Fórum - Téma


Při prudším přidání plynu vynechávají válce 2.0LPG


Fórum Vectra B Při prudším přidání plynu vynechávají válce 2.0LPG

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2015-09-17 23:25:54

Čau opláci.Před časem jsemopravil závadu kdy jsem auto startoval 5x než chytlo.Závada:někdy na relé čerpadla šel signál,který aktivuje relé čerpadla benzinu, jindy ne./asi z ŘJ/.Relé spínám zapnutím zapalování napřímo.Takže benzin jde,auto startuje,jezdím,ale při prudším přidání plynu vynechávají válce a ztrácí výkon.Při pomalém přidávání plynu auto jede normálně a nevynechávají válce vůbec.Kontrolka motoru nesvítí.Před opravou čerpadla auto jelo normálně.Dělá to na benzin i plyn stejně.Díky za každou radu.

2015-09-21 17:14:55

Co vstřikovací lišta nebo svíčky?

2015-09-22 22:20:35

dominic: Dnes jsem jel z práce a auto opět šlo nastartovat po dlouhé době.Koupil jsem nové kabely ke svíčkám./staré byly zaolejované/.Po výměně auto opět nestartovalo.Potom jsem změřil tlak na vstřik.liště.Bylo tam 1.5 bar.Má být 3.5.Takže zítra budu demontovat benz.čerpadlo.Tak snad už bude klid a cukání už taky nebude.

2015-09-22 22:42:22

No potom napiš jak jsi dopadl zajímá mě to

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-09-22 23:09:08

petris: A není už málo průchozí filtr paliva??

2015-09-23 21:23:50

Cau dnes jsem změřil tlak přímo na nádrži .Ve sm.jízdy levá je tlaková_pravá vracečka-a ejhle jen 1,5 baru.Takže jsem vyhodil čerpadlo a v hadici co jde z čerpadla na kovovou trubku tlakovou je díra.Takže vyměním a napíšu.

2015-09-23 21:40:08

petris: Jasně. Půlka benzínu šla ke vstřikům a půlka se mydlila dokola v nádrži...

2015-09-25 22:10:19

colommbo: Čau opláci,Dnes jsem vyměnil hadičku_originál jsem nesenal tak jsem koupil v metráži/150kč/m/.Po výměně auto startuje jak má.Zjistil jsem,že po skončení jízdy lišta zapal. zůstává pod tlakem.Když chci opět nastartovat čerpadlo po sepnutí sp.skříňky 3-4sek dotlakuje lištu,což bohatě stačí.Čerpadlo má zp.klapku ,která zabrání poklesu tlaku.Myslím si že úpravu kterou jsem udělal/viz zač.vlákna/už bude zbytečná.Vše vyzkouším a dám vědět.Cukání při rozjezdu z nízkých otáček zůstalo.Měnil jsem svíčky Zkusím jiné a ozvu se.Zdar Petris

2015-09-26 09:04:20

petris: "...Zjistil jsem,že po skončení jízdy lišta zapal. zůstává pod tlakem..."

Ano, to je napuosto, ale napuosto noumání, Úďo, tlak v palivovém vedení se s okolním atmosférickým vyrovná až posléze...

P.S. Pokud tedy myslíš palivovou (a ne zapal.) lištu...

2015-10-06 21:11:23

colommbo: Ahoj.Samozřejmě jsem myslel benz.lištu.Teď auto startuje dobře,ale stále cuká při teplým motoru a nízkých otáčkách při přidání plynu.Za studena necuká!Dal jsem nové zapal.kabely/600Kč,svíčky550Kč/Auto cuká dále.O víkendu vyčistím sání a uvidíme.

