Fórum - Téma


rozlišení zkratek konektoru


Fórum Zafira A rozlišení zkratek konektoru

Informace o modelu: Opel Zafira A


1  2

2014-02-12 14:04:03

Hansdob: ten tmavší je CCR800 tam je to trochu spešl kvůli BOSE.

2014-02-12 18:35:42

hansdob: Čest draku dnes byla Zafka na compu a třikrát tam bylo zaznamenaná závada :těleso škrtící klapky:Řikal borec rozebrat a vyčistit.a pokud to nezabere tak co dál? Zhánět novou?Za tu srandu chtějí od 12000 víš.

2014-02-13 07:15:29

Typ motoru X18XE1 nebo Z18XE

2014-02-13 07:17:38

KOPA : mě přijde to zapojení stejný jen ty dvě linky nahoře mají jiný označení nevíš co to je??

2014-02-13 17:00:24

hansdob: Z 18 XE.

2014-02-13 20:19:14

hansdob: misto SWC a TIS je kostra ty linky viz. muj popis na prvni strane.

2014-02-14 07:15:22

durman: Takže kompletní proměření kabeláže aby někde nebyl větší či menší odpor než má být test řj motoru a klapky motoru pokud řj motoru a kabeláž bude OK asi je klapka motoru KO (zkusit vyčistit a dát základní nastavení) pokud by to nepomohlo rozebrat prohlédnout (v tuto chvíli ale už počítat s koupi jiné jelikož rozebíraš něco co rozebrat jít nemá a ne vždy se povede opravit)

2014-02-14 07:19:07

durman: Snímač polohy pedálu plynu vrací signál řídicí jednotce, která určuje přívod paliva z výstupního napětí jednoho nebo více potenciometrů.

napájecí napětí piny 1 a 2: 5 V

odpor piny 1 - 5: 1 000 - 2 000 ohmů

odpor piny 2 - 4: 500 - 1 500 ohmů

forma signálu A: signál na svorce 3 (výstupní signál během stisknutého pedálu)

forma signálu B: signál na svorce 6 (výstupní signál během stisknutého pedálu)

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Zkontrolujte odpor potenciometru:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor senzoru pozice pedálu.

Změřte odpor mezi vývody 1 a 5 senzoru. Změřte také odpor mezi pinem 2 a 4 senzoru. Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte napájecí napětí:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor senzoru pozice pedálu.

Spusťte motor nebo točte motorem. Měřte napětí mezi svorkami 1, 2 a konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Mělo by být rovno uvedenému napětí. Pokud ne, kontrolujte vedení, pak řídicí jednotku (ECU).

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektor senzoru pozice pedálu a řídící jednotky (ECU).

Změřte odpor mezi svorkou 1 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení. Kontrolujte také stejným způsobem svorkami 2, 3, 4, 5 a 6 konektoru.

Zkontrolujte signál senzoru polohy:

Připojte osciloskop k signálovým pinům řídicí jednotky (ECU) a kostře. Spusťte motor nebo točte motorem stiskněte a uvolněte pedál. Porovnejte se zobrazenou obrazovkou.

napájecí napětí motoru: 12 V

odpor motoru ovládání škrtící klapky: 1.5 - 8 ohmů

informace o oscilogramu: motor ve volnoběhu

Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.

Zkontrolujte odpor:

Vypněte zapalování. Demontujte konektor motoru ovládání škrtící klapky.

Změřte odpor mezi oběma piny ovládacího motoru. Porovnejte se specifikovaným odporem.

Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):

Vypněte zapalování. Demontujte konektory motoru ovládání škrticí klapky a řídicí jednotky (ECU). Změřte odpor mezi oběma svorkami konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.

Zkontrolujte aktivaci motoru ovládání škrtící klapky:

Připojte osciloskop k signálovému pinu elektronické řídicí jednotky (ECU), proti kostře. Spusťte motor a porovnejte se zobrazenou obrazovkou.

2014-02-16 11:35:49

hansdob: Dík draku.Je to sice návod pro 5 chlapů na týden práce,ale nějak to dopadne.Zatím Zafka startuje ok..Zkusím to rozházet jestli není špinavá a vyčistit a pak to dám někomu na to proměření.ELEKTRIKA JE MOJE SLABÁ STRÁNKA.


Odpovědět

1  2