Fórum - Téma


Přestavba Y26SE na Y32SE - hotovo


Fórum Omega B Přestavba Y26SE na Y32SE - hotovo

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Omega B  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2001 Omega B 2.6 V6

79 diskuzí

Výkon motoru 132 kW (180 PS) . Točivý moment 240 Nm (177 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 597 ccm (158 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, Y26SE.


1  2

2016-06-27 23:52:50

No já měl stejný problém,nejspíš to ale bude opravdu ovladačem,jak říkáš když nejde ten hlavní u řidiče,tak nejdou žádná,já to začal řešit tak že jsem zkontroloval kabely co vedou po podlaze v takovém placatém svazku,jakoby pod pedálama,tam když se dostane voda tak kabely ve spojích zoxidují(to mi poradil zde někdo na foru)tak jsem to rozdělal a byly tam upadlé asi čtyři kabely,ale po připájení mi okna pořád nefungovala,pak mi kamarád elektrikář zjistil že mi nejde + do hlavního ovladače,tak jsme ho tam natáhly nekde o pojistkovky a okna fungovala,ale zrcátka pořád nic.No abych to neprodlužoval nakonec jsem sehnal jiný ovladač a vše funguje jak máale ty kabely by stály opravdu zato je zkontrolovat

2016-07-04 22:22:51

Zdravím vespolek tak motor má za sebou první tisícovku kilometrů. Je jasně cítit silnější pásmo nízkých otáček v porovnání s Y26SE. Zatím je čerstvý, zatím ho nevytáčím, maximum zatím 4000/min. Jede sametově a tiše, olej ani voda se neztrácí, zkrátka ideální stav Smíšený provoz 30% město, 50% okresky a 20% dálnice (140 tempomatových) znamená spotřebu 8.1 l/100 km, což opět považuju za dobré vzhledem k syrovému motoru a velkému autu s velkým benzínovým motorem. Prostě zatím dělá radost

A perlička na závěr...je opravdu skvělý pocit, zastavíte v noci u benzínky a pán stojíc smutně u své rádoby ekologické BMW i3 za vámi přijde s tím, že má vybitý baterky a je 3 kiláky od domu...vzít na lano tu elektrickou bestii byla pro moji Omegu s benzínovou V6 opravdová pocta a pro mě stoprocentní ujištění, že poctivá klasická auta mají ještě pořád navrch...a snad ještě aspoň nějaký čas to tak bude

2017-06-06 18:16:43

marquis: marquis: Zdravím Tak skoro po roce a 12 tis. km ježdění s 3.2 V6 v manuálu můžu říct asi toto: nechápu, proč takový auto nejezdilo už z fabriky je to prostě super, motor šlape jak hodinky, spotřeba 8.3 l/100 km a že tomu občas i šlápnu, oleje to vezme tak tři deci mezi výměnama. S novou spojkou a po přezbrojení na samosvor je to prostě pecka. Nelituju té práce, co to všechno stálo...kdo by o něčem podobném přemýšlel, jděte do toho!

2017-06-06 20:36:29

marek1992: A to je moc dobře, že jsi spokojený, však sis na tom taky máknul! Tož ať ti to dál jezdí a dycky kolama dolů!

2017-06-06 21:51:30

marek1992: GRATULUJI... Sám jsem si chtěl dovézt to co sis postavil z Německa.. Ale když jsem zjistil, že se vyráběla jen v automatu, tak mě to hrozně zklamalo.. takže jsem se spokojil s 2.6-V6..

2017-06-06 22:27:47

marquis: Nemlich to samé! Po devíti naprosto spokojených letech s áčkovým dualramem 2.6i jsem začal pokukovat po silnějším motoru v novější Omeze a tehdy (2009) buď hodně olítaný třílitry nebo tři-dvojka jen s automatem. Tož na mě zbyla zase dva-šestka, ale nelituju toho.

2017-06-06 22:42:50

colommbo: 2.6 mám mnohem kratší dobu, a také nelituji.. jezdí vpodstatě za to samé co dvoulitr, ale výkonově se to nedá srovnat.. prostě 2.6 má šmrnc.. mohu se s ní jen tak "flákat", to se na delší trase dostanu i na 7 litrů, ale v průměru dálky kolem 7,6-7,8... (dálky myslím 500 - 900 km), nebo ve stovce lehce sešlápnout a ona táhne pořád.. je jasné, že jsou i silnější motory, ale tohle mi celkem stačí..

colommbo: hezká fotečka...


Odpovědět

1  2