Fórum - Téma


Prosím o pomoc s výběrem motorizace


Fórum Omega B Prosím o pomoc s výběrem motorizace

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5

2013-07-10 11:44:37

jefisale: Ta potvora z inzerátu bude mít ventilová víka nastopro plastová a pravdu máš i v tom, že interiér a hlavně tapecírunk na dveřích je u klasické béčkové Omči vzhlednější a příjemnější než už faceliftu...

2013-07-10 12:04:06

to víš lidi jsou ruzný...když na auto serou tak ho pak radši daj do bazaru no..aspon si to taky myslím..ale třebas ne uvidíš.... no na ulož to je OP COM ke stažení,ale nevím jestli to bude fungovat stím tvým kabelem...tomu nerozumím až tak. Radši si pujč od někoho komplet a máš to

2013-07-10 12:05:36

colommbo: me u toho C rajcuje ta krabice pod loketni operkou, to je jako uloznej prostor jo? :D

jinak ten olej... Radeji budu semtam otirat uslintany ventil vika a jejich okoli, nez by to zralo olej pres motor a za mnout byla kourova clona bila, jak z tanku T72

Kdyz uz tady jsou takovy chlapi co znaj, nikde jsem nenasel naznak duvodu ukonceni vyvoje a vyroby, nikde ani nemuzu najit poradne nastupce omegy. Je nejaka oficialni pravda mezi vami?

Vzdyt opel jediny poradny auto zahodil...

2013-07-10 12:08:29

jardiiik: tak jednoduchy, diky moc. Stahnu OP com do notebooku, nejdriv teda linux prehodim na win radeji :D:D skocim do servisu za tim znamym, pujcim si kabel, potom budu za rohem cekat az k nemu pojede nejaky opel znasilnim mu diagnostiku a jestli to klapne hura do prahy :D dam mu flasku neceho aby nebrecel ze nema kabel na jeden den a trosku jistejsi si budu, nastuduju zavady a hlaseni, strejda google poradi.

Ted jsem koukal na kat. to je docela slusny ranec za katalyzator na omegu :) jedina polozka co me teda zarazila snad se to nepo... moc casto :D

2013-07-10 12:26:53

Vyreseno, ta 3.2 v kuzi za 35 tis je pryc tak jedu dal :D:D

http://www.sauto.cz/osobn...mega/12999143?goFrom=list

DTi a jsem zase v koncich, to je zas jinej motor ne?

Pozor, ropak na obzoru :D

http://www.annonce.cz/inz...5tds-22143321-w8cp16.html

2013-07-10 14:18:34

jefisale: Škoda (možná)... Motory 2.5 v naftě se dělaly do Omegy dva, oba řadové šestivály, nejdřív (1/94 až 8/01) X25DT, 12v, 96kW, 250Nm/2200ot/min., to je ten druhý inzerát, po něm v 9/01 nastoupil Y25DT, 24v, 110kW a 300Nm/1750ot/min, ten je v té první Omeze. Tenhle druhý má kamarád z jiného oplího klubu, je to (kupodivu) šepot květin, zvenku při zavřené kapotě nebo uvnitř v autě nepoznáš, že je to ropák . S naftovými motory ale žádnou zkušenost nemám, takže v tomhle ranku poradit neumím. Co bylo pravým důvodem ukončení výroby Omegy, nevím, domnívám se, že to bylo snižování výrobních nákladů (zadní pohon je přecjen nákladnější a jednodušší záležitost než předokolky), nástupcem mělo být Signum (v podstatě trošku předělaná Vectra C a hlavně předokolka), které ale příznivce a dřívější majitele Omeg těšící se na nový model nijak neuchvátilo. Omega bylo (zatím) poslední pořádný auto, který Opel vyrobil...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-07-10 14:21:20

jefisale: Jde o nástupce 2,5TD který znáš, jde již o common rail s přímým vstřikem a kód motoru je Y25DT

Pod kapotou u omy to vypadá takhle:

2013-07-10 14:32:04

JJ DTI je nastupce jak pise tady kolega jde o podstatne kultivovanejsi motor s primym vstrikem tez prebranym od bmw konkretne 525D E39 a taha uz lepe od spodu vykonove take lepsi spotrebou prumerne o litr nizsi,ale za to nachilnejsi na kvalitni naftu u bmw se resili vyrivy klapky sani kde se museji vyndat a zaslepit protoze hrozi uklepani jejich uchyceni spadne matka do motoru a panecku to prej dela paseku =D.Az na tyhle drobnosti ho chci i ja je to paradicka se vsim co je potreba a ten sepot nastartovanyho 6valce je Uzaaaasnej =D

S tema palubkama to prej bouhzel tak bude ja mam pred facelift a je klidek vsechno sedi a pasuje jak ma jako by to bylo z vyroby ale o faceliftu jsem slysel jiny veci presto me to v budoucnu asi neodradi...

