Fórum - Téma


Servis Ostrava a okolí


Fórum Zafira B Servis Ostrava a okolí

Informace o modelu: Opel Zafira B



pene  
2016-02-17 12:18:50

Ahoj, poradíte mi nějakého servismana v Ostravě a okolí? Auto je po záruce, nechci proto zbytečně do autorizáku, hledám spíš někoho jako RomanK. Elektrika a mechanika, lakýrna netřeba. Díky. Uvítám i osobní zkušenosti.

2016-02-29 09:57:38

pene: Ahoj,jsem z Ostravy a s problémy ohledně elektro řeším jen s Brnem.Předpokládám,že jste myslel stejného Romana.

V Ostravě jsem zatím na nikoho takového nenarazil.Po osobní zkušenosti s Opel ADOP car,který je ve Svinově dávám přednost jízdě do Brna.Kdyby jste na někoho v Ově narazil prosil bych taky o kontakt děkuji Robert.

2016-03-01 18:46:39

Myslím že i tady se najde spousta dobrých mechaniků. Co je za konkrétní problém?

2016-09-16 18:18:07

Ahoj, je to relativně nové téma, tak ať nezakládám další. Taky bych uvítal doporučení na ostravský servis.

Mám Vectra C 2002 v 1.9 TDI 88kW verzi a netáhne a kouří jako stará fabrika.

Začalo to postupně - netáhla za studena, pak po zahřátí se to srovnalo, a ačkoliv se sepínání turba postupně posouvalo od 2,3K otáček až nad 3K, tak pořád jezdilo jako z praku. Občas se za jízdy rozsvěcoval klíček, pak se přidala konstantně kontrolka motoru (nikdy neblikala). Pak střídavě oblačno - většinou v cajku a jenom občas to netáhlo, teď už je to jiná liga a hlavně se krom netáhutí přidala šílená kouřivost - a už netáhne v podstatě nonstop. Naopak studenej občas za plynem jde a pak se podělá. Pocitově jako nouzový režim, ale nemyslím si, že tam je. Na připíchnuté diagnostice EGR okruh, něco s ABS počítáním, no prostě nic to neřekne laikovi.

Chování

1) Na neutrál byl strop 3K otáček, momentálně je to 3,5K.

2) Černej dým nonstop, nejvíc samozřejmě při "zátahu".

3) (možná nesouvisející bonus) Ztrácí se chladicí, ale velmi decentně.

4) Začínalo to bílým dýmcem po ránu, ten už teď není.

Todle jsou ty hlavní symptomy, nevím, jestli vstřiky, EGR, váha vzduchu, turbo, nějaký snímač, ten nějaký snímač třetího válce... a nechci s tím do servisu, kde to uvidí podobně a začnou všechno postupně měnit - především turbo a vstřiky.

Je mi jasné, že to tady přes fórum nevyřešíme, tak jsem spíš chtěl doporučení v Ově na někoho. A taky tajně doufám, že se objeví Alzafir a řekne, že servis v Ostravě provozuje.

I tak budu rád za každý tip, čím by to mohlo být samozřejmě.

Ano, vypadá to, jakože jsem majitel z pekla, ale zas tak strašné to není, doufám. Zahřívám, netůruju studené, nechávám motor běžet po přijetí chvíli. Delší trasy. Ale kupoval jsem v březnu, tak jsem to chtěl oddálit, než se trochu zvencnu finančně. Mno, zvencnutý sice nejsem úplně do ideálna, ale už to nepočká :)

Dík,

Maslo

bad64  
2016-09-17 11:23:15

To nechápu bydlíte v Ostravě a chcete aby Vám někdo našel dobrý servis u Vás to nemáte kamarády co by Vám poradili?

2016-09-18 18:04:20

Pokud můžu mluvit za sebe, tak náplava bez kontaktů v tomhle oboru. Takže místo kamarádů, to zkouším tady. Díky za snahu.

2016-09-18 18:15:58

Jen nápad - kdo navštívíte toto vlákno a máte kontakt na Aleše, pošlete jej cestou SZ Danovi, ať se kluci třeba zkusí domluvit...

2016-09-20 00:52:08

Díky Colommbo.

Jinak pro zajímavost, dneska začínám druhý cyklus toho, že auto jede v pořádku.

Žádný zátah za studena, tak tak na jedničku do našeho kopečka, pak to blaflo, vystřelil brutální černý oblak, přes který nešlo ani vidět, a pak celá cesta z Karviné do Poruby (cca 40 km) bez problémů. Jaká je šance, že todle dělá věčně otevřený EGR?


Odpovědět