Fórum - Téma


pruser vectra B kmitani tachometru


Fórum Vectra B pruser vectra B kmitani tachometru

Informace o modelu: Opel Vectra B



2015-08-24 18:55:47

Zdravim lidi poradte mi někdo mam problem na svoji vectře B caravan 2.0DTI 74KW nedávno mi praskly přepadove hadičky na vstřikovačích a nějak jak jsem to měnil tak jsem soustavu i zavzdušnil a jak jsem odvzdušnoval tak jsem vybil bateriji po nandani nové baterie a odvzdušněni soustavy jsem si všiml kmitani ručičky tachometru jak za vonoběhu tak i zajizdy a žadne reakce otačkoměru jak vytahnu kliček ze zapalování tak asi 5 sekund ručička tachometru kmita a pak se asi na 5km/h zastavi myslel jsem že čidlo abs ale počítadlo km facha tak mi to nedalo jel jsem na diagnostiku na bosch byl jsem tam asi hodinu projeli jsem cele auto i samovybijeni uplně vše a nic jsme nenašli už nevim co stim a ještě jsem zapoměl jak neni nastartováno tak mi pravé světlo vyjíždí nahoru a dolu ale jak nastartuju je to ok a špatně táhne motor jak bych měl odpojenou váhu vzduchu díky za rady

2015-08-24 22:43:39

zdravím,ohledně toho tacháče a otáčkoměru.Vypadá to že odešly el. mag. cívky které pohybují těmi ručičkami,mně se to taky stalo,ale ne za takových okolností jak popisujes,prostě to přestalo fungovat. Na typech do r.v. myslí že 09/1998 se dají vyměnit,protože mají jehličkové konektory,ale pro laika je to dost náročné ohledně poškození plastových západek,kterých je tam habaděj,prostě pakárna.Takže zbývá vyměnit celý přístrojový štít,ale pozor,musíš mít shodný typ,na zadní straně,jak jsou ty plošné spoje,prostě ta plastová elektro deska,je uvedeno jméno výrobce,třeba DELPHI nebo SIEMENS,r.v. a ještě typové číslo,když nebudeš mít shodný typ,nejspíš bude i jiné zapojení a jíné umístnění kontrolek,takže ti to bude svítít úplně jinak.A ohledně diagnostika,vectry jsou docela choulostivé,pokud to nenapíchneš na orig. software asi to žádnou chybu nenajde.Nejlíp zajet do znač. servisu nebo do neznačkového kde ale mají v těch mašinkách naraný origoš software. No možná že ti někdo poradí líp,zkus ještě počkat

2015-08-25 06:38:40

No dejme tomu že ta přistrojovka bude tim ale jak mi vysvětlíš že mi auto přestalo táhnout a co to předni světlo a automaticke stahovani oken

2015-08-25 08:57:12

Ty světla jukni do konektoru motorků naklápění světel za ta lěta budou slušně zoxidovaný kontakty vše očisti a prostříkej kontaktolem

K tomu motoru co palivový filtr kdys ho naposled měnil?

Pak projít podtlaky jestli někde neni díra

Ještě mi napadá přicpanej sací koš v nádrži

2015-08-25 09:29:09

Filtr je novy ale auto tahlo naklapeni fungovalo i to stahovani oken jelo vpoho a budiky taky vpohode po odpojeni baterky a nabiti se to cele posmolilo všechno najednou

2015-08-25 10:13:02

Dobrá začni jednoduše očisti svorky a kontakty baterie a zkontroluj ukostření kastle a motoru ,osobmě bych prošel i veškerý konektory v motoru neb vim že oxidace je svina

K tem oknum po odpojeni baterie ty okna musíš zas naučit aby sjiżděli sami stačí podržet tlačitko oken cca 5s v dolní či horní poloze a mělo by to zas chodit

2015-08-25 10:42:28

Ok prokontroluju na baterce mam vyčištěné a pojedu dále ja myslel že u těch budíků muže mít zásluhu i snímač klikové hřídele ale jak jsem jej odpojil z konektoru tak se motor začal hádat a pak chcipl tak jsem usoudil že bude asi vpořádku jinak ještě otazka na palivovem filtru je konektor k čemu slouži popřípadě co se stane nedo mělo by se stat po odpojení

2015-08-25 12:04:24

Čidlo kliky má mysliv vliv na otáčkoměr skus mu vydrbat konektor ,když je vadný auto na volnoběch tak divně škube a netahá a na diagu to píše chybu kdyż jukneš do navodů tak tema jak vyměnit čidlo kliky u dti sou tam i fota

http://www.club-opel.com/...kliky-vb-nafta-74kw-49080

2015-08-25 22:01:32

Lidičky opraveno ja ani nevim jak nechal jsem odpojenou kostru od motoru a ten velky konektor od řj a po cca 10 min jsem to zapojil z5 a jede všechno jak ma no čuměl jsem jako puk děkuji všem za ochotu a rady

2015-08-25 22:08:13

libor: Provedls reset řídící jednotky, někdy takové odpojení pomůže...

2015-08-26 18:54:18

sorry že jsem tihned neodpověděl a jak to tak čtu tak těch závad si mněl mnohem víc,na začátku jsi psal o přístrojovce,světlu a že netáhne motor.Jo jasně že restart ŘJ to při nahodilých chybách pomáhá.Ještě dvě dobré rady na konec,kup si chytrou knížku a až příčtě budeš rozpojovat jakýkoli konektor tak odpoj - kabel od baterky,protože i když máš klíč v poloze nula tak některá čidla jsou pod proudem,tím pádem ti to načte chybu a musíš na diagnoostiku .Např.motorová a taky airbagy,takže např.při výměně obyč volantu za multifunkční,ti může vystřelit airbag a máš vyděláno Jinak přeju ať auto poslouchá a šlape jako hodinky,zdar

2015-09-07 12:44:33

Lidi zdravim vas znova problem z kmitanim teď už nepomaha ani odpojeni baterie semtam najedou normajně ale spíše ne jao najedou tak mužu zajet i 300km na jednou a je to dobre a jak zastavim a vytahnu kliče tak to zase začne kmitat a pak už to nenajede pak jak třeba po 2 denim stání přijdu k autu tak jedou a potom zase skoro pokažde co vypnu motor tak přestanou fungovat myslel jsem si jestli mi někde neteče nafta nebo olej po nějakem čidle že jak to stoji dil tak to potom jede dobře ale pak zdrube strany je to blbost protože by to přestalo fungovat hned za jízdy a ne až po vypnutí motoru v jednom foru jsem našel podobny problem bylo to prej vstřikovavim čerpadlem tak jsem přestřikal kontakxem konektor a nic stoho nevim si stim rady od te doby co jsem ho koupil tak stim furt něco je


Odpovědět