Fórum - Téma


Spojková nádobka


Fórum Omega B Spojková nádobka

Informace o modelu: Opel Omega B



2014-10-27 01:11:36

Nazdárek,

chci se zeptat na jednu věc. Teče mi pracovní spojkový válec. Nyní se mi to nechce měnit(venku je zima a nejsou už další peníze, protože za poslední dva měsíce do auta vrazeno přes 25 000 kč). A co nejhorší, že před dvěmi měsíci byla měněna brzdová kapalina a nyní je už špinavá. Už delší dobou si pohrávám s myšlenkou, že bych na spojku použil samostatnou nádobku po vzoru Lada 2101 či závodních automobilů. Nádobka to je otázka 170 kč takže žádná pálka. A kdykoliv se můžu vrátit k originálnímu řešení od Opel. Co vy na to?

Venca49  
Václav
2014-10-27 20:57:10

muscletom: Jak jsem četl Váš "vzkaz" na profilu,doporučuji Omču okamžitě prodat.Nezaslouží si Vás.

2014-10-27 21:18:47

Venca49: Auto prodávat nebudu. Mám mladšího bráchu, kterému to auto až udělá řidičský průkaz dáruju. Toto není auto pro mne, protože opraví se jedna věc a podělá se vzápětí druhá. Prostě Opel. Otec mě od nákupu odrazoval, ale jsem debil a neposlech jsem a teď za to platím. To by mě zajímalo co se na té kraksně podělá dalšího. Dokonce už omega dostala přezdívku(od sousedů, rodiny a ode mě) a to STŘEP. Co dodat?

2014-10-27 21:19:11

venca49: Napsals to moc hezky, Vašku... Takoví a podobní se dycky najdou, podle jednoho kusu soudí celou modelovou řadu či dokonce všechny výrobky automobilky. Na stránky jiného oplího klubu taky chodí člověk (a už téměř v našem věku), který má špatnou zkušenost s jednou jedinou béčkovou (2.5 V6) Omčou a šmahem zatracuje všechna béčka i céčka a vychvaluje jen áčka (přesněji 3.0 24v Dualram, tedy ne že by to nebyl báječnej motór...)

Jinak si myslím, že samostatná nádobka na kapalinu spojky by dodělat jít měla...

Venca49  
Václav
2014-10-27 21:28:57

muscletom: Kamaráde,jestli se bude opravovat tím způsobem,že se neodstraní počáteční závada a bude se hledat nejsnažší způsob řešení,byť neodborný,tak se toto vozidlo opravdu střepem stane.Omega byla a je jedno z nejspolehlivějších vozidel a také nejpohodlnějších.Pokud budete jen čekat,co se zase podělá,tak to budete,nic ve zlým,nejspíše Vy.

2014-10-27 21:39:42

Colommbo: Já neříkám, že je celá řada omeg naprd!! Poze ta moje!! Pokud jde o omegy, tak the best je MV6.

Jinak jsem radši na veterány. Jo směsice olej+benzín+kůže+karburátor.

A díky za odpověď k tématu.

2014-10-27 21:45:13

rendys: Protože jsme s Vaškem moudří a trpěliví starci, kamaráde, proto...

2014-10-27 21:48:17

Venca49: Já mam ale v plánu nákup komplet celé spojky i s pracovním válcem! To jsi asi špatně pochopil. Nejlepší je mít v autě tři nádobky přední, zadní brzdový okruh a spojka. V případě poruchy jednoho systému jsou ostatní stále funkční.

Venca49  
Václav
2014-10-27 21:58:15

muscletom: Nebudu diskutovat o vymyšleným.Tři nádobky u Vaší omegy také jsou,ale v jedné nádobce.Ta je rozdělena na tři komory 1.brzdový okruh,2.brzdový okruh a 3. spojkový okruh.Ten má vývod nejvýše a když-by kapalina utekla,tak brzdové mají pořád dost,aby se zabrzdilo.Neříkám,že by nešly dát tři samostatné nádobky,určitě by šly,ale je to zásah do brzdového systému.To by se nemělo měnit,ani není povoleno.Jinak se již k tomuto nebudu vyjadřovat.

2014-10-27 22:01:19

muscletom: Já netrvrdím, že zrovna TY tvrdíš, že všechny Omegy jsou na pikaču, Tome. Když už si tu o tom tak "povídáme", tož za důležité považuju dvě věci:

Jednak každé auto (model) je vytvořen s určitým zaměřením, k určitému účelu, v případě Omegy je to "klidné auto pro velmi pohodlné přemisťování z bodu A do bodu B a užívání si cestování." Pokud do auta napereš a doděláš takové fičurindy, o nichž píšeš v profilu, lze předpokládat, že od auta čekáš (chceš, budeš požadovat) něco zcela jiného, než k čemu je určeno. A Omega, notabene s, bohužel, ne extra povedeným 2.2 motorem, tvoje očekávání zcela logicky nenaplní a bude se s*át...

Druhak, budeme-li se bavit o Oplech, tvrdím, že dobrá auta skončila tak někdy +- kolem r. 2005, od té doby už to žádný zázrak není, do hry vstoupila ekonomie a rádoby ekologie a bude (je) to čím dál horší, bohužel...

Nelze pominout, že vpodstatě všechny Omegy (a týká se to vlastně každého auta) měly při sjetí z výrobní linky karty rozdané stejně a jejich další osud byl v rukou jejich majitelů, uživatelů. A pokud předchozí majitel(é) té tvojí na ni kašlal(i), může být, že to odnášíš teď ty s plnou parádou. Za to ale samotné auto nemůže, Tome.

Omlouvám se za off topic, ale tahle auta jsou moje srdeční záležitost a napsat jsem to musel...

2014-10-27 22:19:39

Colommbo: Parádně napsané.

Dá se říci, že je to pravda. Předchozí majitel(pivovar Staropramen) auto tak zanedbal, že i kdybych do toho vrazil plno peněz, tak to furt nebude ono.

Pokud jde o dobré Opely, tak jedině Opel Kadett gt/e rok 1977. Nejkrásnější a prostě nej.

Nechtěl jsem tady nikoho naštvat, ale hold někdo má špatný odhad na auta-JÁ.

Venca49  
Václav
2014-10-27 22:22:40

muscletom: Dobrá

2014-10-27 22:31:14

Jo a nevíte jak dlouho se dá jezdit na protékající spojkový válec? Spojka zatim funguje, ale škube(hlavně při studené spojce). Po asi 10-15 vyšlápnutích škubání ustane.

2014-10-27 22:38:51

muscletom: Já to nevím, Tome...

Venca49  
Václav
2014-10-27 22:42:36

muscletom: No dokud nelehne Většinou vždy v nepravý čas.

2014-10-27 22:50:28

Venca49: Toho se právě bojím. Pedál změkne a pod autem loužička kapaliny. Bez spojky se dá nouzově dojet, ale startér by dostal pěkně za uši. To škubání ale není na jedničku a ani na zpátečku, ale pouze dvojka až trojka. To je na tom to divné.

Venca49  
Václav
2014-10-27 22:57:46

muscletom: Je jasný,pokud nebude spojka OK,tak to bude divný pořád.


Odpovědět