Fórum - Téma


Při přidání plynu začne škubat / dusit se


Fórum Omega B Při přidání plynu začne škubat / dusit se

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-04-14 21:28:53

kropm: No metodou pokus omyl bych asi nikdy netrefil teda zapalování když to při jízdě škube jako když je neco v haji v davkovani benzinu ... :) jak teda ted víš že to je tím když jsi to ještě neměnil ? Na diagnostice jsi byl a tam ti to neukázalo ??

2013-04-14 21:29:11

Třeba někomu pomůže tohle video ohledně zapalování:

Opel Vectra 2.5 Běží na 5válců

2013-04-14 21:49:58

Já mám 4 Vál a mám největší problém pří jízdě do kopce nebo z kopce takže u mě to zapalováním nebude... vsázím na ten filtr max. jeste kabely ke svíčkám... ale uvidím až zítra ;) tak snad...

2013-04-15 14:55:47

tak zavada je vyresena zadny.cukani pri seslapnuti plynu uz neni a jede to jakblazen... ale uz pred vymenou oleje.zacali rachtat hydrostely jak blazen na volnobeh. po pridani plynu nad 2000tis. ot. motor jde zase jak kotatko. myslite ze se to zklidni nebo kde by mohla byt chyba?

2013-04-15 15:42:51

paraday: Cukání po přidání plynu tedy bylo vyřešeno jen výměnou palivového filtru...? A k těm hydroštelům (jsou-li to tedy hydroštely) - jaký byl v motoru olej, jaký jsi nalil nový a jaké máš intervaly výměny...?

2013-04-15 15:55:54

zdeněkh2: Takže v prvé řadě velmi děkuji za výborné video. Jelikož je to přesně můj problém.

Takže díky za rady a problém je vyřešen a auto krásně táhne.

2013-04-15 17:47:18

colommbo: Jojo vše to bylo stopro jen tím filtrem. Ted táhne až do omezovače bez jakéhokoliv pocuknutí ! Opravdu to je strašně znát... taky z toho původního filtru a dovolím si napsat že ještě nejspíš originál filtru tekl černý humus z jedný strany a né benzín... Olej tam dával nějakej 10W40 ale já to dolil 2 litrama 15W40 to ale jezdilo vpohodě po dolití ale pak zničeho nic začaly rachtat ty hydroštely... Nejspíš se teda nejaký ty zdvihátka přidřely...Ted mi příjde že je to zas o trochu lepší, tak zkusím najezdit nějaký km a uvidím ... třeba se srovnaji ( doufám) páč už to auto potřebuju mít provozu schopný .. Jinák já jsem tam koupil 5litrů oleje dle specifikace Opel 10w40 co tam má být. Odkaz jsem tu snad někde v předchozích příspěvcích dával. Mám auto mesíc a pořídíl jsem ho "nepojízdné" takže interval výměny si myslím že byl jen dolívání...Podle toho, co z toho vyteklo za černej hnus...

2013-04-15 17:52:28

paraday: Máš pravdu s tím olejem, matně si vzpomínám, že se to tu už řešilo... Olej 10W40 je gut, tož uvidíš, co se z toho vyklube, třeba se to vystříbří... A výměnu palivového filtru u benzínových motorů Opel v servisním plánu předepisuje každých 60tis.km.

2013-04-15 17:55:51

Tady přidávám videa jak mi to klepe :/ co vy nato ? hydroštely KO ? :/ je to pojízdné či ne ?? Po přidání je zvuk motoru zase OK viz. videa...

13040094

2013-04-15 17:56:12

Opel Omega 2.0 16V - Napínací kladka KO

Přeskočený řemen o 3 zuby nadělá docela rachot :)

2013-04-15 18:16:43

paraday: Nejsem motorář, ale tohle mi nepřijde jako hydroštely - co mám zkušenost, hydroštely spíš tikají a fakt to připomíná zvuk šicího stroje, jak tady už někde trefně napsal Beawer, ale tohle je docela velkej rámus, ale co může být příčinou... Nicméně můj názor není směroplatnej, ať si to poslechne někdo zkušený...

2013-04-15 18:21:21

colommbo: No to mi ani neříkej... Co by to teda mohlo být ?? Co to může ovlivnovat jen v nízkejch otáčkách ??

