Fórum - Téma


Přetěsnění vstřiku 2.0 dti Zafira 74 KW


Fórum Zafira A Přetěsnění vstřiku 2.0 dti Zafira 74 KW

Informace o modelu: Opel Zafira A



2012-12-17 20:41:29

Dobrý den, potřeboval bych přetěsnit vstřiky na Zafiře. Jsem sice mechanik, ale nemám postup jak si co můžu dovolit rozdělat. Má někdo prosím postup jak a co rozdělat a těsnění vyměnit? Díky moc všem za radu

2013-01-15 08:58:21

taky bych potřeboval radu jak na to.Jaký maš problém nastartuješ nebo ne?

2013-01-15 12:38:19

ahoj, nastartuju, ale musí to chvíli motat. dal jsem na zkoušku k přepadu průhlednou hadičku a je v ní vidět černý olej. Evidentní známka padající nafty a netěsných vstřiků. Co to dělá tobě?

2013-01-15 16:42:29

ja nenastartuju vubec to same se mi stalo pred 120tkm a byly to gumycky ale nedivil bych se kdyby to bylo cerpadlo to už by bylo čtvrte a jestli to bude tak to rozprodam na nd

2013-01-15 17:10:31

já mám s čerpadlem taky problém, žere to jak čert. Na dálky se nedostanu pod 7,5 L a to už zkouším jezdit jak duchodce. Na diagnostice jsem zjistil, že tam čerpadlo již někdo měnil a blbě ho nastavil. Je tam malý předvstřik a jak se motor snaží vyladit kulatost motoru, tak tam dává více nafty, tudíž horší startování, menší výkon a spotřeba jak tank.

2013-02-22 17:48:26

mám podobný problém, na poprvý nelze nastartovat, motor točí jako blázen ale nic, na podruhé v pohodě, pak už to naskočí po celý den v pohodě - na první cvrnknutí. Spotřeba teď v zimě se pohybuje mezi 7,5 - 8 l nafty. (2,0 dti 16 v)

2013-02-22 18:29:11

zdravím ja je před měsícem přetěsnoval a abych řekl pravdu už to nikdy nechci dělat.Za 1 sežen si někde originál aretace potřebuješ tři na vačku tu dávaš místo vyvěvi druhou na čerpadlo a třetí místo čídla na klice.odstrojíš ventylové víko,sundáš saharu a icčko,kryt na čerpadlu aby jsi se dostal na řetez,sundej egr ventyl a sáni z důvodu abys vyndal klemu co maš na vstřiku (dopravnik nafty mezi vstřikem a trubičkou.Dale si sundej přívodní trubičky nafty ke vstřikům až budeš mít tohle všechno udělany zaaretovanej motor tak povolíš rozvodové kolečko na vačce a sundaš ho z vačky,povolíš klemy co ti držej vačku až je všechny budeš mít venku tak vyndáš vačku a povolíš 4 srouby co ti držej tu klemu nelekni se nejsou moc dotažené.ma až vyndáš gumyčky tak to hlavně pořádně vyčisti kolem toho vstříku až budeš nasazovat nové gumyčky tak si je námazni nakym sprejem mazacím aby se neskřípnuli.a klemy dotahuj s citem aby se gumyčky neskřípnuly,nasad a dotahni vačku dej aretaci na vačku nasad rozvodové kolo na vačku dotahni a maš hotovo.Ja to udělal jak popisuju a bez jediného problému

2013-02-22 18:35:11

dobrá rada - ale nejsem mechanik, půlce výrazům co popisuješ nerozumím. Však ale děkuji za radu. Budu se s tím muset poprat jinak

2013-02-22 19:22:22

hlavně když to budete dělat tak kupte originalní gumičky bosch

2013-02-22 19:27:17

ahoj, máš prosím nějaké objednací číslo těch gumiček? Moc díky

2013-02-24 13:55:04

2430 223 003


Odpovědět