Fórum - Téma


Problém se startováním,když chytne,hned


Fórum Sintra Problém se startováním,když chytne,hned

Informace o modelu: Opel Sintra



2013-08-06 20:49:29

Zdravím, mám problém, auto nechce chytnout, ale když chytne, tak to drží cca 6 sekund, ale jak mile připám malinko plynu, tak se to jakoby udusí a konec prostě. nevím co s tím už v podstatě může být, svíčky nový, filtr taky, kapaliny ok, no nevím, čidla mám pocit, že jsem všechny vyčistil. díky za rady, ptejte se, kdyby jste mě nepochopili, plus se snažím přiložit video. ;)

VID 20130806 202314

2013-08-06 20:57:12

miki32: A co je to za auto...? Asi ta Sintra, ale JAKÁ? - nemáš doplněný profil... 2.2 benzín...?

2013-08-06 22:31:45

colommbo: 2.2 Benzín.. jo sintra, to je v podstatě jedno, co to je .. :D spíš bych chtěl vedět, co by s tím mohlo bejt.. a v tomhle vedru je sranda to zjištovat.. :D ;))

2013-08-07 13:39:55

není to jedno co je to za auto kvůli systému vstřikovaní paliva. Takže to bude Z22XE co předcházelo tomu než se toto stalo?? nebo zničehonic?? zdechlo to za jízdy??

2013-08-07 13:59:12

čau, hele, cca před 14 dny, mě táta poslal pro Maltu, kdy už to týden stálo, nasedl jsem udělalo to něco podobného ale cca na po 3 se to cyhtlo a prošláp jsem jí a jel jsem a ted to stálo ten týden až 2 určitě a vůbec se s tím nejezdilo. a dělá to tohle.. ;)

2013-08-07 14:01:08

a něco tomu předcházelo? se říct nedá, před 2-3 měsíci bylo měněno palivové čerpadlo staré , které nefungovalo a nejelo za použité, ale funkční. a od té doby táta říká, že to cuká , vím, že to cuká, ale říká, že od výměny čerpadla to prostě cuká, občas, hodně, málo, často, skoro vůbec.. ;)

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-07 14:55:30

miki32: To vypadá, jako že to čerpadlo není zrovna nejlepší a nedává potřebný tlak paliva, ono co čekat od staršího s neznámým stářím......

2013-08-07 15:18:19

takže tipuješ, že to je palivové čerpadlo, že to nejde nastartovat a když to jelo, tak to cukalo??

2013-08-07 15:20:04

a + jestli vám pomůže k dopátrání, tak prostě při jízdě hodně často zůstali viset otáčky 2-3 tisíce a musel se zařadit 4 , nebo jakýkoli velký rychlsotní stupen podle rychlosti, tak aby ti otáčky spadli.. ;) prostě si stím pohrát, aby to padlo, jinak to mělo točky jako kráva..

2013-08-07 15:42:37

miki32: Tohle zas vypadá spíš na váhu vzduchu...

2013-08-07 16:07:48

To nbudem řešit, hlavně potřebuju,aby to jelo.. :D takže zpět k tématu..:D

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-07 17:24:25

miki32: Píšeš fitr taky - ale ještě se zeptám. Palivový filtr jsi měnil?? A na škrtící klapku vede lanko od pedálu plynu? Určitě, pak máš motor X22XE - jestli teda nemáš DTi to byla taky 22.....

Na liště vstřikovačů je kontrolní ventil, dá se tam změřit tlak paliva v liště. Zkus oddělat krytku, nastartovat a až chcípne zmáčkni ventilek co je pod krytkou. Jestli vystříkne jako gejzír benzín, tak nebude chyba v dodávce paliva ale někde jinde.....

Když to začne za jízdy umírat, svítí rozsvěcí se kontrolka motoru??

2013-08-07 17:41:31

kopejda: palivový filtr jsem neměnil, kde ho najdu ? na škrtící klapku jsem nekoukal, mám jí vyčistit? jo to vím, že tam je, to jsem zkoušel a stříkal benzín.. ;) Motor neumíral za jízdy! :)) to jsem nepsal.. ;)

2013-08-07 18:50:13

miki32: jeste bych zmeril **cenzura** a taky bych se podival na **cenzura**

2013-08-07 18:51:52

amadjr: ???

2013-08-07 22:08:37

miki32: Z toho si nic nedělej, nech to plavat...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-07 22:11:02

miki32: JJ psal jsi že cukal, promiň, filtr paliva bude před levým zdaním kolem zevnitř na prahu.


Odpovědět