Fórum - Téma


Řídící jednotka X20XEV


Fórum Technický koutek Řídící jednotka X20XEV




2011-07-11 17:20:59

Neměl by někdo na půjčení řídící jednotku X20XEV? mám takový pocit že ta moje odchází, ale nejsem si stoprocentně jistý, případně bych koupil...nesvítí mi kontrolka motoru, žárovka je dobrá a vedení taky, takže nemůžu závady ani vyblikat...a diagnostiku nemám...

2011-07-11 19:30:03

hmm, vedení dobrý žárovka taky a kontrolka ele motoru nejde?? odkud kam jsi to vedení měřil?? Co máš za řj motoru.

2011-07-11 20:16:26

podle schémat v autodatech jsem měřil přímo od konektoru od jednotky po drát na palubovce, jde to ještě přes 15ctou pojistku, pojistka je taky ok, a vše funguje...jako myslíš přesné číslo jednotky? to nevím, vím jen typ motoru, jednotku jsem venku ještě neměl...případně by jsi nějaké měl?

2011-07-11 20:28:01

chci ještě podotknout že auto je předěláno na LPG (není to sekvence)

2011-07-11 20:42:38

ten plyn jsi tam nechával dávat ty?? Jsem si skoro jistý že chyba je někde na vedení hlavně kvůli tomu plynu jelikož by ta kontrolka musela svítit pořád

2011-07-11 20:49:00

néééé, auto jsem koupil s tím, tak snad to půjde napíchnout na počítač, kámoš bude mít kabel příští týden, tak se uvidí, hůř to startuje a mám takový pocit že bude možná mít roli potenciometr škrtici klapky, jak přidám plynu tak to chytá lépe...

2011-07-13 09:42:20

A kontrolka motoru ti nikdy nesvítila?? Pokud ne tak ten co montoval plyn to někde 100% přeušil.

2011-07-13 09:54:52

nesvítlila za tu dobu nikdy...zkusíme to z kolegou napíchnout na počítač a když to bude komunikovat tak to bude OK, ale když se to nespojí tak pak půjdu po drátech, ale měl jsem 3 auta na LPG a kontrolky motoru normálně fungovaly tak jak měly...ale čím by dosáhl že by jí odstřihnul, ještě mě napadlo, že někdo to bývalému majiteli mohl opravit auto typu odstřihnu kontrolku a je to v naprostým pořádku...

2011-07-13 12:38:14

když má auto plyn a má vícebodové vstřikování a LPG se nedá sekvenční s řídící jednotkou tak po zapnutí lPG musí trvale svítit kontrolka.

2011-07-13 12:52:53

sekvenční vstřikování to právě nemá, je tam difuzor do sání...

2011-07-13 21:48:17

tak dneska byla omega u kolegy a napíchli jsme ji a dvěchyby, čidlo na klikové hřídeli, je sice nové ale nějaký expert dal špatně drát od čidla kolem svodů tak kabel byl natavený a čidlo klamalo, a druhá chyba kontrolka motoru skrat, takže čidlo mám, tak zítra budu měnit...

2011-07-14 13:21:07

kontrolka motoru je někde odpojena tím plynařem aby nesvítila.

2011-07-14 21:05:59

dneska jsem vyměnil to čidlo kliky a už bych to dělat nechtěl, na čidlo přístup příšerný, musela kvůli tomu příruba na servočerpadlo a klimakompresor dolů, piplačka, málo místa, no hnus , v tom mě omega sklamala, ale je to po 6sti hodinách vyměněno a ted to jede jak má, ještě musím natáhnout nový drát od jednotky do palubovky na tu kontrolku a pak to bude OK!

2011-07-14 21:07:21

diagnostika hlásila chybu žárovka skrat, takže natáhnu nový kabel a kvůli tomu plynu to nebude...

2011-07-14 22:45:10

psal jsi že jsi celý vedení kontrolky měřil a že je ok tak proč ho chceš měnit?? Tu kontrolku někde utnul 100% plynař aby nesvítila.

2011-08-02 21:13:05

tak jsem natáhnul nový kabel, kontrolka už svítí a funguje dobře, kabel jsem proměřil, ale když jsem přes ten kabel pustil proud, tak nepropustil více než 2mA takže někde přechodový odpor nebo nějaká finta od toho plynaře, ted je to OK a kontrolka motoru po nastartování zhasne a během jízdy se nerozvětsuje...


Odpovědět