Fórum - Téma


Rozvody


Fórum Omega B Rozvody

Informace o modelu: Opel Omega B



2016-03-13 18:57:55

Čau lidi neví někdo kdys mi praskl rozvodak jestli se potkaly ventily?

topi: opel omega 2.0 16v 100kw

2016-03-13 19:17:00

topi: Pravděpodobnost potkání v tomto případě hraničí s jistotou...

2016-03-13 19:24:42

colommbo: právě jsem četl že to mají omegy nějak jisteny proti potkani ale moc tomu nevěřil

2016-03-13 19:46:58

topi: zdravím, nepotká se osmiventil, což je daný koncepcí motoru, motor 16V 100Kw, který mám i já se bohužel potká

2016-03-13 19:49:00

topi: Všeobecné zkušenosti a teorie praví, že dvouventilová technika se až na výjimky nepotká, zatímco čtyřventilová až na výjimky ano a je jedno, je-li ten motor v Omeze nebo v jiném Oplu či ve voze jiné značky. U čtyřventilové techniky je prostě mezi dnem pístu v HÚ a pohybujícími se ventily moc málo místa.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-13 19:50:34

topi: Motory s 16 ventily se 100% potkají. Jediné co se nepotká i když rozvoďák praskne jsou staré motory s 8 ventily. Tedy 1.8 a 2.0i, jak je to u menších objemů nevím jistě. 1.2, 1.4 a 1.6.......

Omegy se týká stejně jen 2.0i 85kW, starý poctivý motor, ten se rozhodně nepotká, sám jsem to absolvoval. Stačilo nandat nový řemen, napnout a frčelo se....

2016-03-13 19:51:56

jsem byl rychlejší heč, staříci

2016-03-13 19:54:57

Aha tak to Děkuji za pomoc 😓

2016-03-13 19:57:57

topi: nevěješ hlavu, i to se dá opravit, jen to bude chtít finanční prostředky

2016-03-13 20:03:09

rendys: nebo novej motor vyjde levněji ne?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-13 20:16:00

topi: To je otázkou...... Záleží za kolik a v jakém stavu seženeš......

2016-03-13 20:19:36

topi: nevím za kolik se dá sehnat nový motor, ale snad nebudu nějak persekuván, když ti zde napíši číslo na hodně dobré vrakoviště, se kterým mám dobrou zkušenost "spolupráci" 734590781

Venca49  
Václav
2016-03-13 20:29:29

topi: Jestli chceš dát jiný motor,tak ho dej,ale uvažuji takto: U potkaného sundáš hlavu,vyměníš ventily,těsnění,hlavu přebrousíš,dáš nové rozvody,vodní čerpadlo a jezdíš.

U výměny motoru zaplatíš za motor,výměnu motoru a uděláš změnu v techničáku.To ale není vše.Pokud budeš chtít mít klid,tak vyměníš rozvody,vodní čerpadlo,česem těsnění pod hlavou a jiná,možná i gufera na ventilech.....Ono to přijde ve skutečnosti dráž a práce bude víc.

Je to jen moje úvaha,ale možná i pravdivá.

2016-03-13 20:31:49

venca49: Zcela správná úvaha, ve všech bodech souhlasím s tebou Vendo

topi: jen, jestli chceš vidět blázna, podívej se na moji servisní údržbu, někteří zlí jazykové tvrdí, že jsem to měl dát do šrotu a koupit si jiné auto, ale to je věc každého z nás!

2016-03-13 21:05:32

rendys: to je prd , mrkni ke mě :)

2016-03-13 21:34:48

Díky za odpovědi všem spravím původní motor

 mirpie
Mira
2016-03-14 10:39:00

správná cesta a jak psali kluci výše, když už to bude dole, udělej i gufera ventilů, zabroušení ventilů a sedel, nová těsnění a nemusíš na to pak sáhnout a hlavně víš, co tam máš a v jakém stavu.


Odpovědět