltu, zato dlouhé cesty dokážou zpříjemnit ažaž . Když se budu hodně snažit, dostanu se se spotřebou taky pod šest (průměrnou, ne okamžitou), ale to není ježdění, normálně se pohybuju mezi sedmi-osmi. Je-li tvoje Omča v tak dobrém stavu, jak píšeš, tož si to jen užívej, buď na ni hodný a po delší cestě jí pěkně poděkuj, má to ráda a bude si to pamatovat.


Odpovědět