Fórum - Téma


problém s dpf


Fórum Technický koutek problém s dpf



1  2

2014-02-20 13:55:55

Zdravím, v servisu mi řekli, že mám zanesenej filtr pevných částic a že buď vyndat nebo koupit novej. Nemáte někdo radu, co jiného s tím jde udělat? Díky

2014-02-20 14:51:13

františekbolen: Jednak vůbec netušíme, o jaký motor (auto) se jedná, a druhak v servisu jsou schopni pomocí diagnostiky nechat proběhnout stacionární regeneraci DPF a měl by zase fungovat. Je ale možné, že pravidelnou (a při provozu běžnou) regeneraci filtru neznalý či neodpovědný řidič neumožnil a filtr se tak zas*al, že teď už s tím nikdo nic nenadělá a pak jsou možnosti nabízené servisem - první je mimo zákon, druhá není levná...

2014-02-20 18:31:27

@ Františekbolen:

1) Nezavisle na typu auta - hura na dalnici a na 4ku to hnat 80-90 km/h cca 20 minut

2) Filtr vymontovat a prohnat horkou vodou wapkou

3) Pouzit strycka Googla a nechat upravit SW (jednotku motoru) vozidla, aby nevyzadoval pritomnost onoho filtru

4) Prodat auto

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-20 19:30:21

beawer: Varianta 2 je ověřená?? Zní to zajímavě Jde to také vypálit za použití benzínu.......něco jako před mnoha a mnoha lety zasviněnej vejfuk na fichtlu

2014-02-20 19:41:37

@ Kopejda:

Mno par borcu co znam to takhle resilo na 407/307 a na O2 ... a prej dobry ... mno a taky trosku rozumu do hrsti, ze, napalit to profi parni wapkou s peti barama asi nebude to prave orechove

A ten benzin ... hele to by mohlo fungovat!

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-20 19:53:40

beawer: Na vozejkách máme také DPF..... Je na to stacionární zařízení, do kterého se upne DPF a připojí a spustí regeneraci - vypálení fitračních mřížek uvnitř toho drahého nesmyslu. Teplota i tlak se regulují aby nedošlo k poškození tech střev....... Když se tam naleje benzín, je pořeba nějak podomácku uregulovat hoření uvnitř DPF filtru, jinak se velkým žárem poškodí ty mřížky (zkroutí a rozpadnou) nějakým ventilačním zařízením s regulací tahu.......

2014-02-20 20:34:22

Zajeď si do Polska, tam jsou dobří fachmani

http://www.youtube.com/watch?v=vxSVsAMrY5c

2014-02-20 21:37:39

No kurwa...

Venca49  
Václav
2014-02-20 21:47:54

františekbolen: Pokud není totálně ucpaný,že to ani nechytne,tak zajeď do Opel servisu na statickou regeneraci.Ta pomůže na 35% a zbytek regenerace se musí udělat ustálenou jízdou alespoň 90km/hod tak 30minut.

Pokud je totálně ucpán tak vyhodit,nebo dělat pokusy,ale nevěřím,že úspěšné.

2014-02-21 15:24:06

Auto je v nouzovým režimu. Měl jsem to v oplu, zjistili mi vadný snímač tlaku, ale i když ho vyměnili, auto je v nouzáku a diagnostika jim nedovolí udělat tu statickou regeneraci, nebo jak se to jmenuje. tak prej jedině novej, ale rikal ze odhadem to stoji asi 28 + prace.

Tak sem si to zatim vzal a hledam alternativy. 80/hod uz to pomalu ani nedosahne. sem rad ze sem se doplouzil domu. rikali ze tim vadnym snimacem, kterej si myslel ze filtr je porad v cajku, se to proste zaneslo uplne a nebezeli dlouho regenerace. nasel sem nejaky firmy co to ruzne cisti, prolejvaji chemii nebo se tim primo zabyvaji, treba ***KOMERCNI SPAM*** mi prijde zajimavy, maj tam i video jak to delaji a nebo ***KOMERCNI SPAM*** tam jsou o neco drazsi, ale asi to bude na jedno brdo. tak sem jen myslel, jestli uz s tim nekdo nema overenou zkusenost, abych nebyl testovaci predjezdec

2014-02-21 15:50:39

františekbolen: to je divné, že to nemůžou ošefovat přes tech, to se mi moc nezdá.... pak by mohli zkusit ještě ultrazvuk..pokud ho mají. Věřím ale, že se do toho synkům moc nechce a budou tě tlačit každopádně do nového DPF. Zkusil bych do toho z každé strany párkrát praštit (s citem) a zajel bych k nějakému fachmanovi s diagnostikou, ať ti tu regeneraci udělá chce nechce.....toť můj názor na věc

2014-02-21 16:14:43

andrefuchs: Mno, nechci nikomu sahat do svědomí, ale jak čtu tvůj příspěvek, vidím, že nejsem sám, kdo si myslí, že odborníkům v servisu jde v první řadě o kšeft resp. marži, zákazník se svými potřebami se smutně krčí až někde vzadu...

2014-02-21 16:30:08

ano, přesně jak pravíš

2014-02-21 16:34:22

No řikali, že prej už je ten tlak zanesení tak vysoký, že diagnostika hlásí, že regenerace by byla nebezepečná a nespustí jí to. Tak nevim.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-21 16:57:43

colommbo: Jirko máš pravdu, to zařízení DPF je skutečně jen a jen kurvítko na tahání peněz z lidí. Nebojte se to vyčistit sami, poškodit chemií a vodou (WAP) snad ani nejde, tož hurá do čištění domácí metodou.......třeba viz ti poláci....

DAQ
David Hynčica
2014-02-21 17:39:14

Nejdříve vymontovat a použít třeba tohle :

http://www.autokelly.cz/#...Nl3bIPPxkmUvL+UX8Q7iMss7I

poté použít aktivní regeneraci.je fakt že když je moc ucpaný tak se ani aktivní regenerace neuskuteční a pak jen nějaký proplach.(občas do toho lejeme i čistič podlah ten to perfektně odmastí)

2014-03-06 23:53:23

prosimvas aby mi neodesel jak poznam ze se cisti protoze obcas se mi na volnobech zvedne spotreba na3,2litru a spusti se ventylator trva to asi tak5-10min je to ono nebo je to blbost? diky moc

je to tohle auto

http://www.club-opel.com/vozidlo/opel-astra-h-4120

Venca49  
Václav
2014-03-07 00:09:22

holi: Pravděpodobně se jedná o regeneraci.U starších systémů se na začátku regenerace rozsvítila,nebo mrkala kontrolka žhavení,u novějších nic.Měl bys jet ustálenou rychlostí alespoň 90km/hod minimálně 10-15min.To znamená kroužit kolem města. bez přerušení.Nikdy nevypínej motor při regeneraci,protože jí zrušíš a bude se dělat jindy nanovo.To není pro filtr a systém dobré.Pak začínají problémy.

2014-03-07 08:58:44

venca49: no me tam nic neblika jan to zacne trochu hucet a trochu to smrdi

2014-03-07 09:44:18

holi: Ano, při regeneraci DPF vstřikuje čerpadlo do válců více nafty, která má dopomoci shoření usazenin v DPF a jeho vyčištění, tím se zvyšuje okamžitá spotřeba, mění zvuk motoru a víc to čmoudí...


Odpovědět

1  2