Fórum - Téma


Prodej Insignie a zhodnocení spokojenosti


Fórum Insignia Prodej Insignie a zhodnocení spokojenosti

Informace o modelu: Opel Insignia

Diskuze o vozidlu

2010 Insignia 2.0

4 fotek  |  2 servisních knížek  |  34 diskuzí

Výkon motoru 118 kW (160 PS) při 4000 ot./min. Točivý moment: 380 Nm (280 ft/lb) při 1750 ot./min. Hmotnost 1 733 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Automatická převodovka. Motor 1 956 ccm (119 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, A20DTH.


1  2

2016-10-06 20:12:58

Nadešel čas se posunout zase o kus dál a proto je má Insignie v inzerci na prodej, budu rád za jakoukoliv pomoc při prodeji, nejlépe asi sdílením odkazu, pokud vám to nebude na obtíž.

Jinak abych zhodnotil tohle autíčko, tak co se týče pořizovacích nákladů, provozu a užitečné hodnoty, tak je to asi zatím mé nejlepší auto, Superby a Passaty sem tahat nebudu, protože to byly ještě léta,kdy jsem upravoval a investoval desetitisíce do "zbytečností". Trochu tvrdší podvozek ne úplně vhodný na naše okresky to skvěle vynahradí na dálnicích a rychlostních silnicích, kde má velké limity.Tomu napomáhají i velká a široká kola.Pohodlí v interiéru je jak v křesle, opět nutno porovnávat se stejnou třídou vozidel, hlavně co mám možnost porovnávat zase opět s VW. V novém autě se chci vyvarovat celokůži, přeci jen je to v chladnějším období nepříjemné si sednout do ledové kůže a čekat než se zahřeje sedačka nebo po celodenním slunění si sednout v kraťasech na rozpálenou kůži, to bylo někdy i na víckát :-D. Klimatizace chladila výtečně, škoda že byla zprovozněna až po létě . Svítivost halogenových světel na výbornou, jak tlumená tak dálková. A v poslední zmínce nesmím zapomenout na velikost, z venku tank, ze vnitř jak jedničková Octávie s kufrem z Fábie .To mě občas trochu štvalo, když se jelo ve 4 lidech,tak potřeba se uzkromnit na sedadle spolujezdce tak, že jsem si nemohl ani natáhnout nohy ( což úplně nejde ani když je sedačka úplně vzadu) mě po zkušenosti se Superbem 1 dost mrzela.O místě na nohy v zadní části se škoda rozepisovat, ale majitelé Insignie asi vědí o čem mluvím . Takže tím asi tak k mé zkušenosti s OPELem, každopádně zkušenost to byla dobrá a rád budu vzpomínat na společné kilometry.

2016-10-06 22:03:42

stifko: "...nesmím zapomenout na velikost, z venku tank, zevnitř jak jedničková Octávie s kufrem z Fábie. To mě občas trochu štvalo, když se jelo ve 4 lidech, tak potřeba se uskromnit na sedadle spolujezdce tak, že jsem si nemohl ani natáhnout nohy (což úplně nejde ani když je sedačka úplně vzadu) mě po zkušenosti se Superbem 1 dost mrzela. O místě na nohy v zadní části se škoda rozepisovat, ale majitelé Insignie asi vědí o čem mluvím..."

Lidé/kamarádi, kteří mě znají trochu blíž, vědí, že Insignie je mi z duše nesympatické a protivné auto, při slovech o "vlajkové lodi automobilky" se mi otevírá kudla v kapse a můj názor na ni je "velké nafouknuté NIC". Bohužel...

