Fórum - Téma


Rozvody Omega 2,5 V6 X25XE


Fórum Omega B Rozvody Omega 2,5 V6 X25XE

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2010-02-27 13:55:50

Ahoj, chci se zeptat, jestli je potřeba nějakých spec. přípravků na tento motor. Zanedlouho bych je měl dělat...

2010-02-27 14:13:17

nazdarek, pokud nejsi odbornik nebo si to zkoušel na jinych autech tak bych se do toho nepouštel! je tady hodně lidi co si mysli že to zvladnou a maji stim pak problem to dat do kupy

2010-02-27 14:31:08

A na co bych si měl dát pozor? je potřeba nějakých spec. přípravků? Věděl by někdo jak se co aretuje?

2010-02-27 15:34:20

OSOBNĚ SI MYSLÍM ŽE JE TO PRÁCE PRO SERVIS,

1.OPEL POUŽÍVÁ TORX ŠROUBY A RŮZNÉ SPECIALY.JE TAM ŠPATNÝ PŘÍSTUP

2.U 6 VALCE MUSÍ DOLU HODNĚ .CELÝ PŘEDEK A VRCH SÁNÍ A ELEKTRIKA

3.PŘI MONTÁŽI MUSÍ TY KOLEČKA PŘESNĚ SEDĚT NA SETINU.

4.KOUKL JSEM DO KNIHY"JAK NA TO" OSOBNĚ JAKO LAIK BYCH DO TOHO NEŠEL.JEDNA CHYBKA A JE VYMALOVÁNO.

5.VIDĚL JSEM TO ROZHOZENÉ JE TOHO HODNĚ.PLNÁ BEDNA A I OPRAVAŘI NEMILUJÍ DĚLAT NA 6V TAKOVÉ OPRAVY JAKO TĚSNĚNÍ A ROZVODY.DOST SE TO PRODRAŽÍ KVŮLI PŘÍSTUPU A ČASU.LIDI POTOM MRMLAJÍ NAD CENOU.

2010-02-27 15:44:58

Hoj.ještě že vim co to obnaši! už sem to dělal tolikkrat že už to je rutyna! a moc se toho sundavat nemusi pokud je člověk zručny!

2010-02-27 15:47:17

nejhorši je nastavit si rozvody natahnout řemen a hlavně ho spravně našponovat , je to docela složity postup! ktery ma svuj postup!

2010-02-27 19:20:12

NO NEJSEM OPRAVÁŘ NA ŠKODĚ RAPID TO JSEM SE VYUČIL.A UMĚL JSEM DOST.ALE TOTO JE NĚKDE JINDE .OSOBNĚ POKUD TO NĚKDO NEDĚLAL MYSLÍM ŽE TOHO BUDE MÍT PLNÉ BRÝLE.POKUD TO ZNÁŠ A UMÍŠ TAK JO ALE NAPOPRVÉ NEVÍM.MOŽNÁ MÍT ZA ZADKEM KOLEGU S PRAXÍ.TĚŽKO V PŘÍPADĚ NEZDARU TAHAT ROZEBRANÉ AUTO DO SERVISU.JINAK NECHCI ODRAZOVAT NIKOHO JE TO JEN MÁ POLEMIKA

2010-02-28 00:26:20

Jo jo našponovat správně řemen je důležitý protože přiklad(stalo se to mě ). Měl sem všechno na ryskách akorát sem pořádně nedotáh nebo nenastavil tu štelovací kladku (jak se do ní strká imbus) a jak sem startoval tak se kladka uvolnila a motor se natočil a hned zdechnul a pak už natočit nešel . (přeskočili rozvody a už neseděli na ryskách) .

Nejlepší je nastavit rozvody na rysky a pak uvolnit kladky aby se uvolnil řemen, což mi přijde jako jednoduchá operace, potom našroubovat ty dvě malý kladky nahodit řemen ( hlídej rozvody aby stále seděli , ale jen tak se nepohnou ) dát tu štelovací kladku a pak podle schematu nastavení kladek je tak nastavit dotáhnout, motor protočit třikrát manuálně abys viděl jak pracujou kladky a jak se šponuje řemen aby nikde nebyl uvolněnej. Jestli si logicky myslící a manuálně zručnej člověk tak to zvládneš HLAVNĚ TO DĚLEJ VKLIDU A NAD VŠIM PŘEMEJŠLEJ

2010-02-28 11:47:15

Jakke: kolik ti to zabralo času to vyměnit??? ja sem to poprve dělal skoro 4 hodiny a to sem mechanik ted už to mam za 30 min hotovy! a jak sem psal neni to prdel! na 120 sem to dělal nespočitaně,tam je řetez dvě kola a 21 čepu! malina prostě!

2010-02-28 15:14:18

a to nemusíš zhazovat klínák a ty hadice sání a dekly vrchní a přední.jaký je v tom fígl .když jsem se díval do chytré knihy,rozvody tam sice nejsoupopsané,je tam popis jak se dostat k rozvodům a ventilům a zhazovali snad všechno.Lze to tam nasoukat nějak zhora?

2010-02-28 15:23:00

tak jako sundat se to musi ale to je par šroubku a jen dvě nebo tři hadice nic tak strašnyho! tys napsal komplet předek to by někdo sundaval i chladiče!

2010-02-28 15:33:56

myslel jsem klínák a ty trubky plus sání jak hadice tak tan vrch sání.pod tím tu elektriku a kladky od pohonu pumpy ,altiku atd.jak jinak zhodit ten plastový kryt?

2010-02-28 16:07:24

jasan

2010-03-01 10:10:02

Strávil sem nad tim dvě odpoledne možná tří

2010-11-28 21:53:21

Vubec to tezke neni mas tam vsude rysky a jeto vpohode :)

2011-06-29 12:31:51

Hele, kluci, mam problem

Sem tuhle umyl motor a nejak sem splachnul i tu nalepku, kdy se maj delat rozvody - sem proste sikula. Kdy byly delany vim, ale po kolika se menej? Pac nejakej ten kilometr uz to najelo ... tak abych vedel. Dva-pet-ve-sest, kdyby neco

2011-06-29 12:57:11

Ahoj, je to podle roků, do r.v. 96 po 60000 km a potom po 80000 km. Ale osobně i když mám novější , tak dělám po 60000 km. Je to jistější a zase tolik už ty rozvody dneska nestojí.

2011-06-29 13:51:27

já jsem dělal rozvody v 180000km a mám je doma a ještě v pohodě. Je pravda že se motor zklidnil .cena za sadu 5200 plus pumpa 1600.věříl jsem že byli dělané v 90000 a v kniza psali po 90000km.Ovšem pokud si není člověk jistý tak raději hned než pak zbírat motor po silnici

2011-10-28 19:13:31

nazdar chlapi,taky mě asi čeka těsnění pod hlavou na 2.2 16V a chci se zeptat,co se vše kupuje na tuto opravu a mění se i rozvody?A da se vše koupit do 5000kč,diky

2011-11-04 23:20:44

http://www.z22se.co.uk


Odpovědět

1  2