Fórum - Téma


přeplňování motoru X30XE


Fórum Omega B přeplňování motoru X30XE

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2014-05-16 08:16:27

Ahoj,nedávno sem koupil omegu MV6 na hraní a vzhledem k tomu že se jako firma věnujeme přestavbám původně NA motorů na přeplňované mám dotaz vzhledem k neprobádaným vodám okolo tohodle motoru na odkazy nebo přímo jestli někdo má přeplňovanou omegu....atd...

Chtěl bych jít cestou kompresoru ale nemám s ním jedinou zkušenost-o tom že je to drahé nebo že to nemá smysl prosím nemusíte psát... průběžně sem budu dávat fotky jak pokračujeme na stavbě....

Jinak s přeplňovánim oplíků máme zkušenost tady videjko corsy s motorem C14

https://www.youtube.com/watch?v=fnq9seii1Sg

takže vzhůru do debaty co a jak....kdyby se dal koupit celý kompresorový kit na tenhle motor asi by to byla nejjednodušší varianta já nic nenašel....

Opel corsa C14SE Turbo test WG

přestavěná corsa s turbem TB0367 test nastavení WG

2014-05-16 09:31:18

Ahoj, jak vidím stokrát milované i nenáviděné téma je opět tady......Můj názor je ten že to už zkoušela hromada lidí a stálo to za ...... a akorát hodně peněz. Už 5 let chci také předělat svou omegu na kompresor a však financí není na zbyt. Nějaké návody určitě jsou i když realita je jiná...pokud máš dost peněz tak je origo.kit tou nejlepší volbou i když pak bych si asi koupil opla který má od výroby více HP. Nic méně hodně štěstí při přestavbě......budeš ho potřebovat (není to jen tak).

2014-05-16 10:07:19

jasně,kdyby to šlo jednoduše dělal by to každý že ono jde o to kdo co jak už dělal nedělal,máme zasebou přestavby s nárůstem na NA motoru v řádu 70PS bez zásahu do vnitřku motoru-vše ale řešeno turbodmychadlem...

Právě proto sem se ptal jestli někdo dělal-má předěláno a s jakým výsledkem....

Na turbo přestavbu zde mám vše od turba přes vstřiky,ic,palivové čerpadlo a jednotku ale láká mě kompresor....Peníze neřešit.....

díky za reakci v každém případě jen sem s dalšíma případně i odkazama na debaty a nebo projekty jinde na webech.Díky moc

2014-05-16 10:20:07

Tak jestli neřešíš peníze tak hurá do toho Jestli ti to k něčemu bude dá se tam dát kompresor z Mercedesu Eaton M 50 atd. dle toho jaký chceš výkon, co unese motor a že toho u MV6 už moc nebude aby to nějakou dobu vydrželo...no a hlavně předrbat jednotku a domluvit se ze sáním, přece jen je to moc vzduchu. Piš svoje poznatky a nápady, mě osobně tahle alchymie docela zajímá...

2014-05-16 11:26:33

krosmen: mě osobně zajíma ja řešíte vstřiky , tedy množství benzínu ? To přemapováváte celou mapu , protože tam bude uplně jinej průběch množství vzduchu v otáčkách ? Jak , máte na výpočet nějaký SW , nebo rovnici počítaš v excelu ?

Kolik má ta corsa momentálně kw ? Tlak na turbu sem viděl 0,4baru. Z čeho tam máte převodovku ? Spojka keramika ?

Jinak origo kompresor vo V6 dělal Steimenz

(Colommbo promine , zneužiju jeho obrázek )

2014-05-16 11:43:44

takhle co se týče corsy.Spojka je předělaná ale s původní lamelou-půjde pryč a pujde tam jiná jáká to ještě nevím,auto je na závody odhadem sme někde na 110kw dle toho jak auto jede oproti konkurenci.Problém mám s přenosem výkonu,jednotka je poupravená,jiné vstřiky a čerpadlo a jezdíme na ethanol s tlakem turba na hranici 0.5BAR.

co se týče řízení omegy-piggyback jednotka měnící vpodstatě údaje z čidel a lže seriové jednotce a upravuje i její výstupy do vstřiků-ty budou také jiné velikosti.

Osobně si myslím že max co si ten motor nechá líbit bude na hranici 250-270PS bez zásahu do vnitřku motoru..

2014-05-16 11:44:07

hmhm juknu na ten kit od steinmatze

2014-05-16 12:19:53

krosmen: Jen stručně navážu na kolegu Breathlless(e) - jak už jsem tu v jiném vlákně zmiňoval, na netu je o téhle konkrétní přestavbě celý článek včetně postupu a další fotografické dokumentace (obrázek je z něho), ale nějak se mi nedaří jej znovuobjevit, třeba někdo mladší bude mít větší štěstí...

2014-05-16 14:08:00

to by bylo super já sem totiž nic nenašel....jen sem zjistil používání kompresoru eaton 52 z mercedesa ale nic víc k tomu....

Mám možnost mít Eaton 90 což je až moc veliké....

2014-05-16 14:59:51

Pises bez zasahu do motoru.... nechtelo by to uz aspon dat ostre vacky? Zas takovy zasah to neni a uz samo o sobe to pomuze s vic vzduchem do valcu ne?

2014-05-16 15:13:08

Jeste pro jistotu :) http://www.highperformanc...ng-opel-omega-b-mv6.25771

2014-05-16 15:15:33

já zase nechci nic brutálního ale vpohodě by stačilo to co umí s tim steinmetz kompresorem cca 300ps a přes 400nm to bude pro moje potřeby stačit....

2014-05-16 15:54:46

nechcu ti do toho kecat ale Steinmetz upravuje i motor ne jen že tam vrazí kompresor....ale uvidíš co s toho vznikne,teda jestli to nevzdáš jak my ostatní mrkni na Poláky ti to dost řeší....

Omega B 3.2 V6 ponad 300KM - Kompressor

2014-05-16 16:06:20

georgeone: Jó, Polsko, země neomezených (auto)možností...

2014-05-16 18:03:04

Boze mixer na plyn

2014-05-16 18:05:24

Mno .........

Internetove analy ukazuji jednu zajimavost, motors X30XE si pujcil Saab a jako motor B308(I) mu dal nizkotlake preplnovani (turbina byla pohanena jenom jedno radou valcu - plnici tlak pak jenom cca 0,25 Bar), odhadem to melo snad 150 kW/310 Nm.

Pokud tady tedy nekdo nehladi na penize, mozna by nebylo spatne se poohlednou po tomhle motoru, pocitam ze tam vnitrek bude jinak nez u serie X30XE (pisty, ojnice, mozna vacky) a jak znam Saab, tak ten motor upravil podle sveho ... takze 0,25 Bar bude spis zacatek, nez konec

2014-05-16 19:29:01

takze to s turbem melo min nez pred turbem?

2014-05-16 19:35:18

http://www.migweb.co.uk/f...si-b308-turbo-engine.html B308 ve vektre

2014-05-16 19:37:13

Turbo se svodama http://saabpartners.com/i...oducts_id=486&language=nl

2014-05-16 23:01:01

Nech si to udělat tady http://www.projektopel.de...ection=tuning_opel_omegab

nebo kontaktovat níže (v nabídce už to nevedou, je to starý)

http://www.steinmetz.de/

http://steinmetz-tuning.com/


Odpovědět

1  2  3