Fórum - Téma


škrtící klapka


Fórum Zafira A škrtící klapka

Informace o modelu: Opel Zafira A

Diskuze o vozidlu

2000 Zafira 1.8

27 fotek  |  26 servisních knížek  |  17 diskuzí  |  8.70 l/100 km

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 18 SV.



2007-09-14 11:26:54

Při jízdě mi auto škube(jen při pomalé jízdě)startuje normálně dobře ale 5x se mi stalo že naskočil motor až na 3 pokus v opelservisu mi řekli že je to komora škrtící klapky a mám si nachystat 10000,-Nejde to náhodou jiným levnějším způsobem, kluci poraďte.čau Božek

2007-09-22 13:35:08

10000,- , kde jsi s tim byl? zajeď s tím k nějakému klučinovi co dělá motory a nech to skouknout, protože co mám skušenosti od kluků v servisu , tak většinou je potřeba škrtící klapky akorát vyčistit . Zn. servis to samo nedělá , oni pouze mění kus za kus. S tím sem se už setkal, když mi ve fordu řekli , že mi aut. převodovku neopraví , ale pouze vymění, jenomže ta převodovka s prací by vyšla dráž než celé auto . Možná tam skutečně mohlo něco odejít , ale to bych řešil, až budeš mít jistotu (např. vrak, repas , popř nový díl).

2007-10-12 07:29:23

Klapku jsem z motoru vytáhl,sedlo jsem vyčistil ale motor pořád škube při rychlosti 40 jsem dost zručný na vrakovišti mi řekli že klapku prodávají za 7000,- to už mám lepší novou. díky za radu Božek

2007-10-12 08:41:28

ahoj,mel sem to sami,mam astru g20DTI 16V a tohle mi delalo taky!zkus si ü vrakace pujcit vahu vzduchu,a kdyz to prestane,tak mu ji tam vrat,a kup novou,origo stoji7000 ale da se sehnat levnejc

2008-05-06 08:21:46

Sehnal jsem druhou škrtící klapku,auto se chová pořád stejně .

Nejhorší je to při startu,startuje třeba 10x super a pak startér točí ale motor nenastartuje,myslím si že to je relé čerpadla .poradíš?

čau Božek

2008-05-06 09:34:16

Jestli myslíš , že je to relé, tak není nic jednodušího než zajet na vrakáč a půjčit si na skoušku jiné a nebo k autoelektrikáři a ať ho proměří. Ale nejsem si jistý jestli to tím bude. Spíš bych si tipnul přímo palivové čerpadlo. A pokud by to bylo čerpadlem , tak kup hlavně origo, protože kamarádka co dávala do Vectry nějakou tzv. prvovýrobu , tak s tím pak měla docela problémy a po třech měsících stejně musela dát origo. Ale pak už byl klid.

2008-05-06 09:40:59

při startu když sepnu klíč sliším čerpadlo a po 3 vteřinách cvaknutí (v místě relátka)pak auto nastartuje,

nebo sepnu klíč nesliším vubec nic a nenastartuje.Vrakáč mi je k ničemu protože nejbližší je 60km.to mám lepší když koupím to relé nové.

2008-05-06 09:44:17

Pokud to máš takhle daleko , tak to asi vyjde levněji. Ale zase než koupit relé za 1500,- a zjistit , že to tím není, to bych se raději projel. Ale třeba to bude jedno s těch levnějších relátek. Ale každopádně dej vědět jak jsi dopadl.

2008-05-06 12:30:05

Ahoj, raději se opravdu podívej na čerpadlo. Nebo ještě jedna rada, natáhni bokem přímo z baterky plus a napoj na čerpadlo ,pokud funguje, bude někde přerušení,r nebo opravdu to relátko, to chce vyskoušet. Zdenek

2008-05-20 15:04:45

Koupil jsem uplně nové relé namontoval jsem ho chvíli to vypadalo že závadu jsem odstranil ale dnes opět start na 5x .Budu muset opravdu zkusit čerpadlo ale možná to nebude ani čerpadlem nebo když chytne motor je za mnou hodně dýmu takže benzín jde. poraďte chlapi. Božek

2008-05-20 19:39:20

čau skus dat novej filtr na palivo

2008-05-27 13:06:17

Dal jsem nový palivový filtr (217,-),zatím je to super.

2008-05-30 10:57:02

Smůla opět to nenastartovalo ,asi musím hledat někde jinde.

2008-11-24 12:53:27

uběhly 12 měsíců, auto zatím startuje dotáhl jsem všechny kostry ale už jsem nic neměnil.

2016-02-03 00:37:28

Jak všechny kostry? Kde je mám hlledat?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-02-03 07:17:17

jarekprocingr: Všechny kostry znamená najít veškerá ukončení el. vodičů (zpravidla hnědé barvy) kde na konci "drátu" je nalisováno kabelové oko a toto je utaženo šroubem či matkou ke "kusu železa". Celý skelet vozu a motor jsou pospojeny s mínusem baterie a veškeré el. okruhy se řeší kladným rozvodem přes pojistky a ovladače až ke spotřebiči. Mínus (kostra) se vodiči rozvádí jen v blízkém okolí spotřebiče právě přišroubováním konce vodiče na rám vozidla....... Jestliže tyto spoje zoxidují nebo se uvolní, může se takto postižený okruh chovat naprosto nevyzpytatelně..... Dobré je prověřit hlavní kostřící propoj mezi motorem a karoserií......

2016-02-03 13:27:09

Nakonec ale byla zavada v čidle klikove hřídele.oprava v opelservisu.


Odpovědět