Fórum - Téma


Ručička paliva nefunguje


Fórum Vectra A Ručička paliva nefunguje

Informace o modelu: Opel Vectra A

Diskuze o vozidlu

1992 Vectra A 1.6 VIN: W0L000087P1004283

12 diskuzí

Výkon motoru 55 kW (75 PS) při 5200 ot./min. Maximální rychlost 176 km/h. Hmotnost 1 020 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui), 4-válec, Řadový, C 16 LZ.

Opel Vectra A 1.6 55Kw

1.6l



2014-10-10 00:14:58

Zdravím potreboval by som poradiť ohľadom ručičky palivomeru.

Keď som auto kúpil tak už v tedy blba ručička to bolo cca pred

4 mesiacmy, avšak dnes už vôbec nejde.

Vymenil som čerpadlo za nové ktoré je zároveň aj plavákom a furt nič nejde.

Čo mám pozrieť prosím vás .

Mám vymeniť za nový celý rozvodový kábel od čerpadla do neviem kam to ide alebo môže biť problém v budíku ?

podotýkam ostatné veci v budíku ako kachometer, otáčkometer, stupne motora funguju iba palivometer nejde.

Prosím poradte. ďakujem

2014-10-10 07:57:03

y2quake: neviem kde je snímač paliva na 1,6tke ale na mojom 2litri je palivové čerpadlo zvrchu nádrže pod zadnými sedačkamia a snímač objemu paliva je zo spodu nadrže.prístup spod auta.skontrolujte kontakty.Dovi.

2014-10-11 20:50:25

karolflasch: mne sa zda že snímač paliva je na plavaku.

nedávno som meral napätie v kábloch ktoré vedú do čerpadla ale neukazovalo nič takže asi je v prdeli kábel, a tak sa spýtam že ao ho mám vymeniť celý rozvodový kábel od čerpadla do budíku alebo kde to vedie

2014-10-11 21:30:13

y2quake: Jde o to, KDY čerpadlo pracuje a není tedy vyloučeno, že napětí na kabelech k čerpadlu bys naměřil jen při nastartovaném motoru, resp. před studeným startem (když ještě není palivové vedení natlakované) po zapnutí zapalování...

U Oplů to totiž funguje tak, že před prvním studeným startem, kdy není v palivovém vedení tlak, čerpadlo začne podávat ihned po zapnutí zapalování a pokud se nenastartuje, jen natlakuje vedení, vypne a čeká. Nastartuje-li se motor, tož čerpadlo pak už čerpá prakticky neustále na základě toho, že se už točí motor, vratným potrubím se nespotřebovaný benzín vrací zpět do nádrže. V některých případech dokonce čerpadlo začne čerpat až při startování (tedy když se točí motor.) Pokud jsi tedy napětí na kabelech měřil s vypnutým motorem nebo i se zapnutým zapalováním ale v okamžiku, kdy čerpadlo mělo natlakováno a odpočívalo, nemusels naměřit vůbec nic...

2014-10-11 22:21:09

colommbo: jaj tak, oki ale to iba tak okrajovo som spomenul že som to meral nevadí ale i tak je tu furt otázka ako to vyriešiť tento problém , je to blbé ked neviem kolko mám benzínu no . nenapadá vás niečo čím by to mohlo biť?

ako mne to fungovalo síce nie presne ale išla niekedy ručička to ale red 2ma mesiacmi a teraz už nejde vobec a to som mal v tedy ešte staré čerpadlo tam to šlo ale potom to už nešlo a na tomto novom to už vôbec nejde..

2014-10-11 22:30:46

y2quake: Jaký je princip měření hladiny paliva v nádrži - je tam normální plovák...?

2014-10-12 07:44:00

colommbo: to je plavák zároven s čerpadlom

2014-10-12 09:16:34

y2quake: Nějak nechápu, ale to neva... Jestli ten plovák není třeba děravý anebo prostě nefunguje jeho propojení s elektrickou částí...

2014-10-12 22:13:38

colommbo: jak som spomínal plavák je uplne nový má takmer mesiac a pol ...

ale jak vymením kábel od plavaku jak sa volá ten kábel , rovno vymením rozdov od plavaku celý len neviem ako sa volá či to je jedlo čo tam dám

2014-10-12 22:18:01

y2quake: Já ti v tomhle konkrétně poradit, co a jak udělat, neumím, nevím, nejsem (auto)elektrikář...

2014-10-14 14:00:20

colommbo: Nevadí ďakujem aj tak za ochotu :) ja to skusim neako porobiť možno sa mi to podarí ;)


Odpovědět