Fórum - Téma


Špatné studené starty


Fórum Omega B Špatné studené starty

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2001 Omega B 2.2

3 fotek  |  33 diskuzí

Výkon motoru 106 kW (144 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 200 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, Z22XE.


1  2

2013-04-02 21:12:43

Pokud máš nějakou záruku že na ní máš záruku klidně jí kup. Dej si jen pozor, aby tě nepodvedli v krámu a až jí dostaneš za pomoci třeba googlu ověř, že to je opravdu ta správná pro přímo tvůj konkrétní motor, nebo napiš sem a někdo ( třeba já ) Ti s tím pomůže. Několikrát jsem objednal správnou váhu ale přišla tvarem i konektorem stejná ale dle čísla na krabičce či na těle váhy na jiný motor. Tak na tohle pozor oni se občas v krámu seknou v katalogu nebo si myslí že to je jedno ale zpravidla není. Jinak pokud by náhodou nešla tak jak má ( nepravidelný chod, svítící kontrolka motoru a pod.) na nic nečekaj a vyreklamuj jí. Máš na to právo. Mimochodem já třeba kupuju i Starline výrobky a třeba rok od koupě jim to vrátím s nějakou vymyšlenou závadou a oni to nezkoumají a dají mi tu věc ( do měsíce ) novou. Takže vlastně než abych třeba váhu musel čistit jednoduše si dojedu pro novou. A jak myslíte že bych dopadl třeba u Bosche ? Tůdle nůdle na to musíte mít papír že byl díl montovaný v ( aut. ) servise za pomoci spec.přípravků a proškoleným personálem + výpis z origo diagnostiky = výsledek reklamace stejně nejasný. Já se teda nechci žádný značky zastávat nebo jinou hanit ale prostě mám takový zkušenosti. EDIT : Hodně jsem jich zkoušel čistit a zatím ani u jedný to nepomohlo. Vůbec. Tak buď to dělám blbě ( málo hrubě ) nebo to prostě nepomáhá. Pokud to budeš dělat dej mi prosím vědět jak jsi dopadl celkem mně zajímá jestli i tobě to nepomůže nebo je chyba u mně a v postupu jaký mám.

2013-04-02 21:19:15

To je dobrá rada a možná budu vypadat jako rejpálek, ALE... už máš starosti s tím aby ti to někde nejlépe na dovolené nekleklo. Musíš jednou za rok jít, vyndat to, čekat měsíc aby ti dali novou atd. Nemluvím jen o váze. Když koupíš origo, máš zpravidla na několik let pokoj a to už stejně to auto mít nebudeš, takže po celou dobu jsi v klidu, bez práce, bez strachu

Jinak na čistění váhy pozor. Mechanicky ji moc nečistit a kor origo, která se snadno ulomí (můj případ, proto jsem kupovat jinou) - bylo to vatičkou a fakt s citem skoro jako bych si sahal do oka. Prd a už to bylo U té neorigo je to jedno, tam můžeš hrábnout šroubovákem Ale lépe to čistit třeba čističem brzd apod bez jakéhokoliv doteku - i z důvodu byť malého poškrábání snímací plochy u originálu

EDIT: jen podotýkám, nechci se hádat, ani někomu vyvracet jeho zkušenost, ale čím více názorů, tím lépe a závěr co je pro koho pohodlnější, ať si každý udělá sám Já radši pár kaček připlatím na jistotu.

2013-04-02 21:33:31

No ale já ty věci neměním proto že by nefungovali. Oni fungují dobře a já je měním jen ze svého " vychcánkovství" a taky ne všechny. Ale nikoho nenutím aby si je kupoval. Máme demokracii a ať si každý dělá co chce. A pokud bude klidný že si koupil Bosch já mu tu radost brát nebudu. Ale vím o tom svoje a klidně ( tak jako už X krát ) vyrazím na dovolenou a zpět s neznačkovým dílem a taky hlavně vím jaké díly. Kdybychom se tu bavili například o tlumičích pérování, rozhodně bych mluvil jinak. Ale tady se bavíme o váze vzduchu a tam si trvám na tom, co už jsem napsal.

2013-04-02 21:58:37

Na čidlo váhy se ani vatičkou šahat nesmí, tzn. na mechanický čištění ani nemyslet a použití rozpouštědla nepomáhá - vlastní zkušenost...

2013-04-02 22:11:06

Collommbo: to je dosti možné že se nesmí vůbec

Georgos: To je pěkně napsáno

Jinak - stěrače Starline - kámoš - nefungovali an jako úplně nové. Ihned na otočku je odnesl zpět a šli na přezkoumání, trvalo to měsíc a uznali to.

Termostat Starline - člen jednoho clubu - nefungoval už nový

Váha vzd. starline pro TDI - dával malou hodnotu nový díl

Váha vzd. starline pro TDI - nedával žádnou hodnotu nový díl

Silentblok Starline - známý - původní byl na autě 200tis km. Dal starline a po 10tis km byl v horším stavu než původní po 200tis km.

Tlumiče Starline - kámoš - po chvíli vytekli

Tlumiče Starline - bratr - nové moc netlumily, houpalo se to jak kočár

Destičky Starline - rozsypaly se a moc to s nima od začátku nebrzdilo co se týká brzdného účinku...

atd atd atd atd.

Mě starline, čína, Polsko a podobné díly prostě nesmí přes práh. A garantuju že kdybych koupil auto a v něm byl díl starline a fungoval, okamžitě ho stejně vyměním za origo abych měl klid. I kdyby to bylo lanko na otevření kapoty nebo těsnění pod víkem ventilů, chladič, vzduchový filtr cokoliv. Prostě jsem z levných věcí vyrostl a opravdu nemám tolik peněz na to abych si ty levné věci mohl dovolit.

