Fórum - Téma


Spatne poloteplé starty


Fórum Omega B Spatne poloteplé starty

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 2.5 V6

9 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) . Točivý moment: 228 Nm (168 ft/lb) při 3200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X25XE.



2013-08-16 09:15:01

Zdravím, nevíte náhodou co můžou způsobovat občasné špatné starty, když je motor napůl vychladnutý, např. po 1-2hodinách. Za studena to nezlobí a za tepla, když startuju třeba za pár minut také ne. Minulý týden jsem s tím byl v servisu, diagnostika ukázala vadný snímač vačky, tak dali nový, týden to vydrželo a včera jsem zase nemohl nastartovat po asi 1,5h stání.Napadlo mě, jestli neodchází pal.čerpadlo, když jezdím dost na E85, ale to by snad dělalo pořád a ne jen za těchto podmínek? příští týden mě čeká zase servis a diagnostika, nejhorší je, že to dělá jen někdy, přeci nemůžu takhle ničit startér, včera jsem to točil asi na 4x vždy tak 10 vteřin, až to nakonec chytlo...Hrůza. Jestli mám ještě preventivně vyměnit další senzory, např. klikovky, ikdyž diagnostika nehlásí chyby?

Jinak motor po nastartování běží normálně hladce,ve všech jízdních režimech.

Díky

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-16 12:10:30

josefschanel: Tak zkus vyjet úplně nádrž a natankovat čistou 95 benzín a před tím bych vyměnil filtr paliva. Uvidíš, jestli to přestane dělat. Už jsem to psal, do svého auta bych to nikdy nenatankoval, prostě to tam nepatří, nebylo na takové palivo vyvinuto.

2013-08-16 12:17:45

josefschanel: Neber to ve zlém, příteli, ale v návaznosti na Kopejdu zastávám názor, že pokud lidi lejou do nádrží to, co tam nepatří a motor na to není konstruovaný, tož ať se v případě problémů obracejí na www.lamparna.cz ...

2013-08-16 13:10:40

No díky, myslím si, že to palivem nebude, za prvé jsem nedávno měl plnou nádrž benzínu a dělalo to taky a za druhé mám známe, kteří jezdí bez problémů s tou samou jednotkou jako mám já a mají mnohem víc na tom E85 najeto. Zkusím ten pal.filtr preventivně, to je minimální investice a pak znuvu diagnostiku,třeba to ještě něco ukáže.

2013-08-16 17:41:23

Chtěl bych v návaznosti na toto vděčné téma ( E85 ) podotknout, že ke mně jezdí taxikář z MV6. leje tam max 10L N95 a zbytek po plnou láduje E85. Už na tom má jen co ho znám nějakých 85tis. km a zatím si ani on ani auto na nic nestěžuje ( má teď cca 300tis km ). Co se týká těch startů tam bych se spíš zaměřil někam na čidla teploty , ev. čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu. Ono totiž pokud ty čidla fungují ( i když špatně ) diagnostika nic nenapíše protože čidla " fungují ".

2013-08-19 09:06:19

Díky, nechám to prověřit. Včera se situace zase opakovala, auto 2 hodiny stálo a když jsem se k němu vrátil, už nenastartovalo. Dnes ráno zase bez problémů chytlo.

2013-08-22 09:24:34

Dobré ráno. Tak problém se startováním snad vyřešen. Byly utopené svíčky a kabely v oleji, muselo se přetěsnit ventilové víko, klasika.Jinak všechna čidla proměřena a zatím ok.

2013-08-22 10:50:22

josefschanel: Dovolím si (po svých zkušenostech) tvrdit, že utopené svíčky ani kabely příčinou nebyly, s tím jezdí minimálně polovina V6 Omeg... Jsem zvědav, jak dlouho ti to vydrží...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-22 21:12:24

colommbo: JJ, protože olej nevede el. proud. V podstatě je to izolant.


Odpovědět