Fórum - Téma


Problématické štarty


Fórum Omega B Problématické štarty

Informace o modelu: Opel Omega B



2015-08-17 09:28:54

Čaute ľudia.

Mám Omegu FL ´00 X25XE, MT. Auto išlo bez problémov ale asi pred pol rokom mi začala v nižších otáčkach trocha trhať. Robí to až keď začína naberať prev. teplotu. Najviac to cítiť keď pribrzdím so zaraď. rýchl. na asi 1500 ot. a potom pridám. Riešim to už pol roka a už ma to fakt nebaví. A aby toho nebolo málo, cca pred mesiacom mi začal zle štartovať. Ráno v pohode naskočí, ale keď už je vonku teplejšie dlho točí pokiaľ chytí.

V obidvoch prípadoch som skúšal už všetko možné. Diag. nevypisuje žiadnu chybu, len čosi s EGR ale ten je zaslepený.

Vopred ďakujem za každú radu.

Na aute sú vymenené: sviečky (NGK), zap. modul, zap. káble, snímač vačky.

2015-08-17 10:10:34

marco87: Napadá mě čidlo kliky - stává se občas, že s ohřívajícím se motorem začne zlobit a buď až tak, že motor nelze vytočit kupř. nad 3000ot/min. a ECU přechází do nouzového režimu, nebo bývají problémy s teplými starty (někdy dokonce motor nenastartuje vůbec, po vychladnutí už je to zase dobré.) A diagnostika nemusí ukázat nic. Je-li snímač vačky nový, tož čidlo kliky je možnost - neříkám, že stoprocentní, ale varianta to je...

2015-08-17 11:03:31

marco87: muze to byt cokoliv, od lambdy az po nejake to cidlo, dokud se nerozsviti MIL bude to jen tapani, ale snad jen jedna otazka... Nemas tam nahodou plyn? To dlouhe startovani byva znamka netesnosti vstrikovacu lpg...

2015-08-17 13:44:42

Nie. LPG nemám. Vstrekovače som čistil. Jeden prepúšťal. No nezmenilo sa nič.

2015-08-17 14:10:16

marco87: cisteni pomohlo, nebo propousti stale?

2015-08-17 20:23:48

Čistil som to minulý týždeň, a ešte som to nekontroloval. Pravdu povediac, okrem víkendu ani nemám kedy. Popri práci to všetko demontovať nestihnem.

2015-08-21 13:58:20

Dnes som odpojil len sanie od škrtiacej klapky a bolo cítiť benzín, takže ten jeden asi prepúšťa. Môže to byť týmto? Prečo potom ráno naštartuje bez problémov?

2015-08-21 14:19:19

marco87: muze propoustet jen po ohrati, od nejake teploty. Rano, kdyz startujes, jde do studeneho motoru bohatsi smes normalne, tak to ani nemusi byt poznat, kazdopadne netesny vstrik neni vubec dobra vec.

2015-08-21 14:55:42

Myslím si, že i kdyby jeden vstřikovač zlobil, tož "na pět" motor chytne jako víno... S poruchou vstřikovačů u benzínového motoru jsem se ještě nesetkal, tedy přesněji v textu na fórech, dokonce i kamoš z jiného oplího klubu tvrdí, že u benzínu jsou vstřikovače vpodstatě věčné...

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-08-21 15:19:56

colommbo: Dá se říct, že ano ale za ideálních podmínek kdy se tankuje pouze kvalitní palivo a mění se filtr paliva. Jestli se filtr nemění a jezdí se na kde co, tak se ani nedivím, že jsou některé či jeden vstřik již netěsné/ý........

2015-08-22 22:07:27

kopejda: Ide o to kto sa ako o auto stará. Ak niekto používa auto len ako približovadlo, a pokiaľ jazdi ho ani neumyje, nie divu. No ja sa o svojho drobca starám.


Odpovědět