Fórum - Téma


Přehřátí motoru 2.5 TD


Fórum Omega B Přehřátí motoru 2.5 TD

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2010-06-30 18:55:32

Mě se to právě taky nechtělo dřív vůbec ohřát.Pak najednou přehřátí.A v řiti byla jak pumpa tak termostat.Oboje vyměněny a motor se zahřeje za chvilku na 95-97 stupňů a drží..Jednou na 100, ale to jsem byl plně naloženej s vozejkem a pořádně jsem mu dal do kopce..

2010-07-03 20:27:32

PEET81 ty dvě vrtule před chladičem jsou na klimu.

2010-07-03 21:02:26

Vlastiku, nejsou jen pro klimu! mě ted v letě jedou skoro pořad! protože oni sou pušteny když nestiha ta hlavni! ale jinak sou ke klimě! ale vypomahaji chlazeni no!

2010-07-04 08:49:04

Tak mně říkali v servisu,že jsou funkční jen,když běží klima. Tak proč se mi taky nerozběhnou? Jen při klima mi běží.

Je to normální?Že mám puštěnou klimu,tak mi leze teplota furt na 90st i víš? a když jí nezapnu tak 80st a jen v kopci to na chvíli přeleze těch 80st a to tedka co jsou ty tropy.jinak to drží těch 80 st úplně v klidu.

2010-07-04 09:12:46

čau, tak funkčni sou jak pro klimu tak pro chlazeni ,a stou teplotou je to divny o tolik by to stoupnout nemělo teda vubec! ja mam ted taky višši provozni teplotu když sou pařaky!

2010-07-04 13:03:33

Já mám Praze v kolonách 100st. je pravda že je teď vedro a mám tam tem chip,větráky jdou pořád hluk jak kráva a je jedno zda mám zapnuto klimu nebo ne,pořád se modlím aby to nepřehoupolo 100st.Bez chipu jsem měl stabilně 90st.Vlasto máš tam dostatek media maže to kompresor a při nedostatku se přidírá,může ti způsobovat to zvyšování teploty.

2010-07-05 20:42:13

Zdravím všetkých. Takže dnes som to už definitývne poriešil. Ventilátor mal v prdeli ložisko a vodná pumpa ako už chlapi písali: plastová vrtuľka na kašu.Takže tá tá voda nemala ako cirkulovať a ventilátor nepracoval správne. Chladič bol úplne čistý. Škoda fridexu :(. Kolko litrov má chladiaca sústava prosím vás??

Díky čawte..

2010-07-07 12:34:52

Vejde se tam 10L vody.

2010-07-07 21:04:38

Vrtule na předku se spínají jedna při 95 a druhá při 97st. teda aspon tak nějak...tet si nejsem jistej,jestli to je první jedna a při těch 97 se rozjede i druhá a ta první zrychlí.

2010-07-11 08:04:51

Tak jsem v těchto parnech dojezdil teplota vysoko přes 100st větráky jdou,všechno pracuje jak má,bohužel to nestačí ochladit asi odstraním chip holt tam bude pouze jaro podzim zima.Nemá někdo mimochodem nápad jak to více ochladit,jediný co jsem udělal přidal větrák k olejovému chladiči a nepomohlo to.

2010-07-11 09:17:11

čau, hodně tam zaleži na te viskozni spojce co je na vrtuly! často se spina pozdě, jedině ji sundat sehnat si el. vrtuly dat na chladič snimač teploty pro tu vrtuly a je klid!

budeš mit tiši motor ,větši vykon, a lip to bude chladit!

2010-07-11 11:58:50

Cyril. Já to samé,ale ne tak vysokou teplotu,tak jezdím bez klimy a je to OK.

2010-07-11 12:03:48

když jedu bez klimy,tak teplota leze jen velmi pomalu.A to stačí třeba,když nastartuji a je to studené,tak bez klimy to trvá hodně dlouho,než to vůbec pohne s teploměrem.Ale jakmile zapnu klimu po nastartování při studeném motoru,tak během minuty je to na 80st.

2010-07-12 10:52:21

Jde nějakým jednoduchým způsobem udělat aby se mě ty el.vrtule spínaly při menší teplotě než 95st.Dávat tu velkou vrtuly pryč se mě nechce a místo ní dát elektrickou,ale myslím že by to asi pomohlo.

2010-07-12 19:13:22

Je to hodně špatný když jsem měl teplotu dvakrát v červeným,muže odejít hlava či těsněni nebo je to odolnější než si myslím?

2010-07-16 18:58:48

Tak jsem dal pryč chip mám tam originál původní a výsledek je že stále laškuji s teplotou 100st.Voda se neztrácí v oleji taky nic tak už fakt nevím,zavzdušněný to taky není.

