Fórum - Téma


Přestaly jít budíky


Fórum Vectra C Přestaly jít budíky

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2013-10-21 14:30:12

Zdravím chci se zeptat zda li už někdo měl tento problém. včera jsem sedl do V nastartoval vše ok a po chvilce mi zhasly budíky prostě nejde celá palubovka

2013-10-21 15:45:26

Pojistka OK ? Měla by být myslím na pozici 29 . P.S.: Nevím, jaký typ ani rok a dokonce ani motor má tvá Vectra tak odpověď nemůže být plnohodnotná. Doplň si to prosím nebo to alespoň sem napiš

2013-10-21 15:55:05

pojistka ok ale asi byl nějak špatný kontakt pohýbal jsem s ní a vše už zase funguje. dík za radu

2013-10-21 16:00:26

Vectra C 1,8 1,6v r.v. 2005

2014-08-07 11:55:21

richta: vedel bi si mi povedat ktora to bola poistka ktoru si pokival ci v kufri alebo pod volantom alebo pri motore lebo ja mam ten isti problem

2014-08-07 18:04:24

marekmalis: Vytáhl a dal jsem pojistku u motoru ale při dalším výpadku mi v servise řekli že to je od ABS zatím se mi to stalo 3x a pokaždé když jsem se objednal u Eletrikáře tak to začalo svítit takže ti moc neporadím asi

Loupak  
Pavel
2014-08-07 21:15:22

Měl jsem podobný problém (bohužel stále mám), ovšem přístrojovka fungovala, ale spadli budíky (přestali ukazovat) a na palubovce se rozsvítila kontrolka ABS, ASR a dobíjení. Mám v hajzlu CIM modul, což je centrální řídící jednotka neboli modul sloupku řízení. Nechci strašit, ale tahle sranda je za pěknej batoh, hlavně tedy na ročníky 2002 a 2003, na mou Vece 2003 to přijde něco málo přes 15 000,- s odečtenou 30% slevou na řídící jednotku a tuším 15% slevou na práci - u autorizovaného servisu Opel. Ovšem netvrdím, že tvůj problém má stejnou příčinu. Chce to udělat alespoň výčet chybových hlášení, že by to mělo spojitost s ABS to se mi nějak moc nezdá.

2014-08-26 16:19:50

Mám rovnaký problém. Celá palubovka občas vypadne. Neukazujú ručičky, nesvietia svetlá, jednoducho nič. Ako keby bola úplne vypnutá. Min. rok na jeseň sa mi to stávalo asi tak raz do mesiaca, cez zimu išla jedna báseň, na jar vypadla asi 2x. Auto som kupoval z 2. ruky, rozdiel medzi počítadlom najazdených km v prístrojovke je o 800 km menej ako v riadiacej jednotke motora. Takže je to už starší problém. Niekedy sa prístrojovka "prebudí", keď stlačím a vypnem tlačidlo výstražných svetiel (všetky 4 blinkre, aj za jazdy). Ale nepomáha to vždy. Ani vypnúť a zapnúť motor alebo zamknúť a odomknúť auto nepomôže.

2014-08-26 20:01:51

talbot_sk: CIM v háji a nebo studeňák někde v desce budíků - to by vysvětlovalo, že při stlačení začne fungovat. CIM je drahá sranda, to ostatní v porovnání s ním, je pár kaček za opravu. A to, že máš na jednotce o 800km méně najeto, než ukazuje na přístrojovce, s tímto problémem nemá co dělat. Je to normální...

Loupak  
Pavel
2014-08-26 21:41:54

Tak na to musím reagovat. Z vlastní zkušenosti s vadným CIM modulem. Když se projeví chyba a budíky spadnou, tak na přístrojové desce se ujeté kilometry nenačítají, ale v řídící jednotce ano. Zkontrolováno pomocí Op-Comu

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-26 22:18:23

loupak: K tomu mám dotaz? Když je to obráceně? Tj. ECU má míň km než budík...... Mám na 167 tis budíkových v ECU 166 tis....

Loupak  
Pavel
2014-08-26 22:27:33

Tak to nemohu sloužit. Jedině snad, že by si někdo myslel, že když jede z kopce a vypne motor, tak pojede usporněji . Samozřejmně vtip

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-26 22:32:38

loupak: To bylo jen pro zpestření..... Ale mám to tak a nejde to srovnat do latě....