Mimochodem když jsme u těch vzduchových filtrů - víš jaký je rozdíl mezi originálem a Starline? několik cm2 v propustně ploše papíru + kvalita (propustnost) papíru A tak to je. K té ploše stačí jednoduchá matematika a podívat se na rozměry filtru

2013-04-02 22:34:48

Tak když už se to tu řeší napíšu asi tohle. NIKDY bych si nekoupil od Starline tyto díly : Tlumiče ( ty jsou příšerně strašný a tečou už v krabici ve skladu - naštěstí ale o tom vědí a při vrácení se necukají vrátit peníze ), Filtry ( ale nemám zkušenost ), Lanovody ( ty jsou zpravidla "gumové", jakoby pruží a třeba na ruční brzdu je pak horor to nastavit aby to fakt brzdilo ), Destičky ( ty se většinou po prudším brždění buď "zataví" nebo rozdrolí ), Žárovky do hlavních světel ( ty nejenom že blbě svítí a nic nevydrží ale zpravidla i špatně kreslí a světla pak nejdou vůbec seřídit ), Řemeny ( ty velmi brzo popraskají a i když hned neprasknou už bych jim nevěřil ), silentbloky ( velmi malá životnost ), alternátory ( ty buď nefungují od začátku nebo se u nich velmi brzo projeví nějaká závada - naštěstí dobré reklamace), spojky ( dokokce jsem měl i "křivou" lamelu, naštěstí jsem si toho všimnul ještě před montáží ) , nářadí ( to si radši skočte do tržnice a kvlaitu budete mít stejnou ale ušetříte peníze ). S čím mám ale od Starline fakt dobrý zkušenosti jsou právě váhy vzduchu, pak palivová čerpadla, poloosy, zapalovací kabely, Ložiska a náboje kol, většinou výfuky ( jasný nesedí moc tvar a jsou hlučnější ale většinou vydrží pár let ), když člověk nejezdí jako prase tak i brzdový kotouče celkem jdou ( všechny nechlazený jsou v pohodě, u chlazených už si dávám pozor a beru jen některý a pokud to člověk vyloženě chce aby max. ušetřil ). A pak třeba oleje starline jsou kapitola sama pro sebe. Někdo to chce a na nic si nestěžuje jiný tvrdí že mu to zníčilo motor. Já nevím oleje beru od renomovaných značek. Znám jen jednoho člověka co si kupuje starline oleje ( důchodce ) ale ten najede tak max. 5tis za rok takže to není moc z čeho vycházet ale pořád jezdí a nic nezadřel. Mění ho po roce. Takže tak. Ale těch noname značek je plno a u každý bych tohle hodnocení poupravil.

2013-04-03 10:13:41

Perfektní výpis U toho výfuku bych si taky připlatil. Sice píšeš že vydrží pár let, ale Bosal, Walker či origo vydrží daleko a daleko víc a sedí. Takže jednoduchá montáž a máš klid po celou dobu co auto budeš mít

Ale opravdu dobré, až někdo bude shánět něco vyloženě levného, určitě mu to pomůže v rozhodování

2013-11-22 09:17:33

Zdravím Vás, tak problém mám stále nedořešen. Přes léto byl studený chod motoru jakžtakž, ale po ochlazení na zimní teploty je chod motoru do mírného prohřátí velmi špatný. Provedl jsem vyměnu váhy vzduchu za novou poté ještě za origo Siemens, zkoušena jiná škrtící klapka, vyměněn teplotní snímač, palivové čerpadlo zkoušeno jiné, dále reg. tlaku paliva, nový palivový filtr, nová přední lambda - zadní lambda je zamrzlá, K tomu studenému chodu motoru - po nastartování zcela vychladlého motoru je chod nepravidelný - chvilku běží správně pak se zakucká když nechcípne tak se zase chytí a běží chvíli správně a pak znovu se zakucká, občas jakoby střelí do sání a z výfuku se valí celkem smrad. Po mírném ohřátí a následně přepnutí na LPG je všechno v pořádku. Občas se stane při zahřátem motoru když startuji, že déle točí poté chytne a motor běží v nouzovém rezimu do 4500 otaček. Stačí motor chcípnout a nastartovat znovu. Jinak auto běží perfektně a s výměnou lambdy i váhy vzduchu šla spotřeba poměrně výrazně dolu.

2013-11-28 21:39:41

Nikdo nema nejaky dalsi typ v cem by mohl byt zakopany pes?

2013-11-28 21:48:24

Napadá mě snad jen krokáč, koukals na něj...?

2013-11-29 13:15:32

Jak jsou na tom svice ( jakou maji barvu ), jaky maji odtrh elektrod ?

u MV6 jsem mel problemy se zapalovacimi kabely, taky za studena delaly neplechu, ale to u 2.2 asi mit nebudes

2014-11-21 10:14:38

Tak problém už je definitivně vyřešen, celou dobu za tím stály ztvrdlé hadičky LPG vstřikovačů. U sání hadičky netěsnily a sálo to falešný vzduch. Po ohřátí motoru, to nejspíše sálo méně, ale hlavně si to již ohlídala krátkodobá korekce vstřikovačů, která se pohybovala poměrně vysoko v + hodnotách čili chudá směs.

2014-11-21 12:24:19

Já vám to říkal, necpěte tam ten plyn...


Odpovědět

1  2