Fórum - Téma


Prodej Insignie a zhodnocení spokojenosti


Fórum Insignia Prodej Insignie a zhodnocení spokojenosti

Informace o modelu: Opel Insignia

Diskuze o vozidlu

2010 Insignia 2.0

4 fotek  |  2 servisních knížek  |  34 diskuzí

Výkon motoru 118 kW (160 PS) při 4000 ot./min. Točivý moment: 380 Nm (280 ft/lb) při 1750 ot./min. Hmotnost 1 733 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Automatická převodovka. Motor 1 956 ccm (119 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, A20DTH.


1  2

2016-10-14 18:38:10

teplicak: tak to by som ani nerozmýšľal, tá nová Astra je pekná ešte navyše ST (kombi) určite by som išiel tiež do nej v plnej maximálnej výbave, tie Astry sú vraj bezproblémové + navyše záruka + plná výbava, keď si to porovnas s insigniu vo výbave Enjoy (ktorá nemá skoro nič) tak si myslím, že nieje čo riešiť, ale to je len môj názor, ako hovorím sám mám insigniu, nemám snou problém, ale tie vrzgajuce plasty a hocijaké vibrovanie tak to mi ide občas strašne na nervy

2016-10-14 18:57:43

libor95: jj, teď jsem ještě projížděl ceníky a vážně to nedává smysl. Astra jednoznačně vyhrává. Díky a měj se

2016-10-14 19:58:07

libor95: bezproblémové bych neřek,co čtu fora a problémy s cukáním atd

2016-10-14 20:35:54

snedovicak: nemôžem povedať keďže som astru nikdy nemal, ja len hovorím čo som počul a čítal, ja mám insigniu

2016-10-14 20:43:52

Kdyby mi někdo nabízel tato dvě auta za stejnou cenu v max výbavě, tak bych také vzal Astru,je hezčí a méně místa jak v Insignii tak být nemůže :D.Navíc je "normálně" velká

2016-10-14 20:50:42

snedovicak: To nemůžeš tak brát, na všech fórech jsou problémové auta. Všechny automobilky řeší větší či menší potíže, jde jen o to, aby se nás týkaly ty menší...

2016-10-14 20:55:02

Hlavně na fórech se řeší jen problémy, o tom že je super ovládání rádia u loketky joystickem,nebo otevírání kufru na klíčků tu nikdo psát nebude, ale až se to posere tak už ano,a tak je to se vším co se tu řeší. Proto je lepší taková fóra nečíst dokud ten problém neřešíš,protože co nevíš Tě nebolí ;)

2016-10-14 20:58:19

teplicak: Kolega má pravdu, ale zmiňované problémy s cuknutím a ztrátou výkonu se týkají výhradně motorů 1.4T snad všech výkonových verzí. Při akceleraci dochází zcela nahodile a nečekaně k velmi krátkým výpadkům/propadům výkonu a stane-li se to při předjíždění, mohou taky všichni andělé strážní z blízkého okolí přiletět pozdě... Na jiném oplím fóru se to řeší už dlouho, dealeři (potažmo výrobce) dělají zatím spíš mrtvé brouky či oficiálně se o ničem neví. Přímý odkaz na zmiňované fórum vložit nelze, nicméně zajímavé počtení to je... Tady se to asi ještě nikomu nepřihodilo, resp. nikdo nereagoval. http://www.club-opel.com/...uti-pri-akceleraci-132953

2016-10-14 20:59:34

stifko: Je to přesně jak píšeš. Mojí ženě jsem koupil letos Nissana Qasqaie a to co se na fóru píše, tak to vypadá, že je to ten největší šmejd, přitom opak je pravdou a já i moje žena jsme nadšení...

2016-10-14 21:03:50

colommbo: To je úděl nových aut. Všechny auta mají dětské nemoci. Připomínám Škodovku a jeji TSI, kde přeskakoval řemen a potkával se motor, ale dnes už to mají vychytané a potíže to nedělá. Vždy je lepší koupit auto alespoň 1,5 roku od premiery. Už se mi to osvědčilo několikrát. Jakmile Opel zjistí čím to je, vytvoří opravnou sadu a vymění to. Stejně to udělala škodovka a VW.

2016-10-14 21:08:01

Byl to řetěz, ne řemen, ale pointu to nemění. Jenže výdrž čekat rok,dva na auto které chceš až bude "doladěnější". . .

2016-10-14 21:12:54

stifko: Máš pravdu, byl to řetěz. No jo, je to těžký vyčkávat, tomu přesně rozumím... Taky jsem dva roky odolával, ale kluci, co mají auto hned z počátku stále řeší vrzání volantu, spojky a drnčení plastů a podobně a to já neznám..

2016-10-15 00:53:01

Nejlepší je vždycky počkat, až to auto bude deset let starý, mít najeto přes 200tkm a cenou tak kolem stovky Na takových km je předpoklad, že už proběhla repase všeho možného a zbytek je vyměněný, takže se srá*t už nemá moc co


Odpovědět

1  2