Fórum - Téma


Silentbloky ramen přední nápravy


Fórum Omega B Silentbloky ramen přední nápravy

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2010-01-20 19:04:59

Luma kde si je našel za tu cenu?Já at hledám tak sem našel nejlavnější rameno za 1900 v kelly.

2010-01-20 19:29:00

hele to je mazec min tyden sem to hledal na netu a našel sem tam ramena za 950 kč a ted nejlevnějši za 2300! ještě že sem to udělal loni v letě! ted mě čeka teda zadni naprava komplet udělat

2010-01-20 19:37:29

podivejte se kdo to prodava na tom aukru z těch 950 kč.Je to nějaky Rajnoch.On tam na aukru ma vic věci na auta za hubičku.Bral jsem loni od něho ty ramena na Omegu.Zatim jsou v pohodě.On je jinač z Rožnova pod Radhoštěm

2010-01-20 19:40:48

Jo a jinač mam slevu u autokelly 30% na všechny značky krom Škodovky.Tam mam jen 15%.Tak kdo je kousek od Noveho Jičina tak neni problem mu to sehnat se slevou

2010-01-20 19:41:25

Cyril,mrkni na aukro,tam jsou.Jinak Kelly jsou drahý,lepší ceny mají na www.levneautodily.cz.A ještě ti je zdarma dovezou.Od nich já beru.Jinak ty bezejmenné díly nebrat,čepy za 190 korun jsem měl na autě 3 měsíce....

2010-01-20 21:08:19

Tak sem byl tuhle pod autem se podivat co mi to tam rachtá (urezlej držák vejfuku ... sakra) a někdo se tu ptal co za značku tam cpe Opel AG ... tak sem ohadroval ty zablacený ramena a jediný co sem našel byla raznice GM, ani číslo sem nenašel. Jinak z vlatstní zkušenosti mohu doporučit Febi a abych pravdu řekl, možná že celý rameno je lepší než to tam cpát po dílech, páč když už to je jednou dole ...

2010-04-03 17:51:16

Tak kluci, konečně jsem se k tomu dostal. Na sama doma jsem se vykašlal, řekl jsem si, že na doporučení zkusím Horáka v Brně. Domluvil se na termínu, pak jsem přijel a předběžně jsme dohodli cenu (2 x 216,- + 2 x 618,- za silentbloky a práce pro jistotu, kdyby byl problém, 4h, takže 4 x 400,-). Za nějakou dobu volali, že to mají dole a jsou nic moc i čepy. Bavili jsme se před tím, že jdu za chvíli na STK, tak jestli to nechci taky pro jistotu vyměnit, když už to mají rozdělaný. Navíc to bude 2 x 815,-. Tak já že jo. Už s vidinou dělání následné geometrie a všeho si myslím, že prostě pokoušet štěstí a neprojít kvůli tomu STK a pak všechno cálovat znovu, to ne. Pak volali, že to mají, já přišel a následovalo už jen samé překvapení. Cena vyšla na 4.910,-, no na PC to namačkali, aby to vyšlo na 4.900,-. Blbá desetikoruna, ale potěší. Bavil jsem se s mechanikama, prý strašná drbačka, že to museli rozsekávat a násilím ty silentbloky vyjebávat (proto práce nakonec byla ty 4h). Ještě že jsem se o to nepokoušel sám. Následně jsem zjistil proč. Oproti jiným garážníkům mi do krabiček nových dílů dali ty starý (z mých zkušeností to doposud nikdo neudělal, aby se asi nezjistilo, že se to třeba nemuselo měnit). Všechny díly byly ještě originál GM! A jelikož mám nalítáno cca 166.000km tuším, asi si dokážete představit, v jakým to všechno bylo stavu. A nový díly? Žádný sračky, silentbloky od SWAGu (německý koncern) a čepy od TRW (česká firma, která dodává např. pro Audi, BMW, Mercedes, Opel,...). Takže si myslím, že to v podstatě byly originál díly, ale ruku do ohně za to nedám. Vím, že 4.900,- je velká částka (následná geoška (bylo to rozhozený, stál jsem u toho, když to měřili) k tomu navíc přidala nějakých 800,-, nechal jsem si totiž i převažovat kola a hlavně jsem ji dělal jinde, protože mám známýho v Pneuboxu u Bauhausu), ale celý rameno za 800,- nebo i 1.900,-, to bych si tam nedal, i když bych to zvládl sám. Mám se moc rád a navíc jsem se naučil nekupovat šmejdy, vytrestanej jsem byl už dost (např při koupi auta byly přední brzdové destičky Starline a to už mohlo být zrovna z prošlýho Eidamu, z něhož to možná i vyrábí, při brždění jsem často sakra svíral půlky). V Horáku jsem se s nima bavil a celý rameno tuším u nich vyjde na 3.500,- nebo 4.500,-, už jsem zapomněl.

