Fórum - Téma


Přímovstřikové benzínové motory a tvorba karbonu


Fórum O článcích Přímovstřikové benzínové motory a tvorba karbonu



Diskuze o článku

Přímovstřikové benzínové motory a tvorba karbonu

Tvorba karbonu je nový strašák moderních benzínových ojetin 10.  4.  2016 | Dalibor Žák S nástupem přímého vstřikování paliva se rozmáhá nový fenomén. V motorech se velmi rychle tvoří nadměrné množství karbonových úsad.   Stále přísnější emisní normy a požadavky na nižší spotřebu paliva nutí výrobce přistupovat k poměrně zásadním krokům, které ne vždy znamenají pouze přínos. Koncový záka...



2016-04-10 21:31:21

V případě potřeby přímý odkaz na článek:

http://www.autorevue.cz/t...ernich-benzinovych-ojetin

P.S. Obrázky uprostřed článku (po jejich rozkliknutí) s popisy jsou obzvláště výživné...

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-04-12 16:01:22

colommbo: Jo jo, EGR to je vynález

2016-04-12 18:16:37

Toho kdo vymyslel EGR zastřelit a auto s Euro 3 a vejš snad radšit nebrat

2016-04-12 18:22:15

Vysvětlení bude vcelku jednoduché - vše je podřízeno emisím, co na to motor potažmo uživatel už nikoho nezajímá. Perlička: benzínové Y26SE a Y32SE (2.6 a 3.2) v Omče B FL (nepřímý vstřik, Euro3) EGR ventil nemají...

2016-04-12 18:29:03

colommbo: Je mi to jasný že se všechno podřizuje emisim, ale přijde mi že čim víc novější, tim je všechno skur****venější .... (a třeba ty výměny oleje po 30tkm to je nechutný - snad trik aby všechno odešlo co nejdřív po záruce) Někde jsem si všimnul, že snad i tvoje Omča EGR nemá, ale máš zase jiný lahůdky :-D Nicméně sem si myslel že to nikdy neřeknu, ale zlatej Favorit

Venca49  
Václav
2016-04-12 18:38:35

krtek_vb: To já bych mohl říci "zlatej Populár",ale o tom to není.Není vše novější skurvenější,jen některé vychytávky.To už patří k pokroku

Mám Corsu skoro 20 let,emisní norma 2 a má také EGR(AGR) ventil.Nebyl jeden problém za skoro 100000km.Ono také záleží i na tom elementu za volantem

2016-04-12 18:40:53

Máš pravdu Ale faktem je že ať je pokrok jakejkoliv, "trvanlivost" se hodně snižuje

Venca49  
Václav
2016-04-12 18:42:22

krtek_vb: Ano,dříve bylo auto luxus,dnes je to spotřební zboží

2016-04-16 11:55:52

Asi hloupa otázka, ale jak je to s karbonizaci (tady se mi stále vybavuje scena ze Star Wars a karbonizaci Hana Sola) a LPG ??

2016-04-16 20:27:32

jakarte: Nikdy jsem na LPG nejezdil a tedy praktickou zkušenost nemám, ale domnívám se, že toto palivo bude k zanášení sacího traktu a motoru obecně trochu přívětivější...

2016-04-17 22:18:54

Mno tak tochu na jednu stranu chápu ekologii a to co se dělá, aby byl jako svět "čistší", a tudíž to odsere uživatel různými ekokurvítky a celková životnost výrobku klesá pomalu dolů. Takže za pár let tu třeba budeme mít auta na 3-5 let, budiž. Ale na druhé straně jak pak probíhá likvidace takového vozu? Kov se roztaví aby se z něj vyrobil nový vůz, ale co barva na něm? Tu někdo předtím obrousí aby při spalování nevznikaly toxické plyny? Pece co to taví fungují určitě na sluneční energii, a ne na energii z elektrárny která narušuje někde jinde ekosystém, nebo snad na plyn, či nedej bože na uhlí? A co třeba takové plasty, určitě se recyklují spořádaně, až na to, že se dnes spoustu věcí vyrábí z PolyPropylenu (PP) což je poměrně levné , ale zároveň se ten zmetek blbě recykluje protože je poměrně odolný chemicky a teplotně, takže je to neekonomické a tak nejspíš skončí v Liberecké spalovně. Molitany a potahy ze sedaček se určitě opatrně rozeberou a vyčistí, případně lehce upraví aby se mohly použít v nových vozech...nebo že by zase spalovna...třebas tentokrát jinde?

V Evropě se jede na EuroNormy a v Číně na to serou, on se totiž ten špatný vzduch přes hranice nedostane, protože není legitimním občanem...

Slovo ekologie je hezké slovo, a trochu se rýmuje se slovem ekonomie. A řekl bych že všichni vědí které slovo se schovává za to druhé.

Chápu že je potřeba zaměstnat všechny ovečky na tomto světě, aby měly mít za co jíst, ale...


Odpovědět