2016-10-06 22:09:56

Já si ji zamiloval vzhledem,jak z exteriéru, tak v interiéru, ale místem mě opravdu zklamala.Dnes jsem jezdil v Opel Signum 2.2D s 92kW a podvozek je měkký a s autem jsem po pár km celkově lépe sžil jak s Insignií po roce,ale možná to je tím,že už se těším na nový vůz a tak jsem trochu víc otevřený v názoru na auto co odjíždí :D

2016-10-06 22:48:25

colommbo: No nebudu úplně souhlasit.

plusy:

U mé - špičková sedadla (ne kůže) s vestavěným kompresorem pro tvarování za zády, prodlužovatelný sedák, perfektně přizpůsobitlné postavě, přepychové svezení, vynikající dynamika a skvěle funkční 4x4, je to nezkutečně rychlá lokomotiva na dálnici s perfektními jízdními vlastnostmi i po okreskách, vynikající adaptivní světlomety, možností nastavení různých jízdních režimů, výborná navigace, pro mne hezký interiér, krásná aerodynamická karoserie s cx = 0,26 (jako Calibra), vysoká bezpečnost, brzdí jako kráva, silný a sametový motor, který je obrovsky pružný, auto vyšší střední třídy se skvělou výbavou na dlouhé cesty ...

mínusy:

tlustá a těžká, občas nenažraná berta, ve městě (i 17 l) a při hodně rychlé jízdě žere i trávu kolem silnice (běžně jezdím za 9,5 až 10,5 l, ale docela rychle, při dodržování limitů 8,5 l), je tak pro 4 lidi, vzadu do 175 cm (ale mi jsme malí ), blbý výhled vzad při couvání, nevhodná díky rozměrům a výhledu vzad do města

U mě plusy převažují, do města mám jiného poskoka , ale na dálky je skvělá i když si za to vezme dost benzínu

2016-10-07 08:12:46

beny9700: Předpokládal jsem, že se ozveš, však jsi tady vpodstatě (asi) jediný, kdo má tohle auto (aspoň) s "normálním" motorem (OPC nepočítám, to je úplně o ničem)...

2016-10-07 10:39:28

colommbo: Trefil ses .

ještě jsem si vzpomenul

plus: zadní sedadla mají na střední panelu zásuvku 230V! Rozumné servisní náklady (mám díky tomu, že je r.v. 2009 30% slevu). Navigace reaguje na zácpy i opravy a objížďky. Pokud v navigaci není zakoupená nějaká země, tak přesto zná navigace hlavní tahy.

mínus: drahá aktualizace navigace (tu bych předpokládal zadarmo u takovéhoto auta), hlučnější podvozek na nerovnostech, pomalé automatické přepínání dálkovek na potkávačky (občas mě někdo problikne), tak tuhle funkci vypínám

OPC je samo jinde, to je rachejtle, která má skvělý motor a brzdy i vzhled, dokonalý sedačky, ale měla by být aspoň tak o 300 kg lehčí.

Má neskutečný náklady na údržbu a potřebuje soukromou rafinerii na benzín

2016-10-07 14:47:24

Tak ja nevim. Jsem spokojeny. Do auta se vejde vse co potrebuji. Jizdni vlastnosti prikladne jak na suchu tak na mokre silnici. Shodne s BMW 520d. Cena servisu je srovnatelna se Superbem. Sedadla chvali každý kdo si do autasedne. V noci vidim jak za dne diky neprekonatelnym svetlum. No a zemam spotřebu 14 l/100 diky plynu prilis neresim. Za mne spokojenost. Ještě bych doplnil to , ze je malo "vydlabana" je pro mne plus. Tolik materialu kolem mi dava prijemny pocit jistoty.

2016-10-07 17:53:37

Podľa mňa je Insignia vnútri priestranná. To že si vzadu tlačíte kolená je vaša chyba. Vzadu sa posediačky cestovať nemá. Na sedenie sú predné sedačky. Zadné sa majú sklopiť a tak pohodlne sa tam za jazdy vyspia dvaja ľudia.

2016-10-10 15:18:14

Za seba žiaden problem, 2,0 diesel, 118 kw 160 koní a spotreba na dlhé trate 4,8L/100 km. Jazdim tak 160 km/h po diaľnici, tak vtedy spotreba 5,8 L. Málokedy sa dostanem aj v meste nad 7 L. To máš dosť vysokú spotrebu, tam bude niekde inde problem. Inak komfort výborný, jedine čo je škaredé je zadok auta. Predok nadčasový dizajn, interér prekrásny, budíky aj interiér (moja verzia COSMO) v porovnaní s bavorákmi pôsobia luxusne. Čo vyčítam sú lacné vrzgajúce plasty. Všetko vrzgá Xeon svetlá v pohode, kufor na hatchbaku na nezaplatenie (batožina, kočiar, kolobežka, všetko sa zmestí).

