Fórum - Téma


Problém s turbem


Fórum Vectra B Problém s turbem

Informace o modelu: Opel Vectra B



2013-03-30 14:43:13

Zdravim, mám takový problém, jedná se o motor 2.0DTI, Stále motor nejede tak jak by měl, byl jsem na diagnostice a prý je problém s plnicím tlakem turba, ale už jsem vše prošel, EGR je v pohodě, těsnění u lopatek je nové nikde nepřisává, turbo se na volnoběh točí, ale spodek motoru je prostě mrtvej, nejede to.. už nevím jak dál.. Někdo nějaké nápady ? Díky..

czertt, 2013-03-30 14:43:13 napsal:

Zdravim, mám takový problém, jedná se o motor 2.0DTI, Stále motor nejede tak jak by měl, byl jsem na diagnostice a prý je problém s plnicím tlakem turba, ale už jsem vše prošel, EGR je v pohodě, těsnění u lopatek je nové nikde nepřisává, turbo se na volnoběh točí, ale spodek motoru je prostě mrtvej, nejede to.. už nevím jak dál.. Někdo nějaké nápady ? Díky..

2013-03-30 15:14:50

Dobrý den je mi líto, ale mám motor benzin 1.8 16v takže nemohu pomoci.V této oblasti nemám žádné znalosti.Držím palce aby se zadařilo.Chce to nějakého machra který tomu rozumí..Zdravím vamaro

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-03-30 22:09:58

czertt: A co snímač plnícího tlaku turba?? Nebude KO? Nejlíp poradí machr Hansdob, jen vydrž, než sem přispěje svým názorem,

2013-03-31 09:53:08

Taky vyměněno, problém přetrvává..

2013-03-31 10:01:38

czertt: Já naftě rozumím ještě míň než benzínu, ale pokud motor táhne pořádně až od cca 2000ot/min., je to snad u těchto motorů noumání, Úďo, a tyhle motory žádná sláva, tož od něj nemůžeš čekat zázraky... Do té doby turbo nemůže pořádně tlačit, bo nemá dostatečné otáčky...

2013-03-31 10:35:24

Normální to není, byl jsem u toho kamaráda na diagnostice a ten mi říkal, že to prostě nemá dostastečný plnící tlak turba a to i podle diagnostiky, takže někde je problém, ale nikdo neví kde..

2013-03-31 11:20:48

czertt: A jak to jede při 2000 a víc, když turbo začne tlačit - taky špatně, netáhne...?

2013-03-31 11:31:42

czertt: Moc těm ropákům nerozumím, ale nemohlo se stát při výměně hadiček, že jsou delší než mají být a vlivem tepla změknou, "zlomí se" a tím přiucpou tlak?

2013-03-31 12:38:36

To už táhne dobře, ale do těch dvou to nejede... Už jsem něco pročetl zkusim si pohrát s předpětím co ovládá turbo, je totiž po repasu a bývá prý špatná dělka a musí se doladit na autě tak uvidim. Podle mě to tim ale bude, protože turbo sepne ve dvou a pak jede čim dál líp, mohlo by to být tím pádem posunuté, uvidíme co se dá dělat..

2013-03-31 12:41:06

Tam je to všechno dost volné, a jakmile výtáhnu hadičku tak to hodí chybu na pal. desce takže by to něco určitě napsalo když by byl malý tlak, to samé ta diagnostika, nic to prostě nepíše, podle mě to bude spíše mechanická závada a to ovládání tím táhlem k turbu..

2013-03-31 12:41:24

czertt: Uvidíš. Dej pak vědět výsledek

2013-03-31 12:50:44

czertt: Protože do těch cca 2000ot/min je turbo z principu prakticky mimo hru a pak motor táhne, jak má, tož to na mě prostě dělá dojem, že zakopaná kočka není v turbu, ale někde jinde...

2013-03-31 14:16:46

Problém byl v klapce u turba která špatně zavírala, ale stejně to trvá než se začne něco dít když se přidá plyn, ale nečekám, že by to už bylo lepší..

2013-04-23 22:58:19

Zdarec panové mam vebe 2.2 dti a že to tahne od 2000 tisic je uplně normalní

2013-04-26 20:00:23

Čau, tenhle motor neznám (to je GM?) Ale souhlasím S Collombem. Pokud je ten motor starší konstrukce, tak se to probouzí opavdu někde okolo 2000.( a je jedno, kdo ten motor "zplodil") A k těm kecum z časopísů, že pokud to netahá od 1500, (nebo dokonce níž) tak je to prostě zastaralá konstrukce, jsem hodně skeptickej. Čas ukáže. Mrki

2013-04-26 20:15:09

colommbo: Promiň, přispěl jsem do Vectráckýho fóra, (problémy s turbem) jen jsem Ti malinko zkomolil jméno. Příště si dám bacha. Čau. Mrki


Odpovědět