Fórum - Téma


Prosím o pomoc


Fórum Tigra Prosím o pomoc

Informace o modelu: Opel Tigra

Diskuze o vozidlu

1996 Tigra A 1.4

1 fotek  |  12 diskuzí

Maximální rychlost 160 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 400 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový.



2016-07-13 22:11:23

Ahoj borci. Na mojej tigre mam taký problém, že stále ide na 2 valce a to 1. a 4.

2. a 3. ako keby dával veľa benzínu. Tak sme vybrali celú rampu vstrekovaciu. Vyskúšali sme a fakt príliš veľa benzínu išlo do 2. a 3. valca. Skúsili sme aj prepojiť elektriku z 1. trisky na 2. a dávala benzín normálne. Káble od trisiek ku Ecu sa premerali a sú v poriadku. Takže sme skonštatovali ze Ecu je na pi*u. Vedeli by ste mi poradiť ako postupovať pri výmene Ecu? Čo budem k tomu potrebovať? Poprípade mohlo by to byť niečo iné? Ďakujem za Váš čas.

2016-07-13 22:34:44

Osobne jsem tuto ECU ještě nevydel vadnou a myslím ze tam chyba nebude.. Celkem často odchází modul DIS (zapalovací modul) a pak nedojde k zapálení směsi. Tomu napovídá i to že nejdou válce 2 a 3 ty totiz mají společnou zapalovací cívku (chodí spolu).. Vyzkoušej nejdřív DIS.. ECU bude na 99% OK .. Jo a vyměň svíčky.. Ten modu totiž odejde kvůli zanedbání intervalu výměny svíček, jde o to že čím jsou starší tím je potřeba vyšší napětí na přeskok jiskry a když jsou hodně staré tak je napětí tak vysoké že se prorazí izolace na sekundéru cívky a pak je po DIS modulu..

2016-07-13 22:38:42

Tak todle utápění benzínem sem řešil na svý vectře ,přebíjel mi altík ,odpálil řj a nechávalo to jeden vstřik furt otevřenej

Takže sem na vrakáči sehnal novou ŘJ motoru,čip s klíčku a tu immo krabičku co je na spínačce

Stačilo to jen přehodit a odjížděl sem

Je dúležitý aby všechny ty díly byly z jednoho auta téhož typu motoru co máš ty

Jinak nejedeš

2016-07-13 22:49:44

Tak přebíjení se dá ovšem snadno změřit... Na akumulátoru nesmí být větší napětí než 14,1 - 14,3V při nastartovaném motoru.. Ovšem aby to odpálilo koncový stupeň v ECU tak by tam muselo být kolem 17V.. Já sázím na DIS .. Jo a trvale otevřený vstřikovač se snadno pozná, je na něm stále napětí akumulátoru mínus cca 0,6V (neměřit proti kostře ale na pinech konektoru vstřikovače a pokud možno to zatížit odporem 20ohm, 2W) pokud motor stojí a je zapnuté zapalování musí tam být 0V..

2016-07-13 22:59:23

Ten DIS můžeš změřit tak že proti kostře a výstupům kde jsou zapojené svíčky budeš měřit odpor, na všech výstupech musíš naměřit kolem 5.9 - 6Kohm.. Pokud tam naměříš něco jiného tak je to špatně ovšem blbě se to měří normálním multimetrem, chce to megmet kde je testovací napětí minimálně 1300V, často se totiž stává že mutimetr ukáže správné hodnoty ale megmet už ne..

2016-07-14 10:41:35

ĎAkujem moc. Skúsim teda požičiať zapaľovaciu cievku a vyskúšať to a ak nie tak už to bude potom len tá Ecu. Ďakujem ešte raz.


Odpovědět