Fórum - Téma


Problém 2,5td za studena


Fórum Omega B Problém 2,5td za studena

Informace o modelu: Opel Omega B



2012-11-10 00:53:21

Zdarec

Chci se zeptat, když nastartuji a je studená,tak cca 2-3 min. je nepravidelný chod motoru.A to asi tak,že sice běží,ale vynechává to tak až skoro chcípne,ale zase běží.

No nevím jak to popsat přesně. Něco jako když by někdo vypínal klíček tak na 1 sekundu a zase ho zapnul. Ze začátku jsou ty prodlevy delší,pak se furt zkracují až to běží normálně.

Dřív to běželo a postupně si to ubíralo otáčky a nyní ne. Neví někdo co s tím?

2012-11-10 07:58:07

Ahoj Vlastíku,

jak jsou na tom žhavící svíčky? Mají limitovaný počet startů (žhavení) pak odcházejí. Dále bych se tě zeptal, jak jsou na tom vstřikovací trysky? Měnil jsi je? Kolik je na nich najeto?

2012-11-10 11:28:48

Žhavicí svíčky jsou ok,vstřikovací trysky nevím a kolik najeto to co je na tachometru

nevím jestli někdo někdy něco dělal.

Jenže nevynechává jeden,nebo dva válce.Ale všechny

2012-11-10 13:47:41

Ahoj,

jak víš, že jsou žhaviče OK? Bacha na ty trysky, pokud nevíš v jakém jsou stavu, vyndej všech šest vstřiků a nech je zkontrolovat Mohli by ti udělat pěknou paseku v motoru - propálit písty nebo jiné fatální poškození Doporučuji při tom vyměnit přepadové hadičky za nové. Diagnostika ti nic neprozradila?

René

2012-11-10 13:58:23

Hm to bych musel vědět kam zajet na ty vstřiky. Žhavičky jsou nové Bosch.Přepadové taky nové. A co takhle čerpadlo? Jen to samé kam zajet? Hlavně zatím není čas. A do Prahy nejedu,něco kolem Plzně neznám nikoho kdo by byl dobrý machr na tohle. A žádný unterwassermann

2012-11-10 14:12:56

v okolí pzně je šikovnej mechanik vašek lešák v nýřanech http://www.lesak.kvalitne.cz/index.php

bad64  
2012-11-10 14:56:30

Hansdob má pravdu Vašek je machr na opely mohu také jen doporučit taky jsem u něho byl pro motor do své bývale VeA a byl jsem s ním nadmíru spokojený.

2012-11-10 21:11:44

jj vašek je pohodář a šikovnej týpek.

2012-11-11 17:09:50

uvidíme jak bude čas,vůbec nic nestíhám bych se

2012-11-15 14:30:29

A nějakýho šikulu z jižní moravy na Omegy TD byste tu neznali?

Díky

2012-11-15 15:49:11

Mám hodně málo času jde o to co by jsi na ní potřeboval??

2012-11-15 15:52:34

no ale dle popisu dubnany to budeš mít lepší asi do brna k romanovi K pokud to bude práce pro něj

2012-11-16 09:11:03

Ahoj,

tak nějak omrknout stav celýho agregátu. Horší starty a někdy, třeba po hodině a dýl na dálnici mi to spadne na pár vteřin do nouzáku. Něco sem si udělal svépomocí po vyčtení fóra, například výměnu přepadových hadic nebo zpětný ventil na naftu a vyčištění podávacího čerpadla. V servise jsem nechal vyměnit řídící vstřik, protože tekl jak ropovod. Oleje a filtry dělám pravidelně - takže taková ta velmi základní nutná údržba by byla. Víc bych ale nechal fachmanům, protože si říkám, že se spíš budu držet svojí práce a auto nechám těm, co to mu opravdu rozumí. Milionář taky nejsem, aby ze mě každej v servise tahal peníze. Znáte to, "to musíte tohle a tohle a tohle" ... mno jo, servis si na sebe musí vydělat, ale ze starýho auta člověk nový neudělá.

Takže bych to viděl asi na tohle:

1, diagnostika

2, omrknout žhaviče, co sem tady vyčetl tak třeba předvstřik (moje teoretická logická úvaha)

3, podívat se a zhodnotit stav palivového systému včetně čerpadla

4, zjistit tak nějak rentabilitu udržovacích plánů ke stavu a stáří auta. Na tachometru se sice pyšní 175tis, ale dle VIN mám najeto něco málo přes 300tis.

Brno není problém, jezdím tam 2× týdně za jedním zákazníkem, takže nechat auto někde na place bude v pohodě.

2012-11-28 19:59:18

Jo a ještě jsem si všiml,že je taky jeden problém. Když jsem nastartoval a bylo to studený,třeba ráno.Tak když to chytlo tak byly vyšší otáčky a postupně je to ubíralo no a nyní nic hned je to na normálních otáčkách volnoběhu.Nevím asi 600ot.

To je nějaké čidlo,nebo co to určuje ty otáčky.

2012-12-01 17:30:15

??????????

2012-12-03 20:37:45

Asi to shodím ze skály


Odpovědět