Fórum - Téma


Problém se startováním.


Fórum Corsa C Problém se startováním.

Informace o modelu: Opel Corsa C



2015-02-16 18:24:15

Hezký den,

(Jedná se o auto v mém profilu, tedy Opel Corsa C 2003, 1,0, 43kW)

mám takový problém se startováním, který se táhne už delší dobu. Jednoho dne jsem ráno už nenastartoval, odtáhli jsme to ke známému. Vyměnila se startovací lišta a svíčky a auto víkend jezdilo. Po té stejný problém. Motor točí, ale nechce chytnout. Jakoby tam nešel benzín. Avšak čerpadlo se pokaždé při zapnutí klíčků zapne. Problém trval, ovšem když přijel táta, že to vyzkouší, vždy mu to chytlo... Pak to 2-3 jezdilo a problém se opakoval. Teď již týden jezdím, vždy odpoledne, ale dnes jsem chtěl jet ráno a zase jsem měl problém nastartovat... Toto se začalo dít, když přišli první mrazy. Odpoledne vždy chytne naprosto bez problémů, ale večer nebo časně ráno je problém.

Nesetkal se někdo s něčím takovým? Zní to blbě, ale opravdu mi přijde, že pokud teplota klesne pod nulu, autu se prostě nechce startovat... Kdysi jsem četl, že by to mohlo být teplotní čidlo, které by mohlo zlobit, ale už si tím nejsem jistý.

V servisu jsem to také měl. Avšak diagnostika zjistila pouze nějaké chyby na lambda sondě které vymazali (Netuším jak to přesně funguje, takhle mi to bylo řečeno), zkoušeli pročistit nějaké filtry a poté to zase jezdilo...

Byl bych rád za každou radu, děkuji. Petr

Venca49  
Václav
2015-02-16 19:01:23

nesquick: Což vyměnit relé palivového čerpadla.

2015-02-16 20:09:53

nesquick: Čest práci a rukám klid

Měnit lištu zapalování a svíčky bez předchozí diagnostiky jsou podle mě jen vyhozené peníze Bud fungují nebo né a většinou odejde jedna svíčka nebo část lišty a pak to škube ale jede Pokud to pak chvilku jezdilo tak to byla jen náhoda To čidlo teploty má vliv na to, aby studený motor dostal více benzínu (něco jako sytič) a má větší otáčky něco přes 1000 a po chvilce to musí spadnout do volnoběhu na něco přes 800 /min Pokud né - tak je vadné , ale myslím že na starty to nemá vliv

Většinou se to projevuje tak , že motor chytne a hned zhasne Na druhý start už většinou běží

Skus jednoduše zjistit včem je problém ( benzín - elektro )

Po té co motor točí a nechce chytnout vyndej svíčky

Když budou suché tak tam nejde benzín ( změřit tlak na čerpadle )atd Když budou mokré nejde jiskra Jít dále po elekro části

Taky bych prošel a vystříkal pojistkovku relátka , kostry a všechny konektory elektro ( čerpadlo , váha vzd , klapka atd ) čističem kontaktů Pokud to dělá jen v mrazu tak vlhkost a zaprasené kontakdy dokážou své

Tak mě ještě napadá- skoušel si druhý klíč jestli nedělá borde imobilizér ! taky se to stává

  • vadný čip popř snímací kroužek imo )

Snad ti něco z toho pomůže a ,, sršeň " zase bude jezdit jak má Fuki

2015-02-16 20:40:15

Venca49: Je možné, že při mrazu se nesepne? Avšak když otočím klíčkem, zvuk čerpadla je slyšet. Pokud by bylo špatné relé, vůbec by se nezaplo ne?

FUKI: Myslím, že to měl na diagnostice a ukázalo to právě lištu. Ono v tom byl nejspíše opravdu problém ze začátku, při rozjetí šel totiž motor pouze na dva válce. Poté již v pohodě, avšak jen pár dní... Ve volnoběhu to má normálně kolem 800 otáček.

Svíčky určitě zkusím a uvidím.

Na pojistky se zítra také mrknu.

Druhý klíč jsem zkoušel jednou, když to nestartovalo a ani s druhým klíčem to nechtělo chytnout.

Venca49  
Václav
2015-02-16 20:42:20

nesquick: Také často odcházel EGR ventil.To už většinou nešlo nastartovat vůbec.Kdo ví...

2015-02-16 20:56:19

nesquick: Myslím si, že pokud je čerpadlo slyšet, že spíná, relé na vině nebude...


Odpovědět