2013-04-15 18:25:50

paraday: Mám sice fakt hóóódně dobrej hudební sluch, ale ne motorářskej, proto prostě počkejmež na někoho zkušeného, však on sa tu někdo hukáže...

2013-04-15 21:30:02

no pokud to není naftak jako ze neni tak jeto hodne spatnej zvuk dle meho soudu.

2013-04-15 22:09:44

Nooo nafták to bohužel není :D a že je špatný zvuk to vím ... to nemusíš psát radši poradte čím to jeeee

vlastta  
vlastimil
2013-04-15 22:23:50

je to polamany

Paraday : promin ale nemohl sem si pomoct

2013-04-16 14:57:36

@ Paraday: Mno .... motor jde ve vyssich otackach tise a pravidelne, tam hydrostely nejsou ani nacaty. Je otazkou, co vsechno na tomhle motoru ovlada/vyrovnava tlak oleje, evidnetne jakmile poklesne tlak oleje/otacky, zacne to delat bordel. Ale to si myslim, ze resit olejovou soustavu je az krajni moznost ...

Zkus sundat plochej remen -ten co zene alternator- at muzes vyloucit pridruzene remenem hnane veci. Treba je jenom vysypany lozisko na napinaku a v otackach si 'sedne'; a je zticha.

Pak muzes sundat kryt rozvodu, jen ten horni dil (jestli je to puleny), tak nejak spis pro jistotu.

2013-04-16 16:58:35

Tak dnes mam dalsi poznatek. kdyz jsem prijel l pumpe natankovat tak pri popojizdeni sem proslapnul nekolikrat brzdu skoro na podlahu aby to zabrzdilo a pak kdyz jsem jel tak to bylo zase ok ale pedal sel vic z lehka...tak jsem jel domu a doma jsem zjistil ze mi napraskla hadice od chladice do motoru...to teda nema nic spolecnyho ale pak jsem koukal prave na ten rozvodovej remen a zda se mi celkem dost volnej...Navíc ta kladka co je dole tak sem s ní normálně hejbal a povoloval a napínal řemen ... což bych asi neměl ne? ta by měla bejt pořád v tahu a napínat řemen...to by podle mého mohla bejt příčina toho rachtání motoru. Když se motor vytočí tak se kladka napne a při malejch otackach se povoli a muze preskocit remen klidne. Páč je to hooodně na hraně k přeskočení páč ho natáhnu na horní hranu ozubenýho kola...Bohužel jsem to nechtěl zkoušet páč nemám moc vody ale až seženu hadici tak se zaměřím na tu kladku.....jo a servo olej i brzdovky mam dost a ani neubyla...tak nevim co s tim proslaplim pedalem pak resit... nebo by to mohlo bejt společnej problém ??

2013-04-16 18:38:18

@ Paraday:

Jak moc ma byt napnuty rozvodovy (ozubeny) remen, rict nedokazu, ale myslim si, ze by mezi vackovymi koly nemel mit vetsi pruhyb jak 5mm. Taky by nemel jevit znamky puchreni, takze jestli tam uvidis stoletej remen ... udelej zavcasu rozvody, vcetne vodni pumpy.

Jinak propadly/proslapnuty brzdovy pedal je zacinajici konec hlavniho brzdoveho valce ... asi pekelnej oser to vymenit, je pomerne nepristupnej. Dale pri spravne funkci posilovace ma brzdovy pedal mekci chod a se i pomerne propada, ale az na podlahu rozhodne ne.

Naprasknuta hadice vody (pocitam, ze myslis tu 'horni') neni nic hroznyho, maximalne rupne a budes mit v motoru koupaliste. Ma vnitrni uplet a neco vydrzi, ale stejne z preventivnich duvodu doporucuju oblepit exponovane misto stribrnou pevnostni lepici paskou, do budoucna tu hadici nekde sehnat a s sebou vozit v kufru.

2013-04-16 18:41:50

beawer: Jdu se tedka mrknout s mechanikem na tu kladku napinaci ... a ten brzdovej valec najdu kde ?? to mi ani nerikej ze je to pakarna to menit :(( a kolik to stoji ta vecicka ?? :( achjoooo


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6