2014-08-27 06:33:21

Tak to s tim rozdilem km jsem si otocil Samozrejme je to tak stejne, jako psal kopejda... mene km je v ecu motoru. A mame to tak asi vsichni, nebo teda, vsichni co znam, nebo jsem zatim mel jejich auta na diag. Vysvetloval bych si to tim, ze na rozdil od ecu, pristrojovka premeruje o cca 5km/h vic a tudiz i pocita. Ten rozdil v rychlosti je krasne videt pri nastaveni kontrolniho modu na displeji bc.

2014-11-04 09:53:34

Zdravím nedávno sem na to cca po 3/4 roce přišel . Je to studený spoj na desce co je v budíkách . Já jsem to nem ze zadu na desce kde jsou dráty od konektoru jsou to dva řádky po 6 . Zapájený byli ale zespoda byli asi od zimy popraskaný tak sem to přepájel a problém zmizel ale co je zajímavý jak už jsem se dotazoval na auto s klíčem tak mi to ukazovalo nějaký větší spalování ale po přepájení desky tento problém zmiznul a už mi to neukazuje :D Toť kdo mi tohle vysvětlý ? :D

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-04 15:16:56

moraveckubas: Ten konektor co jsi letoval obsahuje CAN-bus, občasný "přechoďák" nebo nekontakt umí ve sběrnici udělat zmatek a pak se může dít všelicos. Je to dobrý poznatek, že lze takto opravit budíky

Loupak  
Pavel
2014-11-04 20:37:02

moraveckubas: Náhodou fotky nemáš? Něco na tom bude, protože jsi již druhý majitel VC co píše, že při padajících budících měl na nich studený spoj. Když ti padly budíky, šlo ti to pak nastartovat, rozsvítila se ti kontrolka ABS a ASR, vypsala ti diagnostika chybu ve všech řídicích jednotkách, hlavně CIM a CAN-BUS síť? Mám po opravě CIM modul, naštěstí se mi to už přes 3 měsíce nestalo, ale stále se mi zapisují chyby do řídicích jednotek, naštěstí pouze jenom zapisují. Jsem si jist že tam je pořád někde studeňák, budíky jsem měl sice taky vytažené, ale ničeho jsem si nevšiml, možná jsem špatně hledal. Čekám právě na pořádný pařáky, jestli to začne zlobit zase naplno . No zkusím je ještě vytáhnout a zkontrolovat, ale fotka by se hodila, abych věděl, kam se přesně dívat.

2014-11-05 08:27:13

Bohužel jsem nefotil ale konektor ktery je na desce poznate z druhe strany byli v desce zasouply nozicky z konektoru a ty jsou zapajeny takze to musite poznat ... je to šest zapajenych vedle sebe a jsou dve řady nad sebou . Málem jsem si toho nevšimnul byli jen zlehka popraskaný ale problém to vyřešilo . Nyní žadné chyby nezapisuje ani tu co jsem psal což je tak trochu divný ale je to tak ... 3/4 rku jsem si hral pouze s konektrem myslel jsem si že špatně sedí jelikož byl trochu volný alenyní mám 4 dny po opravě a bez jediného problému měl jsem to hodne často když byla zima to jsem budiky rozjel až když jsem přijel k baráku a vypnul motor tak sem chodil i když jsem šel v noci se psem tak sem juknul zda všechno de a stále v pohodě :)

2014-11-05 08:31:41

jinak když mi nešli budíky tak jsem v pohodě nastartoval a jel .... když budíky svitily jel jsem a začli zlobittak to bylo tak že otáčky spadli dolů , ručička rychlosti taky dolů , palivo teplota taky a rosvitila co abs atak vše co tam je anajednou konec ...četl jsem i na jinejch forech jiných automobilek protože opel je asi celkem složitý auto a tolik věcí tu o nich nemáme a hodně lidi stímto má problem jinak oprava je kolem 1500-2000 co jsem koukal na diskuze a někomu to vydrželo někomu ne jde o to jak to opravovali ... mě oprava vyšla jen koupit cín za 120 pájku jsem měl :)

2014-11-05 08:32:33

kopejda: Ahoj tomu co jsi mi odpovidal nejako nerozumim nejsem až tak pokročily :)


Odpovědět

1  2