Fórum - Téma


rada Omega B 2.5TDs koupě


Fórum Omega B rada Omega B 2.5TDs koupě

Informace o modelu: Opel Omega B



2007-11-04 23:00:11

Zdravim oplaře,

chci si poridit Omegu B 2.5TDs, bude to moje prvni normalni auto(pred tim E30,Swift,Civic), chci neco pohodlneho, diesla, jelikoz zacinam cim dal vice jezdit, tak prodavam svoji Hondicku VTi... 28tkm od jara..

Na co si dat v pripade teto verze Omegy bacha?

Jak je to s praskanim hlav tohoto motoru?

Dekuji moc za kazdou radu...

Jo a kdyby nekdo vedel o nejake pekne, tak sem s ni..

2007-11-05 15:34:36

Zkus se obrátit na krateina : http://www.club-opel.com/member_detail.php?id=2198

Myslim, že ti poradí dobře.

2007-11-05 16:14:53

Ahoj, 2.5 TDs není špatný motor , ale jestli jezdíš převážně dálky , tak spíš doporučuji 2.5 V6, protože zrovna tahle nafta zase tak úsporná není. Něco jiného je pak 2.5 DTi 110 kW co se dávali od r.v.2002, ty už jezdí za slušné peníze. Nicméně co se týká praskání hlav , tak pokud se k tomu budeš chovat slušně , tak ti hlava , pokud už není načatá, nepraskne. Je potřeba dodržovat základní pravidla . Když jí nastartuješ , tak ji nechat v klidu ohřát a pak jet a když dojedeš, tak nechat motor běžet třeba dvě , tři minutky aby se zchladil. Důležitá věc je, aby měla skutečně najeto to , co je na tachometru, což většinou nebývá, čímž se dostáváme k hlavnímu bodu a to jsou tlaky. Doporučuji nechat změřit tlaky , protože pokud to bude mít nalítáno přes 300 tis. km, tak tlaky už budou v háji a tím pomalu i motor. Dá se to poznat "relativně" např. na dálnici, když pojedeš stabilně třeba těch 130 a do kopce ti při stejné rychlosti začne lézt teplota rychle nahoru a pak se to na rovince zase srovná. to je náznak , že ten motor má odslouženo. A vzhledem k tomu , že tyhle motory jsou BMW, tak tomu odpovídají i ceny. Nedávno jsem řešil se známým kompresor na klimu a ten tds je o víc jak polovinu dražší než na tu mojí 2.5 V6. pokud bys měl ještě nějaký dotaz , tak se na mě klidně obrať. Jinak platí asi to samé co u jiných ojetých aut.

2007-11-05 18:32:58

Ottakar napsal:

Zdravím všechny milovníky dokonalého svezení.

Mám Omegu 2,5 TD - B, . Jednou v neděli brzo po ránu jsem projížděl nejmenovanou vesnicí, kde zřejmě byla do rána bujará veselice , což jsem poznal po dokonalém rozmašírování pneumatiky. Najel jsem na rozflákanou pivní láhev.

Mám jen takový malinkatý dotaz. Tímto mi zbyl lichý počet pneumatik Barum BRAVURA - 205/60R15. Kdyby někdo o jedné věděl??? Nebo třeba párek?

No už dost, jsem tady prvně a tak se budu těšit na nějaký vzkazy.

Čau Ota

2007-11-05 19:21:44

Dekuji chlapi za odpovedi a rady...

No ja prave nevim, toho 96kw TD a benzinu se bojim,,,

benzinu se bojim kvuli toho, ze me sezere z kuze(jedine LPG a toho se bojim taky )

a pak se u benzinu bojim, ze moc nepojede(mysleno ze ma mensi kroutak nez diesel a celkove vykon je ve vyssich otackach a ja bych radeji zatah turbicka hned jak na to slapnu, to je i duvod proc prodavam svoji Hondicku Civic VTi, ze je ve spoku celkem lina kdyz se jede ve vice lidech..

Chci proste zatah uz od nizkych otacek..

jinak kdyby jste nahodou nekdo vedeli o zajemci krasne VTi 118kw r93, tak prikladam odkaz..

http://tuning-forum.org/viewtopic.php?t=60722

http://www.autohificlub.c...konecne+hotovo(temer+(/20

2007-11-05 22:16:47

No pokud chceš kupovat Omegu 2,5 TDs tak to podle mě není špatná volba.Není pravda že by to byl přožranej motor měl jsem ho ve starý Omeze a dá se s ním jezdit i za 6,5 litru.Ode mě ho kupoval majitel autobazaru a ten s ním tahá auta z Němec,a má průměrnou spotřebu kolem 9 litrů.Zátah má tak asi od 2 tisíc otáček.Pokud se jedná o praskání hlav tak to byl hlavně problém starších motorů na kterých byly hlavy BMW.U novějších začal Opel dávat hlavy jiný,který nebyly tak choulostivý.Ale je potřeba se k tomu motoru chovat slušně tj.studený nevytáčet a zatěžovat na maximum až po dosažení provozní teploty.Vychlazovat před vypnutím se nemusí to je potřeba jen u novějších DTi který maj naklápění lopatek turba a to zase jen pokud by jsi před tím využíval max výkon motoru.A je rozdíl mezi TD má 96 kW a TDs 105 kW.

