Fórum - Téma


Přehřátí motoru 2.5 TD


Fórum Omega B Přehřátí motoru 2.5 TD

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2010-07-23 09:47:29

Příští výkend to skusím vyčistit a dám vědět jak to dopadlo.Jinak jsem našel novej chladič za 4tis.

2010-07-23 18:50:46

Tak ten si nech, kdyby to nevyšlo. Já mam automat a v chladiči je ještě výměník na olej převodovky, proto je tak drahej.

2010-07-25 20:05:26

Tak mě stoupá teplota už pořád a je jedno zda je venku horko nebo ne.Při max využití výkonu hned 100st a víc a teplota nechce jít dolů.Soustředím se na termostat a nachladič ale nemůže to být těsnění.?

2010-07-25 21:48:08

To by tlakovalo a jestli ti to nevyhazuje vodu, tak snad ne.

U mě byl ten ucpanej chladič příčinou podfouklého těsnění, nebo je křivá palice, ještě nevim. začal jsem loni dělat plechařinu (zadní lemy), přes zimu jsem se na to vysral a v dubnu jsem si zlomil hnátu, tak jsem chodil o berlích a ty jsem odložil minulej tejden, tak se na to brzo vrhnu. Nejdřív musim dodělat ty lemy a pak pudu na ty palice.

2010-07-26 08:26:00

Já chladič zkoušel vyčistit servo šamponem a to asi 5krát a stejně mě novej chladič nemynul..ale já dával 4500,- a bylo po problému.

2010-07-26 18:58:41

Mě akorát vrtá hlavou ten chladič,mě to začalo zlobit v těch vedrech a potom pořád.U chladiče bych řekl že to začne zlobit pozvolna a ne náhle.Asi jsem další zoufalec.

2010-07-26 19:19:52

Nejdřív novej termostat.U jednoho auta mi to blblo a při skouškách se zdál v poho.Trápil jsem se s tím dlouho a pak to radikálně vyřešil a bylo to ono.

2010-07-27 15:17:57

Ahoj taky to řeším.Mám automat 2,5TD. V těch vedrech jsem se dostal na 100 v extrému něco málo přes. Někdo přede mnou vyřezal termostat, takže tam nebyl žádný a hřálo se to více než po tom, co jsem tam dal nový termostat, který funguje. Nemám to auto dlouho, tak nevím co tam je, ale asi jen voda. Samozřejmě jak to je okolo stovky, tak auto si samo zřejmě sníží výkon a dokonce automat řadí hodně víkendově a můj odpal z křižovatky trvá v extrému i 10sekund. To by i Schumacher záviděl Mám za to, že ŘJ přepne do ochranného režimu a chrání motor nižším výkonem.

Kamarád mi říkal, že TEXACO nemrznoucí směs rozpouští rez a takové svinstva. Teď tu někdo psal, že automat má chladič v chladiči vody?? Já mám pocit, že má chladič v řidičově sloupku. Vždycky tam hučí vrtule nějaká. Chtěl jsem totiž vytáhnout chladič a vyčistit, ale zkusil bych ještě asi raději chemii nějakou. Je to problém vytáhnout chladič? Btw kde je vodní čerpadlo a jak "dobře" jde vytáhnout? Nevím jak zjistit jestli mám lopatky ok. Nebo mrknu do nádobky jak rychle se vrací voda zpátky...

V každém případě v tom nejsi sám :D Taky v těch vedrech mi to nestartuje. Měl jsem natahnutý řetěz čerpadlem,t ak to bylo ok, ale teď co jsem četl, tak to bude buď přidřeným starterem nebo vadnou baterkou (nemusí dávat plný výkon) Nepatří to tu sice, ale jen krátce se zeptám jak poznám jestli je to baterkou nebo starterem? Je problém vytáhnout startér?

2010-07-28 09:03:41

U toho automatu to může být klidně i převodovkou...Jak jsi už napsal,tak z převodovky vedou 2 trubky do chladiče vody a já si jednou na DP foru psal s borcem a on říkal,že jak vyměnil převodovku,tak se mu to přestalo hřát...Asi ten olej je tak horkej,že to ani ten velkej objem vody nedokáže ve vedrech a v zátěži uchladit.Ale tohle je jen další z možných možností.

Jinak to co Ti hučí by měl být ventilátor na chlazení řídící jednotky...nevím jestli to TD mají,ale někdo tu to už psal...Aji by to vysvětlovalo ten "nouzový režim" je mu horko a tak se chladí vším možným,cím ho výrobce vybavyl

2010-07-29 21:52:06

No tak to je radost. Doufam, ze se me problemy s chladicem vyhnou. Zatim ve vedrech nejde nad 95, ale kdyz dojedu, necham pul minutky dobehnout motor a turbo, pak vypnu a vetraky jeste dochlazujou. Ale to je takovy duneni, jako kdyby opodal projizdel nakladni vlak. Do budoucna planuju chip s brzdou, tak pak sem zvedavej na teplotu...


Odpovědět

1  2  3