Fórum - Téma


Při prudším přidání plynu vynechávají válce 2.0LPG


Fórum Vectra B Při prudším přidání plynu vynechávají válce 2.0LPG

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2015-10-31 08:52:20

petris: je ještě se zeptám na ten vzduchoví filtr, zkoušel si ho oddělat co to s ním dělá?

2015-10-31 14:54:41

Zdravim.

Prispeji svou troskou do mlyna. Sice se v mem pripade jednalo o 1.8 16V ale příznaky stejné či obdobné. Zastudena vse celkem v poho, ale když se motor ohřál, tak auto nechtělo jít za plynem, při prudší akceleraci se dusilo, a teprve po překonání 3000 ot. cca, se začalchovat normálně a táhnout. A ve chvíli, kdy sem jel na půl plynu a auto se dostalo do okamžiku kdy už nezrychluje, tak se začal propadat motor, cukat auto.... stacilo pridat a zase v pohode. Jen nešlo jet konstantní rychlostí. Vyměnil jsem vzduchovej,palivovej, olejovej +olej, nové svíčky, čidlo teploty pro ŘJ, lambdu (nicmene ta byla špatná už předtím). Nic nepomohlo. Po vyčištění klapky sání a EGR ventilu sem měl asi největší pocit někam kupředu (možná placebo efekt).

Situace se ale během 50 km zhoršila natolik žesem byl rád že semdojel ke garáži a mám servis před ní. Po týdnu laborováníjsem to odtlačil naproti a dnes koupil novej motor. Dle infa mi asi přeskočil rozvodák. Nebo tam byl špatně danej, protože rozvody (po sundání krytu) byly dělané nedávno (auto mám 2 měsíce). Každopádně za pár hodin začne amputace a implementace organů a poté se rozebere ten motor abychom zjistili co se přesně stalo.

Musim ale na závěr říct, že od prvních příznaků, až do smrti sem s tim najel cca 3000 km.

2015-10-31 17:58:10

Měl jsem uplně stejnej problém, vyměnil jsem zapalovací cívku a je to ok

2015-11-18 18:48:52

petris: Čau opláci,delší dobu jsem jezdil s tím cukáním.Včera jsem měl konečně čas něco řešit.Zkusil jsem vyměnit zapalovací modul .A elhle auto jede jako vítr.

Doufám že už budu mít nějaký čas pokoj.Moje závada trochu odporuje logice ale je to tak.Díky všem za rady.Petris

2015-11-18 19:40:06

petris: zajímavé tedy

2015-11-19 08:35:02

Všichni vedle... nojo, tak to je, jedna závada, sto možných příčin. Nelogické to není, teplotní roztažnost tech plastů ve kterém jsou cívky zalité ve spojení s urženým drátem na cívce uvnitř můžou dělat divy... Tak hlavně že to vyřešilo problém.


Odpovědět

1  2