2007-11-05 22:21:13

Kratein- dotaz to je i u jiných aut? jak jsi psal viz "tj.studený nevytáčet a zatěžovat na maximum až po dosažení provozní teploty." to je že mám Astru 1.6 a když jedu tak to vždycky vytočím děkuji za odpověď Michal

2007-11-05 23:24:49

TDs je 105Kw to jsem nikde nevidel. mas link? A kde bych zjistil pruzne zrychleni?

Dekuji..

2007-11-06 21:53:05

to s tím vytáčením platí pro všechny motory proto se závodní motory zahřívají snižuje se tím opotřebení a jelikož má potom i olej teplotu tak se všude dostane a nehrozí že bys zničil motor to platí hlavně při vytáčení na maximum tj.do omezovače.

2008-08-28 21:42:37

Svatá pravda.Vždycky brečim když vydim trotla sednout do zmrzlího dieselu a jak to točí aby se to rychle ohřálo a on chudák nezmrzl.

2008-09-01 16:29:47

ahoj muj názor je že spotřeba u omegy je slušná at je to 2.5 nebo MV6 záleží na každém jedinci jak s tím umí jezdit já jezdím po městě a spotřebu mám 9litru a to s MV6.A zase jsme u toho co se tu řeší každou chvíli pokud se budeme chovat k autum slušně což znamená nešlapat tomu za krk když je studený motor a dělat pravydelné výměny náplní a podobně tak nevidím duvod aby mi odešel motor at je to benzín nebo nafta

2008-09-01 22:56:40

jestli ti jde o krouták tak 2.5 benzín a 3.0 benzín ho maj opravdu brutální tak se toho neboj a svez se a uvidíš a pokud jezdíš kradší vzdálenost tak na naftu moc nepomejšlej

2008-09-02 07:10:18

jasný že má MV6 obrovský krouták ale pokud ti jde o spotřebu tak MV6 má menší spotřebu než 2.0 protože omega je težký auto a větší obsah nemusíš tak moc vytáčet proto menší spotřeba ale já osobně zkušenosti s omegou v naftě nemám ale mužu doporučit 2.5 v benzínu a nebo MV6 ale v benzínu nejsem zastánce PLG.

2008-09-02 09:26:23

já taky nejsem moc naftovej a šel bych jedině do benzínu i kvuli servisním nákladůma hlavně zvuk V6 v benzínu je naprosto dokonalej.

2008-09-02 10:06:43

Tak ja koupil mv6, mam ji na mojeauto.cz

Je to zeleny kombik s muzikou, nalital jsem s ni uz 18tkm a naprosta spokojenost! Mesto mezi 9-10l, a ted jsem byl tyden na dovolene na sk a vratil jsem se s 7,3l/100km.

2008-09-02 12:23:04

čauky! ja mam MV6 a spotřeba pruměr 9 a měl sem naftu v kombiku a ta brala 10-11 při klidne jizdě!

2008-09-02 17:45:21

ahoj nechápu teda proč chceš omegu v naftě když máš MV6 tyhle auta nemužeš srovnávat benzín je živější a myslím si že i provoz bude levnější a náhradní díli taky

2008-09-02 20:56:15

tak ono tento topic jsem zakladal kdyz jsem omegu shanel, ale uz ji mam, vis...

2008-09-02 21:21:25

tak to jo ale duležitý je to že jsi spokojený s MV6 já osobně na ní nedám dopustit

omegám zdar a hlavně těm pořádným

2009-01-26 00:58:28

nejsem si jisty od jakeho roku ale myslim si ze uz to maj vsechny a to ze k prasknuti hlavy uy dojit nemuze ma jeste jednu dobehovou pumpu a ta hlavu postupne dochlazuje jinak zalezi jetli chces manual ci automat v kazdem pripade se podelane cerpadlo chova jinak protoze motory maji jinak otacky na volnobech atd dulezite je si treba skontrolovat oba sarty jak tepli tak studeny adt. kdybys chtel vedet vic tak napis


Odpovědět