2015-10-09 20:45:39

petris:Ahoj opláci dnes jsem vyčistil škrtící klapku včetně elmag.volnoběhu.Bohužel auto cuká dále.Znovu popíšu jak se závada projevuje.Na volnoběh když prudce přidám se auto dusí.Těžko se rozbíhá.Když přidávám pomalu motor jde do otáček plynule a nic nevynechává.Při jízdě tedy musím pomalu přidávat jinak auto vynechává a zdá se mi že střílí do výfuku.Když držím auto v otáčkách nad 3000 auto necuká a jede OK.Stejně se to projevuje na benzin i plyn.Kontrolka motoru nesvítí.Snad mě někdo poradí -předem díky za každou radu

2015-10-09 23:00:41

Zkus odpojit lambda sondu a když to nepomůže tak i váhu vzduchu. U váhy ti skočí do nouzáku, na benzín se to bude chovat blbě, ale na plyn by měla jet ŘJ plynu na mapu co je v ní uložená a tudíž by auto mělo jet normálně. Obojí mám na své 1,8 po smrti. Vstřikovací systém MAGIC 2. Bez lambdy mi to jede líp nežli s ní.

2015-10-11 19:44:19

Ahoj.Dle rady jsem odpojil lambda sondu-cuká to stejně.Zapojil jsem to zpět,odpojil váhu vzduchu a opět to cukalo jak popisuji dříve.U starších motorů byla akcelerační pumpička.U novějších se vstřikováním není.Nevíte někdo jak je u nových motorů nahrazena tato akc.pumpička?Myslím že tady by mohl být ten problém.

2015-10-11 20:02:28

Mno to je fakt, ale pouze snad jen v karburátorových verzi. U motorů se vstřikem se reguluje délka otevření vstřiku řídící jednotkou. No na to je právě ta lambda + váha, ty dávají info o poměru směsi jednotce.

Je tam ještě jedna věc. Pokud máš sekvenční vstřikování LPG je otevírání vstřiků ovládáné ŘJ LPG. Spíš jen jejich vypínání a zapínaní při přechodu na Benzín - LPG a naopak. Možná zkusit zapojit zpět na ŘJ jednotku auta na přímo.

Ale to je jen to co mne napadá. V LPG jednotce jsou vstřiky přepínané relátky tak estli vypálené kontakty? Vařim z vody...

2015-10-11 21:12:42

Když jedu a přidávám plyn moc pomalu auto ani necukne.Tak mě napadá.že to bude mít souvislost se změnou podtlaku v sání.Údaje o podtlaku dává do ŘJ senzor podtlaku,ale nevím kde ho mám hledat.Je to moje úvaha.

2015-10-12 14:55:08

To je sice pravda ale ŘJ jednotka LPG má svůj vlastní senzor podtlaku. Takže by ti to nechodilo na benzín ale na LPG jo. Pak jedině že by byla někde podtlaková hadice někde vytažená..

2015-10-12 18:04:24

Ahoj jen tak mezi námi něco podobného se mě stalo o motorky vím že je to něco jiného ale závada byla stejná když jsem pomalu přidával plyn pak to šlo normálně ale jak sem za to vzal to to až chcíplo, tak jsem si vyčistil sací filtr tak už to nedělalo tak zkus toto třeba nevím třeba to pomůže jako u mě a dělal jsem to i u své vectry na které mam Simota sací filtr

2015-10-23 11:30:49

battledragon: Čau včera jsem hledal možnou příčinu cukání v nízkých otáčkách při akceleraci.Přemýšlel jsem,že koupím ještě další kabely ke svíčkám-dával jsem ty levnější od Bosche.Už jsem neviděl co dělat,tak jsem ještě zkusil odpojit konektor nějakého čidla umístěného hned za zapal.modulem směrem k řidiči.A ejhle.Cukání skoro žádné.Jen když na to dupnu tak asi ŘJ neví co se děje a auto zaškube.K uved.čidlu vede hadice podtlaku a hadička někam napravo/po sm.jízdy/ k pravému blatníku.Neví někdo co je to za čidlo a kam vede ta druhá hadička?Chystám se vyměnit toto čidlo,ale chci mít jistotu že to bude ono.Čau a dík za každou radu.

2015-10-23 11:59:28

petris: tak jestli mužeš tak to vyfot docela bych to rád viděl

2015-10-31 08:45:28

dominic: Ahoj, druhý den jsem jel do práce a auto opět cukalo při akceleraci s odpojeným čidlem.Takže problém zůstává.Zkusím dát origo kabely od GM a uvidíme.Už jsem na Vectru naštvaný!


Odpovědět

1  2