Fórum - Téma


spalování válců


Fórum Astra G spalování válců

Informace o modelu: Opel Astra G



2011-02-20 09:40:10

Ahoj, jsem tu poprvé a snad to zadávám dobře. Již delší dobu mám problémy s motorem. Při jízdě najednou poklesne výkon ( jako chod na 3 válce ) a začne blikat oranžová kontrolka motoru. Při ubrání plynu to přestane, při přidání opět bez výkonu. Měněno čidlo kliky, pomohlo asi na 14dní. A ještě dále, při nastartování ( hlavně ráno ) ,cca po 500metrech ztráta výkonu a chcípnutí motoru. Po cca 30sec. nastartování ale spalování válců nepravidelné. Tyto závady se projevují nepravidelně, někdy je klid i více dní, někdy je to hrůza. typ opel astra G 16v 2002 díky za pomoc

bad64  
2011-02-20 11:25:57

Proč toto vlákno,které jsi zakládal včera dnes zakládáš znova nechápu to samé máš na astře!Zady nikdo nesedí aby ti mohl ihned odpovědět trochu trpělivosti synku.

2011-02-20 18:57:23

Asi diagnostika by řekla víc. co kabely (zapalovací modul) svíčky,

2011-02-21 19:48:07

Ahoj,

diagnostika ukazuje pořád něco jiného. Chtěli vyměnit lambdu, pak zapalovací cívku, EGR ventil.... Diagnostika ukazuje ,že egr ventil neaktivní,ale tvrdí ,že to tuto závadu nezpůsobuje. Je už skoro pravidlem, že když je motor studený ( třeba přes noc), tak po nastartování vždycky po cca 1km ztratí výkon a chcípne. Pak to po nastartování nepravidelně spaluje a pak se to ustálí. Zřejmě když se dosáhne nějaké teploty, ale budík ,ještě žádnou neukazuje.

2011-02-21 22:42:51

Dost zvláštní. Co je to za diag to asi nebude origo na oplíky že ? nebo je to crack verze op-comu s obojím mám špatné zkušenosti. Na tohle se těžko radí po netu. Ještě bych to zkusil nechat při strátě výkonu změřit (tlaky motoru) 1,6 16ventily se zaolejovávali a pak nedovírají ventili a uniká komprese.

2011-02-22 13:40:04

Ahoj,

je to originál diagnostika v autorizovaném servisu Opel v Chomutově. Dnes jsem tam byl znovu, zrovna mi to nejelo a bublalo nepravidelně, tak to napíchnul, načetl chybu a pak to napojil na PC aby se podíval co se tam přesně ukáže. Tak mi dnes řekl ,že to vypadá nakonec opravdu na zapalovací modul. Zapalovací cívka stojí kolem 5000Kč, jestli jí koupím a nebude to tím ,tak to bude paráda.

2011-02-22 13:41:56

Ještě jsem zapoměl, tlaky jsem nechal měřit , ty jsou v pořádku.

2011-02-24 09:54:15

Ahoj,

ještě se pokusím závadu popsat podrobněji. Např. včera po celou dobu jízdy cca20km při sebemenším přidáním plynu bliká na palubovce kontrolka motoru. Jakmile uberu plyn blikání přestane. Motor spaluje nepravidelně a je bez výkonu, nejde do otáček. Př dosažení teploty motoru cca 80 stupňů již kontrolka nebliká, ale chod motoru je stále nepravidelný a bez výkonu. Díky

2011-04-05 20:25:00

řešil sem tu samou věc a nakonec sem zistil ucpanej poslední díl výfuku dělalo to uplně to samý tak jsem ho vyndal a skusil

2011-04-06 12:35:44

muže to dělat i ucpanej kat či výfuk jak píše kolega výše

2011-04-16 20:47:31

Ahojky páni Astraři.

Před chvilkou jsem se zaregistroval a hned koukám zde na diskuzi.4tu co má za problém zde jarouš.Mám to samé za problémek.Mám motor X16 SZR ,je to klasika bez vstřikování starej motor 52,0kw/5000ot. .Rozsvítí se mi také oranžová kontrolka s motorem ato když teplota leze k 90,začne to asi tak půl minuty cukat a motor je bez výkonu.Výfukové potrubí mám nové,tak ucpané být nemůže.Čtu zde něco o EGR ventilu???Nevím co to je?Bohužel.Jo a hlavně to začalo nějak moc papat.Budu prosím rád za každou radu.Foto mé astřičky dodám co nejdříve.Zatím díky kluci.Zdraví Jirka.

2011-04-18 21:18:43

moc žere a svítí kontrolka. Ty jsi měnil i katalizátor??? že jsi si tak jistý že nemuže být ucpáno?? Jinak u tebe vysoká spotřeba a cukání spíše svíčky,kabely,lambda, pal filtr.

2011-04-20 23:14:28

Ahojky.No to je pravda ,že katik jsem neměnil,ale svíčky ano.Je pravda,že vyfuk mám černej jak uhel na konci.postupně budu zkoušet.

