Fórum - Téma


Prosakující alternátor - 1,7 cdti Isuzu


Fórum Astra H Prosakující alternátor - 1,7 cdti Isuzu

Informace o modelu: Opel Astra H



2016-02-15 12:25:14

Ahoj pánové. Hledal jsem tady ale nikde jsem nenašel dořešené téma proč alternátor teče??? Koukal jsem a trochu mi prosakuje. Čím by to mohlo být? Jak se to dá opravit? Četl jsem o nějaké vývěvě či jak..... Jsou někde odkazy, fotky atd? Děkuji za všechny návrhy.

2016-02-15 12:34:22

Ak ti presakuje "alternátor", tak to bude tá výveva/vakuová pumpa čo robí podtlak k brzdám, turbu.. ja som to riešil teraz nedávno, samotná pumpa sa nedala len tak zohnať a orig kus od oplu stál okolo 500€ ... tak som to riešil celou výmenou alternátoru, rozvodu a rovno aj vodnej pumpy...

2016-02-15 13:03:31

Otázka je odkud přesně to teče , každopádně měli by se dát sehnat O-kroužky i simeringy do ní a to vyjde na zlomek ceny alternátoru.

2016-02-15 13:17:46

Tuším že tento alternátor pre opel mám úplne nový , a len mi zavadzia . Máš číslo alternátora ?

2016-02-15 13:40:00

číslo nemám. Pokud by ti pomohl rok výroby, obsah nebo cokoliv jiného stačí říct

2016-02-15 13:41:23

nechápu co dělá vakuová pumpa v alternátoru....?

2016-02-15 13:43:13

luja: na kolik tě to přišlo? budu teď řešit rozvody tak bych to nechal udělat komplet.

2016-02-15 13:55:42

Teraz pozetal ten alternator , to je pre staršie modely. Ale to čerpadlo sa dá kúpiť samostatne

2016-02-15 14:49:56

Vakuová pumpa se na dieslové motory montuje buď na vývod vačky, nebo na řemenici jako součást kladek, nebo jako zde na alternátor ( najeho osu ) kdy je poháněna řemenem.

Není to nic neobvyklého a Japonci to tak prostě dělají.

A kupovat celou vakuovou pumpu jen kvůli 2-3 guferům za pár korun je trochu neekonomické...

2016-02-15 17:46:00

miro1980: Myslím, že není potřeba řešit čerpadlo.olej prosakuje přes těsnění hřídele alternátoru.

Už se s tím peru cca 3 roky, Vždycky nechám alternátor opravit a po roce mám ten samý problém.

Teď už to vygradovalo tak, že během 14 dnů ten simering po pár dnech třikrár "vystřelil"

To znamená, že mám jiný problém.

(ale to asi zatím nebude Tvůj případ)

Zjišťoval jsem možné příčiny a mimo jiné mi bylo sděleno, že by mohl být ucpaný odchod do olejové vany.

Za-svedky-minulostie středu to jde do servisu. Dám vědět.

Mrki

2016-02-15 18:48:06

leosforever: 410€ ma to vyšlo, ale nedával som si to meniť v autorizovanom servise ale známemu. Rozvod aj s pumpou som menil lebo už bol najvyšší čas.

2016-02-15 19:06:54

luja: Ahoj. Projdi si pár odstavců výše.

Bylo řečeno, že je třeba zjistit, odkud to prosakuje.

Jsou asi čtyři možnosti.

1-Netěsnící, nebo děravé hadice k vakuové pumpě.

2-Vadný o-kroužek vakuové pumpy jako takové.

3-Vadný o-kroužek mezi pumpou a alternátotem.

4- vadný simering na hřídeli alternátoru mezi pumpou a čelem alternátoru.

Dle mých zkušeností bych sí tipl na ten simering.

pozná se to tak, že olej prosakuje přes konektor, nebo vytéká větracími otvory z čela alternátoru.

Myslím si, že pumpa jako taková je docela festovní kus "železa"

Tam by problém být neměl.

Mrki

2016-02-15 20:26:38

No dneska jsem na to koukal a je to mastne akorad na spodku altiku. Kolem pumpy to bylo myslim ok. Vystrikal jsem to a vycistil tak uvidim. Jinak necham vymenit tesneni komplet a uvidim. Nebudu hned kupovat pumpu atd... jinak myslim, ze 400 euro je moc. Rozvody me vyjdou i s praci na 3 bez vodni pumpy. S pumpou asi 4500. Vymena tesneni myslim i s praci max 2000...ale muj nazor... nevim kolik stoji tesneni ale myslim, ze moc ne.... a pristup tam je dobry.... jinak co se stane, kdyz to odejde uplne? Co prestane fungovat atd?

Jinak nějaký odkaz na to těsnění kde mohu koupit?

mrki: bud mas neco ucpane coz si myslim, ze ano nebo me napada, ze mas vysoke tlaky ale to si myslim, ze je blbost....

2016-02-15 21:27:32

leosforever: Do altnernátoru nevidíš, ale první "na ráně" jsou uhlíky s kolektorem, regulátor, a ten držák, na kterém je to vše uchyceno. Kde se dají koupit ta těsnění nevím, svěřil jsem to firmě, která se opravami alternátorů zabývá

A po zkušenostech i ze svého oboru si myslím, že koupit těsnění, (jakákoli) bez znalosti, co to těsnění má vydržet, (hlavně olej, teploty) by se to nemuselo vyplatit.

Když ten alternátor vyndáváš potřetí, počtvrtý,..... pošestý,.... přestane tě to bavit.

2016-02-29 18:19:11

Ahoj.

Už si s tím nevím rady. Auto bylo v servisu (neznačkovém)

Sundali vanu, vyčistili ventil regulace tlaku oleje, propláchli a rozpustili úsady,(nyní vše čisté jako sklo)

Olej od GM (5W40) znovu oprava těsnění vývěvy.

Vydrželo to jen cestu domů.(cca 14 km)

Ráno po nastartování to opět teče.

Vývěva prý dostává olej z mazacího kanálu za regulačním ventilem. Tlak oleje měřen. (cca 6 barů)

Může být vývěva pod tlakem?

Princip vývěvy chápu, jen nevím, proč by měla být pod tlakem z motoru, když má svou vlastní turbinu

Mrki

Venca49  
Václav
2016-02-29 21:11:08

mrki: Není ucpaná zpětná hadice oleje nebo kanál do skříně?

2016-02-29 21:52:57

venca49: To nevím. Snažím se zjistit, kde by mohl být problém. (když si s tím neví rady servis)

Nerozebíral jsem to.Je to samozřejmě možné.

Měl jsem za to, že olej z vývěvy se vrací rovnou do vany, ne do kanálu v bloku.

Jo,... teď mi dochází, že to je kravina,...

2016-02-29 22:08:56

venca49: Největší můj problém je, že nechápu, jak ta vývěva funguje.

Bez této znalosti do toho tomu servisu můžu těžko kecat.

Nechápu, proč by se měl olej do vývěvy tlačit.

Fyzicky jsem to viděl, měl jsem to rozebrané.

Na tom alternátoru je nasazené čerpadlo oleje, ať už se to jmenuje jak chce.

Odkud to bere olej a kam ho vrací je pro mne španělská vesnice.

Mrki


Odpovědět