2010-07-18 14:16:12

Chlapi, kdy už konečně pochopíte, že jsou zanesený chladiče, hledáte všechny možný i nemožný závady a přitom je to tak jednoduchý. Je to prostě vada u omeg a bavorů. Po 200 000km vyměnit chladič a zase je vše ok a nexistuje to přehřát. Těch 200000 km je strop, někdy se to projeví mnohem dřív. Je to i moje osobní zkušenost a já si chladič vyčistil, od te doby se drží teplota na bodu otevření termostatu a vrtule mi spínají jen při delšim stání a to jen na pomalej chod.

Tak přestaňte hledat problémy v kravinách, než si zkurvíte motory, ale taky hlavně musí u nafťáků fungovat viska, jestli funguje a hřeje se to při vysokých venkovních teplotách a postupně se to zhoršuje, pak je to na 100% chladič.

2010-07-19 16:37:17

Petas čím mám vyčistit chladič,mě někdo říkal že to nejde ale než kupovat novej za 8tis tak to radši zkusím nejdřív vyčistit.

2010-07-21 19:39:26

klasicky prudom vody vstrekuj do otvorov a jednotlivo ich ucpavaj (tie z ktorych vyteka voda)aby si vyvynul vacsi tlak na jednotlive priecky v chladici .......a inac ta vrtula ide sundat raz dva 32ka kluc opacny zavit kladivkom tuk tuk a je dole. zlozitejsie je tam dat novu ale z ineho auta. caf

2010-07-22 23:12:03

Tak to neni tak jednoduchý, je to padesát na padesát, jestli se to povede a proudem vody to určitě neuděláš.

Takže popíšu muj postup. Problémy začaly loni s příchodem léta (omu jsem si dovez na podzim z říše s padlim motorem a ten chladič byla možná i příčina jeho konce) když se začala zvedat venkovní teplota, začala se mi zvedat i teplota motoru. Když se vyšplhal teploměr na 30, tak jsem nebyl schopnej dostat teplotu motoru pod 100 a spadlo to až večer, když se ochladilo a to jsem měl propojenej celej den ventilátory na rychlej stupeň i na dálnici a pořád 100-110. Pak jsem se bavil s jednim motorářem a on mi řekl bez váhání, poté co jsem mu řek, že mam béčkovou omegu, že tyhle auta trpí na chladiče a že to začíná zlobit mezi 150 000-200 000km a je třeba vyměnit chladič a je zase klid. Poté jsem zjistil, že za novej bych dal něco přes 8000 (mam 2,5i V6 automat), tak jsem to zavrhnul. Tak to je muj a myslim, že nejen muj příběh. Teť k vlastní akci. Nejdřív jsem ho proplachoval tlakem vody a výsledek žádnej, tak jsem ho vyndal a na straně, kde není chladič automatu jsem to rozpertloval a sundal jsem tu plastovou vaničku. Pak jsem vzal hadici a vždy na jednotlivou voštinu jsem tu hadici přimáčknul a co se nestalo? Byl jsem zlitej od hlavy až k patě a zjistil jsem, že víc jak polovina těch voštin je zcela neprůchodná. Tak jsem si nechal na padacích nůžkách nastříhat pásky z pozinkovýho plechu, už nevim jak dlouhý, ale široký 2cm a ty voštiny jsem mechanicky prošťouchal. Co z toho lezlo, no uvidíš, když se do toho pustíš. Pak jsem ty jednotlivý voštiny znova pořádně propral tlakem, hned to bylo o něčem jinym, jo a těch plechů jsem spotřeboval asi 5 nebo 6, hrozně se svině ohýbaly, jak to bylo zabetonovaný. A přišlo to nejhorší, jak to utěsnit a to je těch pade na pade. Je tam gumový těsnění a to se mi povedlo zachránit, tak jsem vše pořádně vyčistil a odmastil, bacha na tu gumu, nemá ráda ty různý odmašťovače a benzín, leptá jí to a hrozně nabobtná a taky se natáhne. Pral jsem jí ve vlažný vodě jarem. Pak je třeba to podmáznout pod i přes to těsnění silikonem, ale chce to nějakej motorářskej na 300stupňů, ne nějakej sanitar. Pak už jen nasadit tu vaničku, stahnout a to je taky pakec, chladič z frontery jsem stahoval truhlářskejma svorkama, ale to bylo nahovno a tenhle jsem stahoval upínacíma pásama s ráčnou na 3 místech a to bylo lepší. Pak jen ty zobáčky zapertlovat pořádnýma kleštěma, (hlavně bacha při rozebírání, abys je neulámal a nesnažit se je nějak rovnat, jen odehnout, aby šla sundat ta vanička) a opatrně je zamačkat a ta vanička je taky křehká, tak to nesmíš přemáčknout, aby to neprasklo. Mě se to povedlo a chladič neteče, tak jestli se do toho někdo pustí, tak hodně zdaru. Jo u froni se mi to povedlo až na potřetí, ale tam nebyl ucpanej, tam byla prasklá ta vanička, tak jsem jí přendaval z proraženýho chladiče.

Kua to je zase román


Odpovědět

1  2  3