Výsledek? Dřív, když jsem jel po našem krásném Brně po kolejích, který jsou na panelech, nebo na nějaké rozbitější cestě, jsem korigoval volant jako zběsilej a příjemně mi nebylo. Teď to drží nádherně, auto se samo se vším popere. I volant se vrací tak nějak příjemněji do středové polohy. Navíc ty přední kola líp "cítím". Je to velká změna a kdybych to vše věděl, tuto opravu bych udělal už před těma 2 a 1/2 rokama, kdy jsem si to kupoval. Ježdění je příjemnější a u sportovní jízdy se zase o trochu víc bavím...

A Horáka můžu doporučit (v Brně jsou dva, já byl v Černovicích). Jsou ochotní, na vše přijdou hned (tata měl cosi s Mazdou, dva mechanici mu neřekli, co s tím může být, zajel do Mazdy, tam mu řekli, že jsou drazí, ať jde k Horákovi (tak jsem se s nima seznámil) a tam do pěti minut znal odpověď, byla to vadná kotva), cena za práci sice 400,-, ale je to s dokladem (takže oproti jiným garážníkům za 300,- bez dokladu se moc neušetří, nehledě na to, že ani paragon od novýho dílu jsem skoro nikdy neviděl, asi abych nezjistil cenu, za kterou to koupily v AutoKelly (každej má 40% a vám to naúčtují jako plnou pálku)) a hlavně tam nedávají žádný sračky oproti ostatním. Dokonce se mě u Horáka na začátku ptali, jestli ty silentbloky mám svoje, nebo je chci objednat. Většina servisů by vás s cizíma vykopla. Navíc jsem se s nima bavil o katalyzátorech, co jsem si nechával před rokem dělat u J+B autodíly na Táborské (celkem známá firma co se výfuků týče). Že mi to teď řve, namontovali mi tam nějaký malý mrdky a že je to celkem děs. Oni se jen usmívali a říkaly, že většina tady těch firem tam montuje ty levný sračky (jsme zase u toho) a oni oproti tomu nějaký větší normální univerzální. A když jsem jim řekl cenu co to stálo, říkali, že u nich by vyšla o nějakých 1.500,- až 2.000,- víc (což by mi za to relativní ticho stálo). Já od teď budu chodit jen tam... Jestli to zní jako reklama, tak se omlouvám, ale prostě poslední dobou mě strašně štvalo, že se vás každej mechanik snaží odrbat, že všude většinou montují sračky a ještě k tomu oni to mají se slevou a mě účtují plnou pálku, takže díky tomu bych tam měl u nějakýho garážníka za stejnou cenu jako u Horáka nějaký Delphi, což mi jako až tak kvalitní firma nepřijde. A každej to chtěl dělat bez paragonu, aby oni ušetřili, no vás škubali. Teď jsem konečně spokojený se servisem, i když zaplatím nějakou tu kačku navíc. Stojí to za to.

Fuj jsem se nějak rozepsal, raději končím

2010-10-27 13:30:20

Predne silentbloky som menil pred dvoma rokmi. Vydrzali cca 60 tisic km. Boli to Delphi.

Teraz sa chystam na tu vymenu znova a otazka je , ci silenty od inej znacky vydrzia viac. Povodne original silenty tam boli 180 tisic km, ale auto jazdilo do 120 tisic v Nemecku.

Tiez som uvazoval o vymene kompletnych ramien, lebo jedno kompletne rameno sa da kupit aj za cenu 28€, ale zivotnost takychto lacnych ramien asi nikto nepozna.

Vymena silentov nie je az taka veda. Stare silenty som vyrezal pilkou na zelezo, je to len plech cca 1mm hruby. Nove silenty som lisoval 5 tonovou panenkou, ale myslim, ze by to zvladla aj 2 tonova. Na lisovanie takychto zalezitosti (loziska, silenty,...) mam zvareny ram zo silnejsich ocelovych profilov o rozmeroch cca 30 x 50 cm.

Dolezite je silenty nalisovat spravne pootocene voci ramenu a dotahovat ich az pri stojacom vozidle na kolesach, najlepsie aj zatazenom. Tie silenty su namahane na krut a idealne by bolo ich dotiahnut prave v tej strednej polohe, okolo ktorej budu kmitat.

Na inom fore sme okrem ineho riesili aj to, ze tieto predne silenty ramena su makke, auto s nimi neprijemne plave po vyjazdenych kolajach a ci by neslo tieto silenty nahradit niecim inym.


Odpovědět

1  2