Fórum - Téma


Rozvodový řemen


Fórum Astra F Rozvodový řemen

Informace o modelu: Opel Astra F


1  2

2014-10-10 21:13:24

wakis: řeknu ti to tak... zajed na "slušnej varkáč" kup tam motor (bez čepradla bude levnější) změř tlaky zkontroluj vizuelně pokud první pocity budou ok vem ho. Doma to přehod a hotovo... takovejch motorů je habaděj. člověk musí umět hledat, ukecávat jednat.

protože jestli tam začneš dělat repase.. necháš za to hromadu peněz ptz až to rozděláš tak zjistíš další zrady

repas na starou astru se nevyplatí.. nic vezlém

2014-10-10 22:27:58

Mrki: Do nového bych se bál, ale tuhle klasiku bych někdy i celkem rád zkusil, abych získal nějaké nové zkušenosti

vojta90: na to jsem už taky koukal, dá se sehnat za 5-8000 na bazoši, ale já nemám nástroje na přehození celýho motoru a u mechanka bych za to taky ještě asi pěkně zaplatil, stejně tak za kontrolu jestli je všecho v pořádku (tlaky, rozvody, zase výměna oleje a filtrů...) no a taky se může klidně poskákat hned po pár km... takže to asi opravdu nemá cenu, nechám ho zatím na prodej, a snad se toho ujme někdo šikovný, kdo si tu závadu najde, třeba to bude nějaká blbost za pár kaček a bude mít pěkný přemisťovátko za levno

2014-11-04 17:17:34

Mám tu samou astru... Jak startuje za studena a jak za tepla? Vyndej vstřiky, nebo žhavičky, budeš potřebovat ještě jednoho člověka. Pokud se ti povede vyndat vstřiky, umísti na ně kalíšky a toč motorem cca 10 vteřin. Pak se koukni do kalíšků na objem nafty v nich..... Někdo druhý by měl taky sledovat rozprach vstřiku. Pokud se ti je nepodaří vyndat, vyndej alespoň žhavičky. A udělej "totéž".. Jen bez těch kalichů. Viděl bych to na vstřik, ještě navíc, když motor v ot. klepe. Nebo také podpálený ventil. Ale spíš bych si tipnul vstřik.

2014-11-04 18:46:31

hrdic: Já už jsem jí prodal... ale za "studena" když bylo míň jak 15 stupňů tak jsem startoval třeba na dvakrát pod plným plynem a s několika žhaveními. Když tady byl kupec, tak si chtěl poslechnout to mlácení a tak to dost vytočil. při tom začal hořet olej z turba ve válcích a motor točil pořád naplno i s vypnutým klíčkem. takže 100% turbo KO. Vstřiky tipoval můj mechanik taky, ale po tom co se stalo bych to viděl spíš na to, že jak tam občas byla směs obohacená o ten olej, tak to udělalo efekt jako kdyby vstřik dal špatnou dávku nafty. Ale to je jen můj tip, klidně je možný že bylo špatný to i to.

2014-11-04 21:28:26

Turbo mám špatné taky a hrne tam olej.... Nedávno jsem čistil sání a kanálky, hnus fialovej, co tam udělá ten olej. Ale tak jako tobě mi to nekouří v žádném případě. A kdyby bylo špatné turbo, motor by nejspíše neklepal. Viděl bych to jako shodu náhod.

2014-11-04 22:54:18

hrdic: no, tak si dávej pozor, aby se ho tam nehrnulo moc :-D jinak skončíš jako já. Je to u nafťáků celkem běžný jev a vypadá to pak nějak takhle: https://www.youtube.com/watch?v=_jSbOW5cGgE

Taky mám před barákem takovou pěknou skvrnu co zbyla za tímhle, akorát jsme to nenechaly do zadření, ale chcípla se přes rychlost.

PS: dokud to nekouřilo, tak to neklepalo.

2014-11-05 16:49:32

Jsem na to připravený, když tak to chcípnu.

Venca49  
Václav
2014-11-05 22:19:57

hrdic: Napiš ještě jak to chcípneš Přes rychlost,proti zdi

2014-11-06 09:16:26

Stačí stát na brzdách, zařadit 5st. a doufat že neklouzne spojka

2014-11-06 17:54:36

Přesně, jak píše kolega.... Nebo ucpu přívod k turbu.

Loupak  
Pavel
2014-11-06 18:18:04

Ono, když k tomu dojde, tak je to docela fofr, člověk má přibližně 1 minutu, než se mu zadře motor nebo se něco urve, v tu chvíli zachovat chladnou hlavu je docela umění. Další variantou jak zachránit motor, je vytrhnout nebo přeříznout plnící hadici od turba, člověk sice bude zaflákanej od oleje, ale zachrání si motor, když to stihne.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-06 20:12:25

loupak: Ideální je, když se to začne dít za jízdy. Auto samo zrychluje bez tlačení nohy na pedál plynu. Tady stačí mrknout do zrcátek a zašlápnout brzdou do zastavení...... Brzdy to s přehledem zastaví, takovou sílu zase motor na olej s naftou nemá.....

2014-11-06 20:15:42

kopejda: nesouhlasím s tebou, pokud proklouzne spojka tak je destrukce nevyhnutelná a to samé v případě atumatické převodovky

Loupak  
Pavel
2014-11-06 20:17:41

kopejda: To ano to už bylo popsáno výše klasicky to chcípnout přes kvalt, byly tu ale obavy z proklouznutí spojky tak jsem přispěl s další možnou variantou

Já než se vymáčknu, tak mě Rendys předběhne

2014-11-06 21:17:52

Pro takový případ mám na hrdlu turba odpojitelnou hadici jen tím, že ji vytáhnu a motor mohu udusit.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-06 23:55:06

rendys: Na toto téma je tu již vícero diskusí. Jistě máš pravdu, automat nezašlápneš. A už vidím jak najednou proklouzne spojka, zkoušel to někdo?? Samozřejmě může zrovna selhat. O to je to horší, protože než dotyčný vůz zastaví aby mohl otevřít kapotu, strhnout hadici a zacpat turbo, tak motor již dávno vyletěl do otáček a přetočil se.......


Odpovědět

1  2