Fórum - Téma


Rele pal. cerpadla 2.5TD


Fórum Omega B Rele pal. cerpadla 2.5TD

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1994 Omega B 2.5

3 servisních knížek  |  8 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) při 4500 ot./min. Točivý moment: 250 Nm (184 ft/lb) při 2200 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 498 ccm (152 cui), 6-válec, Řadový, 12-ventil, X25DT.



2014-06-03 20:11:15

Zdravim, jsem tu novy a hned bych potreboval radu s timto strojem. Uz na nem makam 4 dni vkuse protoze jsem to za lacino koupil zanedbane. K problemu: predevcirem jsem cistil nadrz, saci kos, podavaci cerpadlo a tak dale, funguje bezchybne, cerpa jak dive. Ted jsem se presunut do predu, pretesnil jsem vstrikovaci cerpadlo, a potrebuju zapnout tu podavacku aby mi ho naplnila. V knizce jak na to to neni, jenom benzinaky. Skousel jsem pripajet 12V na rele u motoru, byla tam vodni pumpa, vetraky, napeti jednotky, ale ta zatracena podavacka nikde. Budto je tam neco blbe nebo nevim, u BMW se stejnym motorem otevru kastlik u motoru, pichnu 12V na poistku cerpadla a tlaci, tu se neobtezovali ani dat popisky co ktere rele je. Tak prosim o radu. Dekuju.

2014-06-03 20:34:14

starynovy: A není to relé palivového čerpadla ( v trojúhelníkové krabici v motorovém prostoru u akumulátoru) stejné pro benzín i naftu...?

2014-06-03 20:36:10

To jsem prave skousel, u benzinu je to jedno z tech uplne nahore, hned vedle sebe.. Tady jsou ty rele jinak, je tam jedno, ale po pripojeni napeti na svorky 87 nebo 30 se nic nedeje.

2014-06-04 07:04:22

starynovy: zkoušel si vzít kousíček kabelu oholenej na obou stranách, to relé vyndat a normálně to přemostit tím kabílkem? ...jsou to ty středový kontakty nahoře a dole ...ty boční jsou spínací jestli se nepletu ...a samozřejmě zapnout klíček

je to jediné bílé relé viz foto podle mýho auta

2014-06-04 09:43:39

davekosik: Praveze skousel, ale ted kdyz vim ktere to je uz to bude jednoduchsi najit proc tam nejde stava. Diky moc.

2014-06-04 12:38:37

starynovy: já přetěsňoval nedávno vstřikovací čerpadlo a celý mi to haprovalo taky ...nakonec sem zjistil, že kostru pro sepnutí relé podávacího čerpadla zajišťuje ŘJ motoru a plusové napětí jde z relé žhavení a po asi 3denním lítání kolem auta a prolejzání různých schémat sem zkusil na kontakty sepnutí relé (85,86) napojit kostru i napětí abych ho sepnul a vše fungovalo, tak sem zkusil na relé připojit jenom plus a nic ...pak jenom kostru a zase se to rozběhlo ...tak sem šel dál a zjistil, že ŘJ jako taková má špatnou kostru ...tak sem ukostřil natvrdo ŘJ kabelem od baterky a vše funguje jak má ...bylo to jednodušší než hledat problém proč nemá kostru

2014-06-04 14:18:57

davekosik: Jo tak prizemnuje, to lecos vysvetluje, ja tam pchal porad jenom 12V, vsechny ostatni rele neco delali, rozbehla se voda, vetraky, svetla.. ale tohle je opacne. Sikovnici

2014-06-05 22:36:28

Jiste, nakonec to byla podavacka samotna, kdyz jsem do ni tukl rozbehla se, pak zase prestala.. kuchl jsem ji zda to nejde spravit, ale uhliky vybrousili rotor az do izolatoru.. skoda no, jinak by bzucela dalsich 10 let.


Odpovědět