Fórum - Téma


Problemy s otackamy 2,5TD


Fórum Omega B Problemy s otackamy 2,5TD

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-12-11 01:45:15

Dobry den mam problem pri prerazeni mi prudce vyleti otacky nejvice to dela z jednicky na dvojku,kdyz je studena a pri zastaveni se pomalu vraceji vubec me nenapada co s ni!!

2011-12-11 08:00:13

Diagnostika.Tohle auto má elektronickej plyn a tak to může být třeba potenciometr co je na plynovým pedálu a nebo podobnej nesmysl přímo v čerpadle.

2011-12-11 20:34:07

O cerpadle mi ani nemluv to uz by tam sla mechanika!!xD

2011-12-11 22:53:28

Jak slyším mechanika,tak se mi rozzáří oči

2011-12-12 21:06:51

Tak podle me nema smysl tak kdyztak cpat poruchovou elektroniku!!Zlata mechanika s veselim sroubkem xD Jestli ho teda ma?!Ani nemam poneti za kolik se ta mechanika pohybuje.

2011-12-12 21:35:14

To víš že má....a už je pěkně zašroubenej ...já ji sehnal za 2000,- a za 2000,- jsem nechal bez papíru udělat repas a šlape pořád....pak si hlavně nemusíš dělat hlavu s nějakým čidlem tlaku turba co Tě omezuje a můžeš to klidně nafouknout na 1,6 baru a s odpovídajícím množstvím nafty to bude pěkné svezení.. ale s jídlem roste chuť

2011-12-13 14:28:44

To me stve ulne a nam jak ta elektronika neda vic nafty bez chipu tak ten tlak nic moc a uz se to tomu extra cidlu neliby!!.Mam vykuchanej vyfuk a ani nekouri a to me stve asi nejvic NO SMOKE NO FUN!!

2011-12-13 15:51:24

se vším souhlasím až na heslo "no smoke no fun" mě nekouří žádný diesel a všechny jedou kvalitně

2011-12-13 21:04:45

Jako kdo hrotí výkon na dieselu,tak s menším obláčkem (oblakem) musí počítat...Např oma 2,5td po kvalitním chipu si taky moc nezakouří a jseš s výkonem kolem 160 koní...Ale jak už chceš 200 a víc,tak to na tom komůrkovým motoru nejde moc dobře bez kouře...a gor na mechanice..

Já za kouřem za sebou moc nesouhlasím...a ani na něj nejsem hrdej,ale nevadí mi......zase to s porovnání s jinejma dieslama není tak hrozný a já jsem zrovna ten,kdo chce víc víc a víc....

2011-12-14 00:36:37

Ropak musi prece kourit!!Hrozne bych to chtel,zmizet v cerny mlze!!xD Ale proste nezakouri!!

2011-12-14 00:44:49

O tom ze po chipu moc nekourej bych nesouhlasil to by mohl treba Kawa vypravet!!Nechal ji chipnout a kdyz za ni vzal tak za nim pan ve Fabii rozsvitil mlhovky a dalkovy!! Nechal zrepasovat vstriky a ani oblacek tak rikal ze kdyby to vedel tak se na ne vykasle!!Mi z Brezovy jsme na to nejspis ujety!!

2011-12-14 08:40:45

Já psal PO KVALITNÍM CHIPU a né chip od nějakýho nalejváka

2011-12-14 21:06:45

To bylo spis tema vstrikama pry protekaly.

2011-12-15 16:55:27

A tak tím pádem měl chip kvalitní a po opravě vstřiků už nekouří a výkon bude kolem 150-160 koní.

Omega má dokonce i v jednotce "možnost" (nevím jak to posat) .ale pokud jednotka "ví" ,že auto bude kouřit,tak to skočí do nouzáku a tak víc nafty tam jednotkou dát nejde...teda pokud nemáš super program.

A tak pokud chceš aby Ti oma pokuřovala,tak si rozešteluj vstriky a nebo hoď mechaniku

2011-12-18 11:01:13

No jasně že chip byl kvalitní ale trysky taky byly kvalitně vyjebaný Dělal mi to známý, a fakt říkal, že spíš protékaly, ukapávaly, než aby rozprašovali... Tak mi tam nasázel šest nových, seřídil a bylo absolutně po kouři, ale absolutně, a to jsem fakt byl protože předtím, co jsem koukal na tvý videa Dawe, tak mě to kouřilo reálně tak x2 Na dvojku od spoda až do konce za mnou byla doslova černá zeď, a na čtyřku i v tý rychlosti za mnou byla hustá černá mlha, ale šlo přes ní vidět, to zase jo Právě ten panáček ve fabce jel za mnou na čtyřku, jel trošku opodál (30-50m) byl jasný slunečný den, a viděl jsem jen dvě světýlka matně, pak silněji, a pak ještě mlhovky Pak jsem odbočoval, tak mě předjížděl, vysmátej jak lečo a palec nahoru A jj s těma špatnýma vstřikama měla před chipem 82 nebo 83kW a 223Nm. Potom měla 103kW a 323Nm. A pak přišli na řadu vstřiky a to už jsme neměřili samozřejmě. Ale tato omega 2,5TD už je pryč, prodal jsem jí kámošovi, kterej jí během asi 3týdnů motorově úplně zničil. U mě to bylo v TOP stavu, taky jsem si ho hýčkal, nechat prohřát než na to šlápnu, pak zas nechat pořádně vystydnout atd... Ten blbec v -10st nastartoval, vyjel ze sídliště (200m) a už tomu stál na podlaze do 4tis ot Pak to hnal co to dalo, zastavil vypnul motor, ihned. Kopřiva je mi svědkem že je to pravda... A nemáš Dawe nějaký rady na 2,0DTI? nejde tam napasovat mechanika z nějakého čtyřválečka? Sic je po chipu, ale 85kW??? 250Nm... Nový všechny čtyři trysky... Naftě a kouři ZDAR

2011-12-18 15:34:39

A nakonec z toho kluka vypadlo ze Omega je srac kterej se sere!!A za tech par tydnu stihnula skapat hlava,cidla vzaly zasve o podvozku ani nemluve a nakonec kdyz to cpal po dalnici tak uz se to nelibylo turbu tak to slo taky!!Skoda ji litala pekne Omega proste nepatri do spatnych rukou

2011-12-18 20:24:58

Ahoj, já když měl Omu 2,5TD automat, tak jsem vždy poprvé motor natočil, nechal chvilku vrčet na volnoběh (cigareta cca 7 minut) a pak normálně slušne jel do práce. Automat byl super. Včas řadil a jel v nízkých otáčkách, což bylo dobré pro motor! Jakmile se ručička teploměru zvedla, mohl jsem jet normálně. Když motor dosáhl provozní teploty, tak jsem mohl i "řádit", ale automat nedovolil nic destruktivního. Nový majitel se k ní chová asi jako ten váš kamoš, jen je o něco míň hulvát!

2011-12-18 21:33:33

Taky se k té někdy chovám trošku jako hulvát ale to je těžký život stroje...ale na obhajobu ji taky nechám prohřát a pak se lítá.....za studena plnej nedávám..


Odpovědět