Fórum - Téma


Problem s 2,0DTI


Fórum Technický koutek Problem s 2,0DTI




2009-09-13 22:52:44

Kdyz uz tady porad pisu tak me napada ze by nekdo mohl vedet co se mohlo stat v motoru 2,0DTI v C omeze kdyz odeslo turbo a natekl olej do sani = motor mel v podstate porad plny plyn, nepomohlo vypnout klicek, omezovac, nic, rucicka otackomeru oprena, z vyfuku sel total cernomodrej kour nehoraznym stylem, a v tu chvili se mi zdalo ze to auto misto 100koni ma tak 150 :-D, stih jsem zareagovat celkem rychle, dal jsem za 4 a pustli spojku, tim se to uklidnilo, jeste 3x se to zopakovalo, pak motor zacal mit hodne neravidelnej chod, jakoby na 3 valce a mel malej vykon, po asi 10km klidny jizdy se to vratilo do normalu, a pak se to stalo znova, jsem nekoho predjizdel, nasalo si to zas olej, znova to samy, chod jakoby na 3 valce, na volnobeh se klepe jak traktor a ted huli modre... potom jsem s tim najel jeste tak 300km s tim jestli se to nevrati znova do normalu a uz nevratilo, tak nevite nekdo co to muze byt? muze to byt jen usazeny karbon na sedlech ventilu treba? z toho oleje co tam tekl? protoze si bohuzel netisknu penize tak je mi lito hned koupit jinej motor... Predem Vam vsem diky za nejaky napady nebo zkusenosti ten motor totiz je jinak uplne libovej, predtim kdyz jsem byl v servisu kdyz jsem to auto koupil, tak nechapali jak ma libovej chod a krasnej zvuk, ze to u jetyho opla jeste nevideli, taky jel pekne a zral trosku ostrejsi noha 5,6l ( dalnice 160 - 180, stoupani do hor ) to nemelo chybu

2009-09-13 23:54:55

čauky, ja si myslim že ti pomalu umyra turbo! toto je tak zvany turbo efekt. vysaje to z celyho motoru olej a taky se muže krasně zadřit! znam hodně lidi co se jim to stalo ,stejny prvotni přiznaky!

2009-09-14 09:18:41

jo ze turbo je po smrti, s tim pocitam, ale ja to stih vzdy vcas zkrotit, olej to vsechen zdaleka nevysalo, a prave je divny ze bezel jak traktor, nejel, po par km se to samo srovnalo, ( jakoby se opalil z ventilu karbon a zase dosedali ) pak to znova nasalo olej, tentokrat jsem to podrzel dyl pri predjeti ( asi 5 vterin ), ale ne pres omezovac, normalne s kvaltem asi na 4 tis ot, pak rychle petku, brzda, a od ty doby zas jde nepravidelne, klepe se a uz se to srovnat nechce, tak me napada jestli se tam toho ted nenapalilo vic... toho auta je mi lito, uz asi pul roku stoji, jen obcas aspon protocim motor... jinak pod vicko na olej nefouka, voda se neztraci, nemisi se s olejem ani naopak... podle myho to bude nejaka prkotina, jen na ni prijit, protoze co by se tomu motoru moihlo stat? klika neklepe, jen ma nepravidelny chod a spatny spalovani nafty, huli a smrdi modre, jak avie :-D ale neni to citit po oleji, klasika spatne spalena nafta

2009-09-18 20:25:41

Tak dneska jsem to po dlouhy dobe stani protocil, chytlo to uplne bez problemu, bez plynu asi na treti prevaleni, ale proste to bezi nepravidelne, zkusil jsem sundat saci potrubi z motoru, a to bych neveril co tam je usazenyho.... takova vrstva jak na vnitrni strane potrubi tak na bloku hlavy a na tech klapkach k ventilum, vsude, HUMUS, vsem co maj tenhke typ motoru DOPORUCUJU to sundat a vycistit, ty pruchody k ventilum jsou o hodne zuzeny jinak jsem zjistil ze to kouri modre ale nesmrdi po oleji, ale jako spatne spalena nafta jako v avii, a takze jsem vydedukoval ze duvod proc to jde nepravidelne a proc to takhle kouri je to ze tam nafta jde v nespravnou dobu... kdyz to dostalo couda od toho turba, tak se neco hlo, na serizeni predvstriku podle rozvodu uz jsem jednou koukal ale radsi se kouknu znova, jestli tohle bude OK tak me napada snimac polohy klikoveho hridele ze odesel a proto to davkuje naftu v jinou dobu nez ma, nebo dalsi vec ze se v RJ ulozila chyba jak to dostalo couda, tak jestli by nestacilo to vynulovat, a nebo ze by odeslo vstrikovaci cerpadlo... nenapada nekoho jaka varianta z techto by byla nejpravdepodobnejsi? nejlepe nejaky mechanik co se s tim treba nekdy setkal? dle myho motor jako takovej je v poradku, kompresi ma, nevim jestli vsechny valce ale ma, motor brzdi dost dobre bez plynu. A kdyz to bezi a povoluju trubicky u vstriku tak to na vsechny valce raguje stejne... tak za kazdou radu vam budu vdecny, samozrejme budu zkoumat i sam

2009-09-19 08:47:43

Jetse jsem zapomnel napsat ze do vyfuku to samozrejme plive nepravidelne jak bezi motor ale rekl bych ze dost velikym tlakem - nez je bezny... a taky je divny ze se nerozsviti kontrolka diagnosiky motoru, nehlasi to chybu, nic...

2009-09-19 09:26:08

čauky,ja bych nechal vyzkoušet vstřiky a pak už jedině čerpadlo když se to hada a kouři! to muže byt uplně celej problem tvyho problemu!

2009-11-06 13:30:47

Tohle bude čerpadlo..pokud jede nepravidelně a dýmí....všechny DTi řerou olej od výroby já na vectře dolévám pokaždé litr až dva mezi vyměnou oleje...a ten humus na hadicích sání tam mám taky....ale to neni důvod tvého problému....je to čerpadlo...

2009-11-06 20:45:00

Ja to spis vidim na podpaleny ventil asi, jak budu mit cas tak na zkousku sundam hlavu


Odpovědět