Fórum - Téma


problem z turbem opel vectra b 2,0 dti


Fórum Vectra B problem z turbem opel vectra b 2,0 dti

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2013-09-08 16:52:52

bre@thlless: nafta z toho strika ale auo proste nejde nastartovat vim ze nektery auta maji i pridavani plynu bud u starych aut lankem a nebo u tehle uz je to elektronicky myslim a i kdyz seslapnu plyn a chci nastartovat tak auto nenastartuje a ja uz nvm co z tim jineho nakonec to dopadne ta ze to budu muset odtahnout nekam do servisu

2013-09-08 18:18:55

urbyvectra: Ano, ve VeBe mají oba naftový dvoulitry elektronický pedál "plynu". Ten se ale pos*ává opravdu zcela výjimečně...

2013-09-08 20:00:17

i s posraným pedálem plynu musí alespon na pár vteřin chytit.

2013-09-08 20:48:00

hansdob: no ani to nechytne to vubec nafta do vstriku vsechno de ale ted sme pisli na to ze nejde zhaveni promerovali sme relatka i pojistky a vsechny sou ok ..takze mzsim jit po necem dal kabely nebo neeco jineho

2013-09-08 21:04:23

urbyvectra: Naftě vůbec nerozumím a taky to s tvým problémem souvislost mít nemusí, ale některý motory obzvlášť za normálních (letních) tepelných podmínek před startem ani nežhaví (kontrolka žhavení se ani nerozsvěcuje), je to tak nastavený, prostě to nepotřebujou - má-li motor dostatečnou kompresi, chytne bez žhavení...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-09-08 21:17:02

urbyvectra: Při tom neúspěšném startování to alespoň čudí z výfuku nebo ne?

2013-09-09 10:27:45

1, Dobře , nafta stříká nebo jen bublá ? z těch povolenejch matiček

Tyhle mrchy pokud jsou trochu zavzdušněný tak to nechytne. To odvzdušňování se dělá docela blbě :)

Případně mi ho tu popiš , jak jste odvzdušňovali. Měli jse sundanej i fitr nafty ?

2 ,Připoj si na žhavičky žárovečku proti kostře ať víš jestli to před startem opravdu nažhavuje. Pokud bude nažhavovat , musí chytit ! ( pokud nesvítí MIL na palubovce ,nebo jiná oranžová kontrolka )

Žhavení na palubce svítit nemusí , to si řídí sama ŘJ a řidiče tím nezatěžuje.

3, Taky bych proměřil všechny žhavičky. ( Ohmetrem ) , nemáš-li ohmmetr , vyndaný žhavičky musí při připojení na baterku okamžitě žhavit , jesli budou jen vlažný , nebo jim to bude trvat víc jak 2s jsou K.O.

Pokud vše OK , sešlápnout plyn na podlahu , mít plně nabitou baterku a startovat 10-15s , Pokud bude mít snahu , nepolevuj , neboj se , drž plnej a startuj dokud nechytne aspoň na 3 válce , pak přestaň startovat a nech přidanej plyn ať vylítají bublinky a zbytky nafty z vejfuku.

Pokud nechytne ani poté je to komplexnější problém. To přez net asi nediagnostikujem.

2013-09-11 21:26:38

bre@thlless: nafta z toho prim strika jen nafta zhavicky sme promerovai jsou v pohode ...jakmole na kabely k zhavickam dam merak na zmereni tak mi too neudela ani ň ...promerovai sme i relatka a ty jsou v cajku meril mi to i chlap kterej e tim zabejva a rek mi ze zhavicky i relatka jsou v cajku takze je tam nakej problem v elektrice ze to nepusti dal ke zhavickam

2013-09-12 07:20:33

Vědšinou odchází relé žhavení. By mě zajímalo jak to ten chlapík proměřoval , když relé žhavení je ektronické.

A pokud nespíná , silová část , nežhaví. Pokud do ní nejde impulz je jiná chyba , impulz dává ŘJ motoru na základě teploty motoru.

Ano chyba v elektronice zřejmě bude , ale i když RJ ztratí pojem o teplotě , automaticky je tam dosazena mínusová hodnota ve °C. Jedině že by jsi měl vadné čidlo teploty ( vyzkratované ) to by pak ukazovalo že je motor teplý. , zkus vytáhnout čidlo teploty motoru (to dvoupinové , jednopinové na termostatu je jen pro budíky a nemá na to vliv). Případně abys nastartoval přiveď na žhavičky před startem na 2-4s napětí z baterky.

Chtělo by to spíše diagnostikua podivat se na čidla co ukazují...


Odpovědět

1  2