Fórum - Téma


Při jízdě se vypnul motor


Fórum Vectra B Při jízdě se vypnul motor

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2  3  4

2012-07-13 19:58:39

A co to podávací čerpadlo v nádrži - funguje mazlíkovi, zkoušel to někdo...?

2012-07-13 20:34:06

JJ. Čerpadlo z nádrže dává naftu k palivovému filtru, vtom nebude zakopaný pes. Koukali na to v servisu tak snad se jim dá věřit?

2012-07-13 21:07:11

nevěř nikomu a vyzkoušej ho osobně, ať máš na nejvyšší jistotu...

2012-07-13 21:21:30

OK. Zítra se kouknu

2012-07-14 19:26:39

Zdravím. Nedalo mi to a do té nádrže jsem se dnes podíval. To, co jsem tam vyděl v reálu jsem neočekával Z nádrže totiž vedou jen dvě hadice. Jedna přepadová od čerpadla, druhá na transfer nafty k čerpadlu a konektor se čtyřmi piny. Tak jsem povolil jistící kroužek od nádrže a vyndal kruhové víčko a to bylo propojeno hadičkami a pouze dvěma drátky na plovák. Na spodku nádrže je plastový škopek na něm tři zácvaky. Tak jsem je odcvakl a vytáhl ven a je tam jen sítko a nic víc. Tak to bude muset tahat jen asi čerpadlo u motoru?

2012-07-14 20:02:03

No teda, pane Broulíku...

2012-07-15 12:26:23

Ahoj mohly by jste mi prosim poradit mam MV6 ku a nejde mi vytocit motor nad 4000ot/min jen do 4000 a pak se to chová jako omezovac otacek nevite cim by to ohlo být.. díky

2012-07-15 12:30:34

Nenapsals, jestli se přitom rozsvěcí nějaká kontrolka (motoru...?) Je-li tomu tak, pak ŘJ přechází do nouzového režimu a příčin může být povícero, mně osobně to kdysi způsobovalo vadné čidlo kliky. Co diagnostika - byla už...?

2012-07-15 13:37:54

Jj prave že byla a napsala že je to čidlem otáček. Jsou tam pri dve jadno na vačce ve předu a druhy tedy na klice nekde ale nevim kde.. Mohl by jsi me poucit a rict mi kde presne je. Dekuju

2012-07-15 13:38:55

Nereklo že to dela ale rekla že je chyba. Myslíš že by to mohlo být tim..

2012-07-15 14:07:08

Tak a kdo mel pravdu s tim podavacim cerpadlem v nadrzi???!!

2012-07-15 14:09:24

diagnostika hlasi chybny cidlo nebo chybny pocet otacek kdyz motor stoji.... to je normalni... zkus ho nastartovat a kdyz pobezi tak vymaz chyby a nacti je znova porad s bezicim motorem

2012-07-15 14:38:44

Mno, jelikož pan Broulík žádný čerpadlo v nádrži nenašel (pokud se díval dobře... ), tak jsi měl pravdu ty, Pavle, jdu zpátky na strom... Nicméně koukám na to jako blázen... A jak taky správně píšeš, při diagnostice nenastartovanýho motoru to ukáže chybu čidla vždycky, protože nedává impulsy. Čidla otáček jsou dvě, jedno na vačkách a druhé na klice, ale kde je na klice přesně schovaný, to nevím, já měl tenhle problém ještě u áčkové 2.6i a tam bylo pěkně na šroubku přímo u řemenice kliky, výměna na pět minut.

2012-07-15 15:10:33

čidlo kliky je krásně schované. Je z boku u filtru. Myslel jsem si, že ho vyměním sám, ale prd. Je tam málo místa. Taky je to chycené šroubkem a káblík vede někam nahoru.

2012-07-15 15:20:07

A tak tedy myslíte že to je tim. Když komp zahlasil chyba cidla a nejde to víc vytocit jak 4000ot/min. V tech 4000 se to chova jak omezvač. a dal to nepustí. Z mv6 mam TDi :)))

2012-07-15 15:24:39

Nemuže to být tedy tím čidlem na vačce.???

2012-07-15 15:25:07

A dela to i pri jizde nebo jenom na volnobeh? Je to automat?

2012-07-15 15:26:58

ZdeněkH2: Cidlo kliky se da vymenit asi tak za 10-15 min... Pristup tam je krasnej a kabel vede nahoru za sani kde ho musis najit. Bacha na dva ruzny konektory. Starsi sou hranaty a novejsi zakulaceny. Zapojeni je stejne ale asi je do sebe nenarves.

2012-07-15 15:32:51

hele i na volnobech i za jizdy... jinak manual

2012-07-15 15:35:20

To muze bejt veci.... Kabely, svicky, pal. filtr.... ale zacal bych kabelama a svickama.


Odpovědět

1  2  3  4