Fórum - Téma


Spotreba Vectra B


Fórum Vectra B Spotreba Vectra B

Informace o modelu: Opel Vectra B



z.2
Tomáš
2011-12-06 20:34:27

Ahojte,

po opravě toho alternátoru se mi teď vyskytla ještě jedna věc,která začala až po té opravě...teda aspoň myslím, protože jsem si toho všiml až teď.

Když jedu třeba z kopce a mám tam hozený kvalt tak by mi měl počítač ukazovat spotřebu 0,0l/km u aktuální spotřeby, protože se uzavře palivová klapka,ale ono se mi stává, že občas to ukáže nulu a občas třeba 3l/km a u neutrálu mi to naskákuje místo 1.7l/km až na 6.5l/km a nejvíc mi to dělá (což jsem koukal,protože mi to nedalo a zkusil jsem to), když sešlapnu spojku a zatočím do nějaké ostřejší zatáčky(třeba křižovatka).

Nemohl mi ten alternátor ještě něco odpálit,když přebíjel? Jsem si jistý, že by mohl nebo něco napůl odrovnal,ale mě už teď vůbec nenapadá co by to mohlo být....

Váše názory sem a snad to dám zase nějak do kupy.

Díkec

z.2
Tomáš
2011-12-06 21:45:02

Jinak u toho neutrálu motor neletí do otáček,ale má svoje stále otáčky těch 1K až 1.2K za minutu jak by měl mít.

2011-12-07 00:49:17

myslím že volnoběh je nižší než 1200ot/m

z.2
Tomáš
2011-12-07 01:39:15

cca 1K ot/min..když se zapne klima tak se to o něco zvedne

2011-12-07 09:57:44

nevím tvé 1K zkratka ale volnoběžné otáčky motoru X20XEV jak jsem usoudil z tvé karty jsou 670-1030ot/min a mělo by se to vejít i s klimatizací (otáčkoměr lže takže muže ukazovat max cca 1100ot/min)

z.2
Tomáš
2011-12-21 21:05:10

Tak jsem koukal pořádně na ty otáčky a je to jen lehounce nad 1000 ot/min (jinak 1K = 1000).

Napíchl jsem to a diagnostika nic neukazuje.

2011-12-21 22:10:06

pokud vím, tak je to dělané tak že když jedeš dolu kopcem s kvaltem, a klesá třeba rychlost a otáčky, tak v určitých otačkách začne opět vstřikovat palivo, je to taková jakoby příprava na přidání plynu. Blbě se to popisuje, prostě máš malé otačky tak se jednotka připravuje na přidání plynu aby se to pak nesbíralo z nízkých toček

z.2
Tomáš
2011-12-21 23:46:14

Takže, jestli to chápu tak bych se neměl bát,protože by to teda měla být normální věc..

2011-12-22 07:06:51

Podle zkušenostipokud jedeš z kopce a máš tam kvalt a cca1600-1800 otáček a víc, tak motor vypne.Pokud máš míň, bere cca ty 3 litry.Vyzkoušej to a třeba podřaď .Když dojíždím na křižovatku a sundám nohu z plynu a mám těch 1800 tak to vypne na 0,0, jakmile zpomalím na cca 30km tak se opět zapne.Jsou to poznatky z 6V,,ale bude to podobné.Jinak volnoběh u mě drží cca 650-750.Na STK 670 změřeno.bez spotřebičů.Jakmile zapneš klimu,světla atd ,tak vyletí na cca 900.Těch 1100 je celkem dost.Možná by stačilo vyčistit klapku plynu a váhu vzduch


Odpovědět