Fórum - Téma


Přidřený motor opel vetra combi 2.0i 100kw,rok 99


Fórum Vectra B Přidřený motor opel vetra combi 2.0i 100kw,rok 99

Informace o modelu: Opel Vectra B



2016-05-11 06:12:45

Nedávno jsem věnoval oplíka mladému a po 3měsících mu přestalo fungovat olejové čerpadlo a motor se přidřel((!!Kontrolka ukazovala červenou že nemaže a on prostě jezdil dál!!Rada zní,auto je v celém rozsahu v pořádku než jsem mu auto dával bylo na něm spoustu uděláno v servisu a mnou investice cca 10tis ,chtěl sem mu předat auto v pořádku a pocit aby mu auto ještě pár let vydrželo!!V servise mi řekl že o auto je dobře pečováno a hodně zachovalé,karoserie drobná koroze!!Co radíte vrakovyště a rozloučit se?Nebo prodávávat na součástky a jak to bude se zrušením auta na dopravce ekologická likvidace!!Je mi líto auto tak nějak zrušit aspoň kdy mi dal někdo nevím 4-5tis směšné co!!??Názor Váš co udělat??

2016-05-11 06:57:35

pokud je auto jinak po technické stránce v pořádku a koroze není v pokročilém stádiu bujení, tak bych ještě uvažoval o výměně motoru. Generálka stávajícího agregátu je samozřejmě bezpečnější, ale řekl bych že nákladnější jak finančně, tak časově (záleží na rozsahu škod). Tak či onak je to nevratná investice, v případě výměny motoru navíc s nejistým výsledkem, pokud nebude znám stav dárcovského motoru.

Nebo pokud se vám již nechce Vectru oživovat, tak samozřejmě, máte-li prostory a čas, nejvýhodnější je ji rozprodat po dílech.

2016-05-11 08:41:31

Já za sebe bych vyměnil motor při nejhorším nebo vyměnil pridrene části motoru, jsem milovník aut a konec bych mu nedával, mam 1.6 a 2.5 a nedal bych je

2016-05-13 06:35:42

Sehnal sem motor 170tis natočeno ,cena 4tisíce snad bude v pořádku jak tvrdí v Olomouci a auto bude v pohodě!!Výměna za 3tisíce!!

vlastta  
vlastimil
2016-05-13 07:36:17

patrik13: v dnesni dobe bych veril tak 170tis stocenych

2016-05-13 08:11:52

než ten motor koupíš ať před tebou změřej tlaky

2016-05-13 08:24:56

souhlas. Kontrola komprese vždy hodně napoví o kondici motoru a případné spotřebě oleje. Ne vždy je to možné a vzít takový motor je pak risk. Nejlepší je, pokud je motor ještě ve voze a lze ho slyšet a tím i změřit.

2016-05-13 10:25:42

Tlaky změřím po namontovanì a záruku mi dá měsíc!!Snad to bude v poho!!

2016-05-13 11:37:14

Dělej jak myslíš , ono po zaplacení a namontování je potom těžký "honit Bycha".

Obzvláště když nemáš prachy na vyhazování z okna. Tlaky jdou změřit i na motoru co leží na zemi. Stačí baterka a namontovanej startér.

2016-05-15 21:22:05

přidám taky svůj názor,jak píše "mirpie" rozhodně vyměnit motor pokud má ověřený stav km,samozřejmě je lepší,když člověk může slyšet a vidět jak ten motor startuje za studena.Generálka je mnohem dražší,to mi věřte.Nedávno jsem to zjištoval,a ohledně tlaků,pánové už jsem to tu jednou psal a probíral to i se zdejším uživatelem-mechanikem v důchodu,tlaky se zásadně měří na zahřátém motoru a né na zemi s namontovaným startérém a připojenou baterkou, a to jak to provádějí v servisech,že točíte motorem 5s je taky špatně,rozhodující je totiž 3tí kompresní zdvih,protože za oněch 5s vám i motor,který má najeto např.310 tis. natlačí v pohodě 14,5 atmosfér jako ten můj a přitom se vám dostávají výfuk.zplodiny do klikové skříně díky sjetým kroužkům a vyběhaným válcům,zplodiny se vracejí zpět do sání a díky tomu jsou emise v hajzlu.Prostě neprojdete přes emise.Vím o čem mluvím,už jsem se ptal na 4řech stanicích emisí a všude stejná odpověd.Každopádně přeju aby ten motor měl najeto opravdu to co uvedl prodejce.

patrik13: ještě jedna rada,než ten motor namontuješ,rovnou vyměň rozvody,u 2litru se sice rozvody mění co 120 tis.,ale nikdy nemůžeš vedět jestli to ten před tebou udělal.


Odpovědět