Fórum - Téma


Servořízení


Fórum Vectra C Servořízení

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2006 Vectra C 1.9 VIN: W0L0ZCF3561093585

1 fotek  |  38 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 3500 ot./min. Točivý moment: 280 Nm (207 ft/lb) při 2000 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 910 ccm (117 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, Z19DT(J).

Caravan,tmavě šedá metalíza


1  2

2015-03-15 20:39:05

Ahoj, dneska tedy opravdu nemám den.

Po přeinstalaci počítače jsem se nedokázal ani zalogovat a to vše proto, že si všechny ty hesla už teda vážně nepamatuju.

Chtěl jsem se jen optat, zda se Vám někomu stalo, že vynechává servo.

Provázeno rozsvícením kontrolky volantu.(někdy ano, nekdy ne)

Někdy svítí a servo funguje, někdy svítí a nefunguje a někdy nefunguje a kontrolka nesvítí.

Potkalo mě to zčistajasna před kulaťákem a málem jsem si zlámal ruce.

Takhle těžký řízení si umim představit tak leda u Sentinelu.

Nádržka na servo plná, servo neřve.

Díky za jakoukoli radu.

Mrki

 Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-15 20:51:59

mrki: Diagnostika?? Konektory Canu?? Alternátor dobíjí? Baterie OK? Co CIM? Mám pokračovat dál?

2015-03-15 21:05:59

kopejda: Ne

Troškus' mě otrávil.

 Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-15 21:34:33

mrki: Možná bude stačit vyměnit filtr a náplň oleje.... Tedy myslím, že v nádobce bude filtr, každá hydraulika ho obsahuje...

2015-03-15 21:46:53

Jo, to je informace.

Kapalina je špinavá.

Jen je mi divný, že to chvíli funguje a chvíli ne.

Asi to tedy odsaju a vyměním.

Ten filtr by měl být v nádobce?

2015-03-15 21:48:38

kopejda: Promiň,... v nádobce asi určitě, ale kde?

 Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-15 22:04:30

mrki: To je můj odhad, uvidíš až odsaješ..... Nevím, jestli tam je, ale někde jsem to četl. Nový stejně asi neseženeš.

2015-03-15 22:18:00

kopejda: Díky i za tuhle informaci.

Dobrou noc a ať tě blechy štípou celou .....

Kecám.... hezké sny....

2015-03-16 08:04:34

niečo obdobné sa mi stávalo na Gčkovej astre (1,4 16V), po zohriatí motora proste servo vyplo, nádržka na serve plná, nič nevrčalo, som zohnal druhé a vymenil. Ale fakt je, že to bolo dosť nepríjemné, najmä v meste keď sa skôr zohrialo a bolo sa treba krútiť po uličkách. veľa zdaru

2015-03-16 17:03:56

Tak snad vyřešeno. Při výměně setrvačníku a spojky mechanik vyndaval kastlík okolo akumulátoru.

Vlevo vzadu u akumulátoru je připojeno několik kabelů. (při pohledu zpředu)

Jeden z těchto kabelů jde přes pojistku (vyseknutou z plechu)

A šroub na této pojistce nebyl dotažený.

Takže colommbo měl pravdu, mělo to souvislost s napětím.

Díky, Mrki

2015-03-16 18:15:54

mrki: Ale já neřekl ani slovo a už to takhle bylo, když jsem přišel...

2015-03-16 18:48:36

Diagnostika?? Konektory Canu?? Alternátor dobíjí? Baterie OK? Co CIM? Mám pokračovat dál?

U nás skorovpraze se říká: Wole

Kopejda, 2015-03-15 20:51:59 napsal:

mrki: Diagnostika?? Konektory Canu?? Alternátor dobíjí? Baterie OK? Co CIM? Mám pokračovat dál? ..

2015-03-16 19:00:45

mrki: Už to radši nehul...

2015-03-16 19:04:10

colommbo: Jen pro vysvětlení: vyjmenoval jsi několik možností.

Skoro všechno se to točilo kolem elektriky.

Chyba vyjetá z diagnostiky: "chyba komunikace serva s řídící jednotkou"

To auto je prostě choulostivý na úbytek napětí.(asi jedno kde)

Pravděpodobně v napájení motoru pohonu serva.

(zlatá škodovka)

2015-03-16 19:06:33

colommbo: Mam sedum piv, to snad neni tak hrozný.......?

Teda Staropramenů,.... Šerák to nejni....

Venca49  
Václav
2015-03-16 19:13:12

mrki: Já čumím Už nic nepij a projdi si ještě jednou,od začátku,vlákno.

2015-03-16 19:29:10

venca49: Jo...... Tak promiň.... To jsem se zase uved...

Teda, promiňte oba..... Ty i Kopejda.

Jdu se z toho vyspat

2015-03-16 19:30:02

mrki: Zahnals mě do kouta, nezbývá mi nic jiného - přiznávám, přispívám sem i pod pseudonymem Kopejda...

2015-03-16 19:30:06

venca49: I Colommbo ať promine

2015-03-16 19:30:51

colommbo:


Odpovědět

1  2