2011-04-25 19:33:30

Ahoj,

měl jsem ucpaný katalyzátor, to ano.Ale závada pořád přetrvává. Nejvíc mě ale štve,že to dělá jen někdy. Nechal jsem změřit lambda sondu, hlásí pořád chudou směs. Tak je vyřazená z provozu. Závada se projevuje i když je odpojená.Tak nevím. Tak zatím a díky za pomoc.

2011-04-25 22:04:53

hmmm, komprese motoru za studena a za tepla je jaká??

2011-05-18 21:14:20

Prosim pomoc opel sintra 2,2 16V benzin

Při jizde se my rozsviti kontrolka zavady motoru až je auto žahrate a jen v zateži v zavadach je chyba naktivní auto dostalo novou lambdu, snimač tlaku ,polohy škrtici klapky, svičky filtry.

KW82 protocol initialized.

ECU ID= GA,90505778,0261203548,1037355745,01,

Total number of fault codes: 2

00013 - O2 Sensor Open Circuit

Not present

Identifier,21

Battery Voltage,14.3 V

Immobiliser Signal,Not Received

Immobiliser,Active

TPS Signal (Throttle Position Sensor),1.07 V

Sim. Idle Switch (Simulated),Inactive

Sim. Full Load Switch (Simulated),Inactive

Mass Air Flow Sensor,2.75 V

Mass Air Flow Sensor,205 kg/h

Coolant Temperature,1.40 V

Coolant Temperature,74 °C

Coolant Temperature Switch,Inactive 0V

Intake Air Temperature,3.72 V

Intake Air Temperature,15 °C

Engine Type,4 Cylinder

Transmission Coding,Manual Transmission

Park/Neutral Switch,P - N 0V

A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V

Telltale (Check Light),Off 0V

Fuel Pump Relay,Active 0V

Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),1 °CA

Ignition Coil Cyl. 1+4 (Cylinder),Spark

Ignition Coil Cyl. 2+3 (Cylinder),Load

Knock Signal,Inactive

Knock Retard,0 °CA

Secondary Air Pump Relay,Inactive 12V

EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Active

EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),55 %

Fuel Tank Ventilation Valve,0 %

O2 Sensor,439 mV

O2 Sensor Loop,Open

Air/Fuel Ratio,Lean

O2 Integrator,128 Steps

O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map),128 Steps

O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map),130 Steps

Engine Speed Pulse,Active

Engine Speed,1 917 RPM

Idle Air Control,121 Steps

IAC Integrator (Idle Air Control),128 Steps

IAC Block Learn (Idle Air Control),129 Steps

Desired Idle Air,24 kg/h

Actual Value Idle Air,60 kg/h

Desired Engine Idle Speed,1 520 RPM

Injection Pulse,5.7 ms

A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V

Engine Load Signal,3.3 ms

Diagnostic Request,Active 0V

Identifier,21

Battery Voltage,14.1 V

Immobiliser Signal,Not Received

Immobiliser,Active

TPS Signal (Throttle Position Sensor),0.53 V

Sim. Idle Switch (Simulated),Active

Sim. Full Load Switch (Simulated),Inactive

Mass Air Flow Sensor,1.29 V

Mass Air Flow Sensor,39 kg/h

Coolant Temperature,1.21 V

Coolant Temperature,81 °C

Coolant Temperature Switch,Inactive 0V

Intake Air Temperature,3.35 V

Intake Air Temperature,24 °C

Engine Type,4 Cylinder

Transmission Coding,Manual Transmission

Park/Neutral Switch,P - N 0V

A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V

Telltale (Check Light),On 12V

Fuel Pump Relay,Active 0V

Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),-29 °CA

Ignition Coil Cyl. 1+4 (Cylinder),Load

Ignition Coil Cyl. 2+3 (Cylinder),Load

Knock Signal,Inactive

Knock Retard,0 °CA

Secondary Air Pump Relay,Inactive 12V

EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Inactive

EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),0 %

Fuel Tank Ventilation Valve,0 %

O2 Sensor,590 mV

O2 Sensor Loop,Open

Air/Fuel Ratio,Lean

O2 Integrator,128 Steps

O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map),125 Steps

O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map),133 Steps

Engine Speed Pulse,Inactive

Engine Speed,693 RPM

Idle Air Control,100 Steps

IAC Integrator (Idle Air Control),130 Steps

IAC Block Learn (Idle Air Control),129 Steps

Desired Idle Air,15 kg/h

Actual Value Idle Air,9 kg/h

Desired Engine Idle Speed,700 RPM

Injection Pulse,2.6 ms

A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V

Engine Load Signal,1.4 ms

Diagnostic Request,Active 0V

2011-05-19 19:53:39

Vedení k lambdě pokud je tedy lambda 100% dobrá to že je nová neznamená že je dobrá. Ta druhá chyba je že chybí signal od snímače otáček. Co je to za motor?? Auto?? A jakou diag je to čtený?? Pokud crack op-comu muže to být uplně jiná chyba cracky strašně často lžou

2015-01-28 14:16:31

jarouš: Ahoj, dořešil si tu závadu nějak??? Díky Martin


Odpovědět