Fórum - Téma


Problém 2.5td


Fórum Omega B Problém 2.5td

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-11-10 14:47:03

Za studena začala omega při rozjezdu škubat po zahřátí problém zmizí a nyní se přidal další problém ze 4.rychlosti na 5 rychlost proklouzne spojka dělá to také na 5 rychlostní stupeň vše to dělá při razantním sešlápnutí plynu.Vše to dělá spojka,/můj názor/ ale byl jsem v servisu a tam mě řekli dvouhmota.Prý musím vyměnit ze spojkou taky dvouhmotu jsem z toho dost špatnej nejlevnější dvouhmota 16tis.!Nestačí přeci jen vyměnit spojku,nebo má někdo podobnou zkušenost?

2011-11-10 15:39:06

16k? To je jeste dobra cena Spojka te ceka asi urcite, 'dvouhmota' by se menit snad ani nemusela, pokud nebude na kusy, ze ano. Co se tyce spojky, kontaktoval bych Dawea, ten s tim dela ruzny pokusy a zatim mu udajne spojka drzi, tak by moh poradit. IMHO by sla ta dvouhmota vykopat a dat tam klasiku.

Jinak to skubani za studena spojkou asi nebude ... to bude druhem paliva a ruzny postupy uz jako majitel ropaku urcite znas ... filtr, vtriky atd

2011-11-10 15:44:50

Při tom rozjezdu to dělá spojka,když ji nechám při rozjezdu studenou proklouznut tak to škube po zahřátí už neprokluzuje vše je Ok.Blbě vystavuje když je studená.

2011-11-10 16:25:32

lamelu jde přeobložit, a jeden můj kamarád na jiným autě ten dvouhmotý sertvačník zavařil, vysoustružil a vyvážil a šlape mu to jako klasická spojka už půl roku

2011-11-10 16:33:53

Spojka (lamela) už bude načatá...mě to taky poškubávalo a jak píšeš...při prudké akceleraci na 4 5 mi klouzla...Jak to rozhodíš,tak dvouhmota nesmí mít vůli...ona se bude jako potáčet (myslím,že 4 zuby věnce setrvačníku),ale nesmí lítat jako nahoru a dolů.

Já měl dvouhmotu OK a tak jsem dal jen jinej (použitej) přítlačák a koupil jsem lamelu na MV6 a nechal ji přeobložit organikou a to ještě širsím obložením...origo je 3,5mm a já tam mám 3,8mm.

Lamela mě vyšla kolem 2500,- a přeobložení 1000,- i s poštovným. dělají to tady www.renovak.cz a je to obložení typu sauleda HDS-27.

Spojce dávám zabrat a jediný co neudržela,tak řazení z 3 na 4 pod nitrem...jinak spokojenost.

2011-11-10 16:35:42

Jinak existuje jednohmoota...je snad z BMW E28 M ...ale to bude horký zboží...s tím zavařením jsem to taky slyšel a funguje to....Je to akorát na volnoběh trošku neklidný...

Jinak jetá dobrá dvouhmota se dá sehnat kolem 3000,-

2011-11-10 20:19:54

Dá se poznat při jízdě nebo rozjezdu že setrvák má svá léta zasebou?

2011-11-10 20:43:06

dvouhmota na volnoběh jakoby klepe a když už je hooodně tak má neklidný chod ten motor.

2011-11-10 20:43:32

Tuká trochu do pedálu při polovičním sešlápnutí

2011-11-10 20:43:57

nebo odejde z minuty na minutu a zasekne se a to poznáš hned :-D

2011-11-10 20:53:08

Noo já tu svou už mám lehce načatou pač,když mám nízký otáčky,tak jde slyšet takový klepání... a když motor zdechnu,tak taky zaklepe...Ještě to jde poznat,když třeba jedeš po rovince ustálenou rychlostí a jen ho lechtáš a třepe se řadička..Jo a jak píše Hansdob...když šlápneš na spojku jen lehce,tak Tě kope pedál...

2011-11-11 15:57:47

Zatím žádné příznaky nejsou, jen po lehkém sešlápnutí spojky pedál pulzuje.No každopádně budu mít hezké vánoce,to zavaření setrváku mě nabídly ale zkušenost s tím nemaj.

2011-11-15 14:05:22

Nechce se mi zakládat nove tema, tak to hodim sem, pac se to tyka taky spojky atd ...

Tuhle sem vypozoroval vibrace v urcitych rychlostech a pri urcitych otackach motoru, neobjevuje se pravidelne, ale ani ne zcela nahodne, vibrace jsou 'citit' hlavne okolo padesatky na trojku (na ctyrku to nedela) a pak okolo 110tky na petku. Osobne typuju odchazejici lozisko na kardanu (nedejboze hardyna za prevodovkou), tak bych se chtel zeptat, je to hodne oser to vymenit? Kardan musi dolu, to je mi jasny ...

2011-11-16 21:46:15

Výměna je OK...jen to chce mít asi na zvedáku,ať u toho nemusíš ležet

2012-01-03 16:05:14

Tak sem (sme) dneska vymenil to stredovy ulozeni (pro jistotu i s loziskem), bylo to uz nacaty a melo malou vuli do strany. Po projeti ti nevibrovalo a vse ok, ale pri preletu jizni spojky to zase zavibrovalo ... tak nevim, hardy spojka byla ok. Co tam jeste je? Nebo se kardan vyvazuje?

DAQ
David Hynčica
2012-01-03 18:38:50

Kardan se vyvažuje hlavně po výměně středového ložiska ale je lepší jej nechat převážit i po výměně kříže.Ale spíš jestli nemáš nějaký silentblok načatý protože kardan vybruje pořád když je špatný díl na něm a nebo rozvážený.

2012-01-03 18:40:56

Nemůžou to být špatně vyvážená kola? nebo nějaký čepy? kotouče a s tím spojená špatně se vracející destička? jakože nechodí volně v drážkách, nebo zatuhlý brzdový válec... Jen mě to napadlo, pak to taky může dělat vstřikování motoru, jestli to dělá s kvaltem když udržuješ rychlost, to mi dělalo při nižších otáčkách, ale bylo to načaté čerpadlo, ne dvouhmota... To se těžko hledá, příčin může být hodně

2012-01-03 18:43:54

Jinak kardan, aspoň u Nissana, když má totál vysypané a roztrhané vodící ližisko, že by měl házet, tak je to znát jenom na jedničku při rozjezdu když dám plný plyn - to měl otec, a kardan v tý kleci měl vůli dokola 2,5cm Za jízdy si vůbec nic nepoznal...

2012-01-03 20:31:40

kawa ono se to dost často na kardanu projevuje dost ruznorodě.


Odpovědět