Fórum - Téma


Problém s vodou


Fórum Astra G Problém s vodou

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2000 Astra G 1.7

41 diskuzí

Výkon motoru 50 kW (68 PS) při 4500 ot./min. Hmotnost 1 175 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 700 ccm (104 cui), 4-válec, Řadový.


1  2  3

Venca49  
Václav
2016-10-08 21:54:10

luko: Vypadá to na těsnění pod víkem ventilů.Chtělo by to celkový pohled na motor.Možná i gufero na vačkovém hřideli,ale to zde není vidět.

2016-10-08 22:32:07

p.s.: ano rovna i hlavy a vymena tesneni + vymena tesneni vyfukoveho a saciho aspon pokud si pamatuji vypis faktury.

2016-10-08 22:37:52

luko: Těžko podle obrázků soudit, ale taky bych se přiklonil "jen" k těsnění pod víkem...

vlastta  
vlastimil
2016-10-08 22:43:26

opravte me jestli se pletu......jestlize "nejaky servis" rovnal hlavu muselo jit dolu i viko ventilu, coz znamena taky novy tesneni.......ovsem pokud nebylo domluveno jinac

2016-10-08 22:56:30

vlastta: Vlastíku... Přece víš, že není-li to nezbytně nutné, nové těsnění pod víko (víka, včetně O kroužků pod šrouby) dává jen blbec. Třeba já...

Venca49  
Václav
2016-10-08 23:10:12

colommbo: Jirko a děláš dobře.

vlastta  
vlastimil
2016-10-08 23:21:48

colommbo: samozdrejme vim ze to neni nezbytne nutne.......a pak to nekde tece

Venca49  
Václav
2016-10-08 23:25:35

vlastta:..... a většinou ven .......

vlastta  
vlastimil
2016-10-08 23:30:23

venca49:

2016-10-09 09:21:39

Na faktuře bylo výměna těsnění hlavy válců,sacího potrubí,výfukového potrubí. Jelikož sem lajk a nerozumím tomu ptám se zkušených zda jedno z těch těsnění patri k tem ventilum. A jestli jo tak budu zlý na servis kde to dělali pač bych to reklamoval už podruhé. Poprvé sem jim to vrátil skrz špatné startování. Než sem nastartoval tak to déle točilo než před výměnou těsnění.

2016-10-09 10:00:35

luko: Součástí vyúčtování by měl být i soupis použitého materiálu a v něm těsnění ventilového víka, pokud jej měnili. Jestli ne, tož buď seznali, že je v pořádku a měnit netřeba anebo se na to vybodli (či špatně/málo dotáhli.) A pokud skutečně prolíná olej pod víkem, není to dobře, pánové v servisu to měli předpokládat a (vy)řešit.

2016-10-09 13:30:54

colommbo: To tam nebylo ,ale jsou tam stopy po červeném těsnění a tato spára ,která je na fotce tam asi nemá být že ?

2016-10-09 14:50:04

luko: Takhle podle obrázku to vypadá, že je to kolem dokola napatlané červeným silikonem, který tam v takovém množství nemá co dělat. Dává se jen samotné těsnění a pouze v některých (předepsaných) místech se jemně mázne, pak to drží. Možná (ti) chtěli ušetřit peníze, ale výsledek není dobrý.

2016-10-09 14:57:49

colommbo: a tím šroubem u toho víčka se jen dotahuje ten vrch nebo ma vevnitr zároveň nějakou jinou funkci ještě? Dokáže to vyměnit i lajk nebo to musí projít servisem ?

2016-10-09 15:03:18

luko: Šrouby se dotahuje celé víko, kolem otvorů pro šrouby bývají zevnitř víka ještě O kroužky. Demontáž víka a výměnu těsnění zvládne i laik.

2016-10-09 15:25:57

ten motor ti umývali nebo byl umytý po opravě?? pokud ano kolik jsi od opravy najel KM ??

Venca49  
Václav
2016-10-09 19:43:33

luko: Jestli sundavali hlavu,tak sundali i víko ventilů.Má se dát vždy nové (zde gumové) těsnění.Nesmí se toto mazat tím červeným prevítem,hrozí ucpání mazacích otvorů.Někdo ho dá tolik,že leze všude.Mázne se lehce jen v místech kolem 1.ložiska vačkového hřídele a na posledním.Je na to speciální tmel 15 03 295, 90 485 251

2016-10-10 17:41:22

Motor nebyl umývaný po opravě.. Mám jednoho mechanika ke kterému jezdím a se kterým jsem spokojený, ale měl toho moc a já potřeboval to těsnění pod hlavou rychle vyměnit ,tak jsem zvolil jiný servis.. a nechci házet na daný servis špínu,ale už se tomuto servisu vyhnu.. pač jsem laik ale aby servis nechal povolený ten kryt od ventilů že se tomu můj mechanik smál a tama asi ucházel olej a najednou auto když jsou 3 stupně musí točit déle než chytne přitom před opravou chytalo normálně celý rok (mechanik při předání auta po opravě mě řekl že musel nahazovat rozvody a je to může blbě startovat,že kdyby něco tak ať přijedu.(že bude muset potočit čerpadlem)..no auto blbě startovalo tak sem to vrátil a opravil to prej tím,že přidal na diagnostice více střiku paliva při startu.... o víkendu sem zjistil že šroub na vypuštění oleje na vaně je úplně zapatlaný jakýmsi červeným silikonem... a bojím se co najdu dalšího.. ale poradíte mě prosím někdo čím nějak šetrně umýt motor aby nic nezničil a zároveň měl čistý motor a mohl chvilku sledovat jestli někde něco neteče ?

2016-10-10 19:45:22

No jeden lepší než druhý. Oba řešili důsledky, nikoli příčiny. Co žhavící svíčky, těsnění pod vstřiky, těsnost hadiček, nastavení čerpadla? Na vypouštěcí zátce ztratil nebo chyběl O-kroužek. Nová zátka včetně těsnění stojí asi 68kč, ale rychlejší je červený tmel...

2016-10-10 19:49:16

mirpie: tak tak


Odpovědět

1  2  3