Fórum - Téma


setrvacnik omega b 2,5TD


Fórum Omega B setrvacnik omega b 2,5TD

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2012-03-19 17:04:23

zdarec, setrvacnik mi dela PA PA, nevite jestli ten dvouhmotovy jde nahradit nejakym jednohmotovym? Vrazit jen do setrvacniku dvacet litru se mi zda u tak stare pelese ujety. Popripade, pry se prodava opravna sada,ale zadnou jsem nenasel.

2012-03-19 18:56:45

Nahradit určitě jde, ale pak hrozí, že u tý starý peleše během tisícovky kilometrů odejde ještě převodovka...

2012-03-19 19:34:40

vykuchat zavařit a udělat z něj jednohmotu. Dát ho na vyvažovačku vyvážit a šup sním na auto.

2012-03-19 21:17:04

A nebo koupit starší dobrej...pohybují se cca 3000,-

Tady jsem něco našel,ale je to nějaký divný http://www.iautodily.cz/s...el-omega-nd100005480.html

2012-03-19 22:23:47

dvouhmota je jen pro lidi co neumí jezdit

2012-03-19 22:42:13

a co přestavbová sada Valeo na jednohmotu? Na 525tds se dělá.

2012-03-19 23:05:48

no ale to muže svou zavařit a je na tom stejně

2012-03-19 23:31:18

To taky.

Spojku na Omě jsem ještě rozhozenou neměl, takže nevím, jak jsou na tom záběrové pružiny talíře. Tím myslím jestli budou dostatečně zachytávat rázy při záběru spojky. Valeo to má podchycené relativně dimenzovaně. Jediné, co se dá inženýrum připsat jako plus je, že umí dobře používat vzorce. Z toho plyne, že inženýři z Valea počítali s jednohmotou, tak naplánovali silnější pružiny do talíře. U dvoumoty s tím asi moc počítáno nebylo.

Ovšem jinak to je s ing. špatný v praktickém myšlení. Když něco plánujou na prkně, tak by si to měli zkusit sami vyndat z hotováho auta

Edit: Teď jsem našel Daweho fotku keramiky a není tam nic, takže bych se docela bál o vše od lamely dozadu. Zase se s tím dá jezdit s rozumem a myslet na to, že mi to jde natvrdo. Chce to holt mít cit v levé noze a ani při řazení ji neodkopávat jako hulvát. http://www.club-opel.com/...6435/full/21022012617.jpg

2012-03-20 06:37:50

Na origo lamele s dvouhmotou taky není ani pružinka a já dvouhmotu ještě mám... až lehne zavařím ji a když se něco rozletí,tak mám celý druhý auto a tak si to zase opravím

2012-03-20 09:45:54

Pokud na origo lamele pro dvouhmotu není ani pružinka, tož má ty rázy pochytat asi právě dvouhmota. Takže spojení setrváku jednohmoty s lamelou bez pružin bych se přecejen maličko bál. Nicméně hlavní je cit v levý noze, jak píše Jason, a nejlíp v obou

2012-03-20 10:44:37

no, neco nalitany mam ;) , ale prece jen bych byl radsi kdyby to bylo v poradku. narazil jsem na nejaky setrvacnik za litr, ale mam strach jen tak dat litr a cekat jestli bude, ci nebude ok.

http://www.opel-vrakovist...etrvacnik__LUK_2_5_3_0_V6

2012-03-20 10:55:11

Btw, jakým způsobem ti setrvačník dává pá pá, Quasimodo...?

2012-03-20 12:00:33

Ten setrvačník co jsi sem dal odkaz, tak je na benzínové V6ky. Hledej spíš na BMW 525td-s. Ale koupíš z vraku a za měsíc to budeš dělat třeba zas. To ho raději opravdu nech zavařit a vyvážit. Pak jen sežeň lamelu ze sady Valeo s pružinami

2012-03-20 12:19:12

no jo, ale kde ho nechat zavarit. Dam to nekomu, blbe vyvazi a jsem v prdeli jak bata s drevakama. Nemate nekdo tip v brne a okoli?

2012-03-20 13:15:15

Setrvák z BMW nebrat !! ten z benzinové taky pasuje na 2,5td ať je to z 2,5V6 a nebo z MV6

2012-03-20 13:23:13

no koukal jsem na cisla tech setrvaku a jsou ruzny. Pokud by sedel , tak ho za ten litr vemu a hotovo.

2012-03-21 10:28:37

Jeste jedna vec. Co se stane, kdyz se na to vyprdnu a budu jezdit. Rozleti se? kolik by mohl vydrzet?

2012-03-21 12:34:47

Myslím, že se tak ale ku*ví i převodovka, o spojce nemluvě...

2012-03-21 19:35:00

setrvák ko = ko spojka takže srát. převodovce se nic nestane nemá co. takže jezdit a až lehne tak odtah. stane se to že z něj vylítaj pružiny zamlátí a utrhne se. pak už zavařit nepujde. těch co skončí takto je 95% . někdo s klepajícím uplně volným vydržel jezdit 2 roky a to tahal i vlek někomu ani netukne a udělá cililink a je po něm.

2012-03-21 23:13:29

Otec stál na křižovatce, před ním 2 metry auto a stál na spojce. Najednou ho to koplo do nohy, auto skočilo o metr(naštěstí měl druhou nohu na brzdě) a dál hotovo. Rozjíždění starterem na jedničku je docela mazec pro baterku a moderní pidistartéry. Výsledek dvouhmota pápá. A jak ta dvouhmota uletěla, tak kopla do lamely a ta vší silou do válečku. Výsledkem je 1x spojková sada komplet + spojkový válec a váleček - O kroužky neunesly ten prudký nárůst zpětného rázu.


Odpovědět

1  2