2016-10-10 16:44:24

Tak takovouto spotřebu nemá ani nová Insignie s novým motorem 125kW nebo kolik to má u švagra od kterého mám tu moji.Já jsem jel dálku předpisově za 5.8 dle palubáku a ten je kupodivu přesný podle tankování.Ale byla to nuda.Průměr mám 8.4l,víceméně cmrndačky do 10km.Takže asi se dá ustálenou rychlosti a ještě s HTB,který je o dost lehčí. A bylo to na zimních Cooper SUV pneu 235/55/17" kde je vyšší spotřeba než na letních 245/45/18".Jsou to celkem špalky

2016-10-10 17:09:35

chance: Žádný problém se spotřebou, benzínová Insignie V6 2,8T je taková . A 4x4 je litr navíc. S chutí využívám dynamiku tohoto motoru .

2016-10-10 18:54:09

beny9700: Jasne, toto je manuál, dvojkolka a motor A20DTH - diesel. Je to normálna spotreba a bez zapnutej klimatizácie, zvyčajne sám s plnou nádržou.

stifko: Nemeral som reálnu, je to spotreba, ktorú som napísal, čo vidím na palubnom počítači.

2016-10-10 19:17:56

chance: Já mám také manuál a stále spuštěnou automatickou klimatizaci. Tohle se nedá s dieselem srovnat.

Docela by mě zajímalo za kolik jezdí OPC. Připadá mi, že lidi je poměrně brzy prodávaj ... asi to nebude žádná sranda uživit .

2016-10-10 19:59:20

Prodávají ji po skončení nebo krátce před skončením záruky, protože je to pokladnička.Jestli Tě to zajímá, tak si počti tady na fóru o OPC,jak tam odchází zadní pohon,jak skáčou rozvody, praskají řetězy apod. po pár tkm . . .

2016-10-14 13:02:54

Zdravím pánové, nemáte někdo info, kdy by mohla vyjít nová verze Insignie II???

2016-10-14 14:45:52

Chance: Tak si změř reálnou několikerým tankováním. Možná se budeš divit .-) Mě to ukazovalo někdy i o litr méně ( teď u LPG je to samozřejmě ještě větší rozdíl ). A třeba takový myšák ASX dle uživatelů ukazuje i 2l méně, to už je mazec.

2016-10-14 17:02:35

teplicak: Dúfam, že nikdy.

2016-10-14 18:11:06

jean: Nejsi s tím spokojený??? Já teď vybírám mezi Astrou a Insignií, Astra se mi líbí moc a recenze to jen potvrzují, tak si dělám naděje, že to tak bude i s Insignií, jen se bojím, že mi na to nevyjde rozpočet....

2016-10-14 18:28:47

teplicak: skôr si zober Astru novú v plnej výbave, rozprával som sa s mechanikom, ktorý pracuje v Opel auto prestige BA a ten mi povedal, že on by insigniu nechcel vôbec, že radšej táto nová Astra K, že on by do insignie nešiel určite, robí s tými autami denno denne a keď mi takéto niečo povedal tak to asi o niečom svedčí ;) mám sám insigniu, ale je to tak, ale na druhú stranu tieto nové insignie už by mali mať vychytane všetky chyby a keď si kúpiš nové auto, ktoré bude ešte v záruke tak by si nemal mať žiadny problém :)

2016-10-14 18:32:47

libor95: Rozpočet mi vychází tak, že buď budu mít ASTRU Inovation nebo Insignii Enjoy a předpokládám, že u nového modelu bude řada dětských nemocí. Potřeboval jsem jen ve svém rozhodnutí utvrdit. Ještě jednou děkuji za názor


Odpovědět

1  2