Fórum - Téma


Regenerace filtru pevných částic


Fórum Zafira B Regenerace filtru pevných částic

Informace o modelu: Opel Zafira B

Diskuze o vozidlu


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-10-08 20:38:40

goge: těm znamym se vypaluje normalně neviš nahodou jaké by mělo byt napětí v baterce když 3 dny stojí v garaži?

Venca49  
Václav
2016-10-08 22:04:49

jaku07: Ideální by bylo 13V.Stačilo by 12,5V.Při 12V a méně začíná sulfatace článků.

2016-10-09 21:00:15

tak dnes tam už skočila chyba že je dpf ucpaný najel jsem na dalnici a stejně nic chci se zeptat zda by diagnostika ukazala když by bylo vadné nějaké tlakové čidlo na potrubí?

Venca49  
Václav
2016-10-09 21:06:16

jaku07: Zajeď do Opel servisu aby udělali statickou regeneraci.Je potřeba k tomuto originální diagnostika.Potom je potřeba dokončit normální regenerací na silnici.

2016-10-09 21:10:28

venca49: dík za info

2016-10-12 22:50:08

tak jsem to měl v servsu co mi tam fitr davali a pry to jde jenom vypalit staticky ale na silnici se nevypali kvuli altrnatoru že pry dava malo nevim jestli mě oblbujou nebo jestli je to možné když jsem se zeptal co ma alternator společne s dpf tak mi řekl že tam není určité napětí k vypalení je to možné?

Venca49  
Václav
2016-10-12 22:56:36

jaku07: Blbost,jestli alternátor normálně dobíjí,tak nemá nic společného s regenerací filtru.To by pak nešlo ani staticky.Pozor,při statické regeneraci musí stát auto na nehořlavém povrchu,nejlépe betonovém a musí být v dosahu hasící přístroj.Pokud nic nepokazili při výměně filtru,tak by se měl regenerovat i jízdou.To je věc řídící jednotky.Navíc se vypaluje přidanou naftou při výfuku a shoří až ve filtru i se sazemi.

2016-10-13 06:39:38

alternátor dobíjí 13,5voltu museli prý tu statickou udělt přes nabíječku

2016-10-13 12:24:05

Jen drobný přípodotek - u několikrát jsem se setkal s tím, že při regeneraci DPF za jízdy se současně zapíná i vyhřívání zadního okna (jestli i nějaké další spotřebiče, netuším.) Nevím, proč tomu tak je a kdo (co) o tom ve voze rozhoduje, ale jistým způsobem lze právě do systému vyhřívání zadního okna zapojit diodu, jež pak rozsvícením započetí/průběh regenerace řidiči signalizuje... Jestli o zapnutí dalších spotřebičů pro potřebu zvětšení zátěže rozhoduje řídící jednotka (něčeho), pak v případě slabého dobíjení může nastat případ, že právě s ohledem na to se regenerace DPF nespustí...

P.S. Dobíjecí napětí 13,5V není žádná sláva...

2016-10-13 12:52:01

Taky mám poznatek z regenerace DPF, při jeho spuštění mi dokonale shořel alternátor, nevím proč, jestli je v DPF nějaké pomocné žhavení k vypalování a alternátor dostal "kopanec" nevím. Jen vím, že než jsem přišel na to co se děje, že se mi kouří z pod auta a byl smrad spálené elektroniky v celém autě, kolem (spolu) jedoucí se udiveně taky na nás dívaly, jsem byl docela po , protože jsme byly v tunelu a kolona jak prase. Naštěstí jsme vyjely z tunelu, regenerace skončila, smrad pominul, ale po chvíli se to projevilo na posilovači řízení a vypadávání celé palubky aniž by mě předem upozornila kontrolka dobíjení. Jelikož díky své profesi vozím měřák stále u sebe a po "očuchání" a změření dobíjení, bylo jasno. Po výměně altíku vše OK.

2016-10-14 18:55:42

nevite někdo kolik amper by měl mít alternator na zafira b r.v 2005 1,9cdti 74kw mechanik mi tvrdí že 120A a když jsem dal poptavku v eshopu tak prý podle mého winu tam má být 13A?

2016-10-14 18:57:49

jaku07: Údaj 120A je určitě směroplatnější, 13A nemá logiku.

2016-10-14 19:07:51

ne 13 ale 130

2016-10-14 19:10:36

jaku07: Ach so... Jestli 120A nebo 130A je už jedno, netřeba na tom moc bazírovat.

2016-10-15 14:07:03

Ahojte

Všetkým doporučujem MKJ od Pepas.cz informuje o začatí regenerácie , ukazuje priebeh v %

Ja mam 1,7 CDTi 92kw 2012 regeneracia prebieha v meste podľa počtu štartov a dĺžky jazdy + spôsob jazdy -radenie od 120-200km a pri ceste do Chorvátska po diaľnici na tempomate 130 km/h cca 700km

1,9 urobia viac km na regeneráciu, je to iný motor a inde umiestnený filter pravdepodobne aj dlhšie vypaluje a spotrebuje viac nafty ale to neviem naisto.

U mna regeneracia spotrebuje cca 0,5 litra nafty na jeden krát. Idem v najbližšej dobe vyskúšať aditívum na dpf či to predĺži interval. Neviem si predstaviť krátke trasy bez MKJ. Informácia na nezaplatenie.

2016-10-18 22:12:12

včera jsem dal novou baterku ujel jsem 50 km auto bez chyby dnes jsem změřil napětí 12,48v nastartuju a chyba žhaveni co by mohlo žrat proud když nic není spuštěné?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-10-18 22:29:32

jaku07: V Zaf B je toho puštěného až až, i když to vypadá že nic neběží....

To bude o měření a měření a měření..... Takže bych našel šikovného elektrikáře ať hledá.....

2016-10-18 23:01:11

ten se hledá hodně těžko

2016-10-19 09:26:35

jaku07: Namontoval jsi novou baterku. A měřils ji před připojením...?

2016-10-19 15:23:50

colommbo: jo měřil měla 12,6 po ujetí 20km 12,7 a přes noc to spadlo na 12,45


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7