2013-07-10 14:39:23

Tekze jsem se definitivne rozhodl... Konecne jsme na to kapli jdu po tomhle motoru, uplne divocim z toho seveliciho zvuku u vsech bmw a uz vim konecne co je to za motor, o virivych klapkach vim, to uz jsem cetl na foru bmw kdyz jsem zjistoval typy motoru co maji omegy ale nevedel sjem ze je to i tenhle, o railu a jeho nachylnostijsem slysel, neleju eco naftu nikam snad nebude smula i u kvalitni znacky pumpy ze by tam meli nejaky hnuj

Benziny sice opravdu miluju taky, zvlaste V motory, ale riskovat u techto aut minuleho tuning slapa padaloveho na podlahu nebudu .

2013-07-10 14:42:11

Hm, Common rail. To je dobrý. Alespoň se Opel vyhnul hlučnému a problémovému systému z hlediska emisí - PD vstřikování( čerpadlo- tryska).No, ale zase furt lepší PD než rotačka. Pokud jde o diesel šel bych do té Y25DT, protože common rail používají i nejmodernější diesely.

2013-07-10 14:47:57

no u nejmodernejsich dieslu je sice taky common rail ale motor je 2x mensi nez jeho turbo a bez nej by to nikdy nejelo tohle je motor kterej ani turbo nepotrebuje a pojede dostatecne aby jsi objel svet,nejvetsi masakr rozjet se pekne plynule na spojku a bezezmeny zvuku motoru nebo zmeny otacek to je poteseni jak 2,5DTI nebo 525D či 530D a to jsou motory ktery jsou postaveny na milion kilometru a na kvalitu a ne na kvantitnich 250tkm...

2013-07-10 14:51:10

emcospeedy: "...nejvetsi masakr rozjet se pekne plynule na spojku a bezezmeny zvuku motoru nebo zmeny otacek to je poteseni..." - to máš na mysli benzínovou vé-šestku...?

2013-07-10 14:56:18

no tam to neslysis vubec tady slysis jak pekne dela ššššeššššešššeššššeššššest valcu mam a jedu na naftu =D

2013-07-10 14:56:52

Dá se s každým autem bezhlučně rozjet. Z kopce dolů.

2013-07-10 14:58:48

ono se to da i na rovince s kazdym ale tady pustis spojku normalne jinde ji budes trapit pul dne =D

2013-07-10 15:29:47

kopejda: diky za vysvetlenou a zas tam soudruzi z NDR plesknout kus bakelitu :D

/ jsem zvedavej jak dlouho mne bude bombardovat admin za nevyplnenou karu v profilu

2013-07-10 20:58:47

jefisale: Ono obecně je řadový šestivál lepší než do vé (vlastně nejideálnější konstrukce motoru, mám zkušenosti s oběma), jen škoda, že tenhle jezdí už jen na naftu...

2013-07-10 21:02:04

colommbo: myslis tim tojak je motor vyvazeny a jak se projevuje jeho kineticka energie? zajimavy bylo s tom ford V6 kdyz jsem proslap pedal na neutral ze se auto trhlo houpavym pohybem ze strany na stranu. nebo myslis kontrukci vnitrni a ulozeni soucasti motoru? on asi radovy 6 valy uz dela jen bavor ne?

2013-07-10 21:04:54

jefisale: Myslím spíš to první a šestivály v řadě jsou už opravdu jen v sortimentu automobilky s modrobílou vrtulí ve znaku... Deset let jsem jezdil s áčkovým dualramem 2.6i a co se motoru týče naprostá spokojenost!

2013-07-11 11:49:12

jefisale: mám omegu caravan 2,5 DTI s 5ti stupňovým automatem, úplná spokojenost, jezdím s ní každý den do práce, na couračky 8,5l, na dálce se dá i pod 7l s lehkou nohou


Odpovědět

1  2  3  4  5