Fórum - Téma


prosím porad te mi nekdo :) 2,0 16v


Fórum Omega B prosím porad te mi nekdo :) 2,0 16v

Informace o modelu: Opel Omega B



2014-11-13 17:31:31

Dobrý den ,potřebuji poradit ohledne opel omega 2,0 16v 100kw mel jsem závadu na motoru praskl mi chladič ,topení odvaril se mi termostat , dal jsem to do opravny kde jsem to mel 4 mesíce nemohli na to přijít dvakrát nechávali natlakovat hlavu a dávali nové tesnení , menil se termostat , topení,chladič,svičky kabeli ke svíčkám nejaký ventil na topení, a spoustu vecí alespon my to bylo řečeno ... Každopádne jsem auto získal zpet a teplota pri jízde je pohybuje mezi 92-97 stupni tech 97 treba když popojízdím po mestě , chci se zeptat jestli to není moc, a taky když dojedu tak mám natlakované trubky a když se pokusím otevřít expanzku tak to probublává a chrlí vodu ven jako zavzdušněné . kdyby ta hlava nebyla dvakrát na natlakování řekl bych že je to jasné ale takhle ? poradíte mi nekdo co by to mohlo být a nebo jestli je to v pořádku ? :) dekuji za rady

bad64  
2014-11-13 18:22:15

pastrana15: Záleží na termostatu v kolika stupních otevírá u moji omegy se pohybuje taky jako tobě a ventylátor mi spíná asi ve 103stupních .Nádržka je natlakovaná a proto ji neotvírej.Jinak dopln si vozidlo a motorizaci do svého profilu jinak se příště odpovědi nedočkáš.Super-Admin clubu

2014-11-13 18:24:44

jasný tak díky moc :)

2014-11-13 18:47:55

pastrana15:

Takovou závadu jsem taky řešil, při jízdě bylo vše v pohodě, i při krátkodobém popojíždění to bylo v pohodě. Pak se to začalo vařit při delší jízdě v koloně i když to jelo. Taky se laborovalo s tlakováním, termostatem a jinými možnostmi. V konečné fázi bylo zjištěno, že spínač ventilátoru spíná jen pomalejší chod, ale nesepne plnou rychlost ventilátoru. Problém byl, ten spínač sehnat, je tam se čtyřmi vývody. K sehnání jen se třemi.

Ale je opravdu potřeba vyzkoušet tento spínač a otáčky ventilátoru.

2014-11-13 21:48:40

pastrana15: Jak už psal Míla, u horkého (na provozní teplotu zahřátého) motoru se expanzka prostě neotevírá a když už se z nějakého důvodu musí, tož s opatrností nejvyššího stupně a s víčkem obaleným nějakým hadrem Probublává a chrlí to vodu ven z prostého důvodu - přetlakový ventil ve víčku expanzky udržuje v chladícím systému přetlak, jenž má za úkol zvyšovat (oddalovat) bod varu kapaliny (nad 100°C.) Je-li kapalina zahřátá na aktuálních kupř. 90°C a víc, otevřením nádržky skokově snížíš přetlak a kapalina okamžitě začíná vřít a lítá ven z nádržky, to je důvod, žádné zavzdušnění...

2014-11-13 23:54:58

No co dneska v tech autoskolach uci Tohle snad patrilo vzdycky k zasadam dodrzovani bezpecnosti obsluhy auta... Co potom kdyz otevru nadobku u nakladaku, nebo autobusu, kde je i 50 litru vody To je pak frkot


Odpovědět